"Lay-out" groter - 2e rij bij 8 sims

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
favo313favo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2020, 11:28
Contacteer:

"Lay-out" groter - 2e rij bij 8 sims

Bericht door favo313favo »

Ik probeerde mijn game in het Engels te zetten en daarna heb ik hem weer terug gezet. Nu zijn alle dingen (daarmee bedoel ik bijvoorbeeld de behoeften enzo) opeens groter. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?
Ik heb in het bestandje hieronder wat screenshots neergezet om te laten zien wat ik bedoel.
probleem.docx
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door favo313favo op 05 jul 2020, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: "Lay-out" groter

Bericht door tarac »

favo313favo schreef: 30 jun 2020, 11:50 Ik probeerde mijn game in het Engels te zetten en daarna heb ik hem weer terug gezet. Nu zijn alle dingen (daarmee bedoel ik bijvoorbeeld de behoeften enzo) opeens groter. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?
Ik heb in het bestandje hieronder wat screenshots neergezet om te laten zien wat ik bedoel.probleem.docx
Wanneer je een andere taal kiest (Engels) en je start je spel dan wordt er een nieuwe voortgangsmap gemaakt in Documenten\Electronic Arts\The Sims 4. Er wordt niets gewijzigd in je bestaande voortgangsmap De Sims 4.
Ga je dan weer terug naar de Nederlandse versie dan wordt uiteraard weer de oude ongewijzigde voortgangsmap De Sims 4 gebruikt.
Dat alle dingen nu groter zijn heeft dus NIETS met de taalwijziging te maken.

Je hebt waarschijnlijk de resolutie lager ingesteld. (hoe lager, hoe groter. Hoe hoger, hoe kleiner)
resolutie1.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
favo313favo
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2020, 11:28
Contacteer:

Re: "Lay-out" groter

Bericht door favo313favo »

Het werkte niet, maar ik heb een andere oplossing gevonden. Ik kon in de instellingen van mijn laptop de schermresolutie verkleinen, waardoor alles kleiner werd.
Wel bedankt voor je antwoord!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”