Foutmelding

Hier kan je technische vragen stellen.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

Helaas hij doet het toch niet. Ik kan nu wel weer spelen, alleen staan de werelden van in de natuur en aan het werk en de opties ervan er niet bij.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Bee »

Dan heb je waarschijnlijk Origin je spel laten updaten en ja dan is je spel verziekt.
Zie onze website voor een oplossing.

Wat je misschien eerst kunt proberen is de nieuwste patch toepassen, zie dit topic
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef:Helaas hij doet het toch niet. Ik kan nu wel weer spelen, alleen staan de werelden van in de natuur en aan het werk en de opties ervan er niet bij.
En als je dan je computer opnieuw opstart dan krijg je weer de Origin fout.
Ergo: De crack wordt steeds verknald door een of andere anti-virus.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

tarac schreef:
xxxcharlottexxx schreef:Helaas hij doet het toch niet. Ik kan nu wel weer spelen, alleen staan de werelden van in de natuur en aan het werk en de opties ervan er niet bij.
En als je dan je computer opnieuw opstart dan krijg je weer de Origin fout.
Ergo: De crack wordt steeds verknald door een of andere anti-virus.
Dat heeft inderdaad geen zin als ik hem opnieuw opstart dan krijg ik nog steeds die origin fout. Als anti-virus heb ik windows defender. Maar dat heb ik altijd al gehad en tot deze fout heeft mijn sims het altijd gedaan
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Bee »

Ik heb net de nieuwe crack toegepast en het loopt als een zonnetje. Ik hoefde niet eens een nieuwe sims 4 map te maken.

Dus:
Heb je deze problemen ook nog na het plaatsen van de nieuwe crack?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:Ik heb net de nieuwe crack toegepast en het loopt als een zonnetje. Ik hoefde niet eens een nieuwe sims 4 map te maken.

Dus:
Heb je deze problemen ook nog na het plaatsen van de nieuwe crack?
Die crack zette je er automatisch toch al in met het installeren van die nieuwe patch? Want als dat zo is dan doet hij het niet nee
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Bee »

Dat klopt, ik bedoelde de nieuwe patch.

Dan ben ik toch bang dat je weer opnieuw zult moeten installeren.
Probleem met Origin hoort niet te bestaan met de gedownloade versie van Reloaded.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:Dat klopt, ik bedoelde de nieuwe patch.

Dan ben ik toch bang dat je weer opnieuw zult moeten installeren.
Probleem met Origin hoort niet te bestaan met de gedownloade versie van Reloaded.
Ik heb het net weer opnieuw geprobeerd maar hij doet het ook met de nieuwe patch en helemaal verwijderen en opnieuw installeren niet helaas
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Achtergrondfigurant »

Let op dat het erg belangrijk is dat al je anti-virusprogramma's uitstaan! Dus ook Windows Defender (tijdelijk) uitzetten.
Verder ook even goed kijken of je geen andere anti-virusprogramma's geïnstalleerd hebt staan, zoals bijvoorbeeld AVG, Avira! of Microsoft Security Essentials.

Nadar je deze hebt uitgeschakeld, moet je pas de installatie starten. Na de installatie niet gelijk de anti-virusprogramma's aanzetten, maar eerst even alle mappen en .exe-bestanden in de volgende map aan je anti-virus-uitzonderingen toevoegen: C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 4\
Dit houdt in dat je anti-virusprogramma deze mappen en bestanden niet meer controleert. Zo wordt voorkomen dat na de installatie alle bestanden gelijk aangezien worden voor virus, en deze gelijk onklaar worden gemaakt. Zo blijf je namelijk bezig.
Hoe je deze "Uitzonderingen" instelt, verschilt per programma. Als je even aangeeft welk(e) anti-virusprogramma('s) je gebruikt, dan kunnen we je eventueel naar een handleiding doorsturen.

En voor later: dat je nooit problemen hebt gehad, betekent niet dat je nooit problemen zult hebben. Zelfs met dezelfde configuratie kun je uiteindelijk zomaar opeens tegen problemen uitlopen. Dus dat het altijd heeft gewerkt, is geen garantie dat het in de toekomst ook altijd zal werken.

Succes!
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

Admin schreef:Let op dat het erg belangrijk is dat al je anti-virusprogramma's uitstaan! Dus ook Windows Defender (tijdelijk) uitzetten.
Verder ook even goed kijken of je geen andere anti-virusprogramma's geïnstalleerd hebt staan, zoals bijvoorbeeld AVG, Avira! of Microsoft Security Essentials.

Nadar je deze hebt uitgeschakeld, moet je pas de installatie starten. Na de installatie niet gelijk de anti-virusprogramma's aanzetten, maar eerst even alle mappen en .exe-bestanden in de volgende map aan je anti-virus-uitzonderingen toevoegen: C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 4\
Dit houdt in dat je anti-virusprogramma deze mappen en bestanden niet meer controleert. Zo wordt voorkomen dat na de installatie alle bestanden gelijk aangezien worden voor virus, en deze gelijk onklaar worden gemaakt. Zo blijf je namelijk bezig.
Hoe je deze "Uitzonderingen" instelt, verschilt per programma. Als je even aangeeft welk(e) anti-virusprogramma('s) je gebruikt, dan kunnen we je eventueel naar een handleiding doorsturen.

En voor later: dat je nooit problemen hebt gehad, betekent niet dat je nooit problemen zult hebben. Zelfs met dezelfde configuratie kun je uiteindelijk zomaar opeens tegen problemen uitlopen. Dus dat het altijd heeft gewerkt, is geen garantie dat het in de toekomst ook altijd zal werken.

Succes!
Bedankt voor je reactie, ik gebruik alleen maar windows defender en verder geen andere anti virus programma's, ik heb hem ook van tevoren uitgezet, en alle tips van iedereen opgevolgd. Maar hij blijft dit probleem geven.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Bee »

Sorry, ik weet het dan ook niet meer.

Je zult er toch achter moeten zien te komen waar het aan ligt, dat kunnen wij hier niet zien.
Misschien zijn er register-resten, misschien ligt het aan je windowsdefender, (probeer eens gewoon gratis AVG),misschien start je met de verkeerde snelkoppeling, misschien moet je gewoon je sims 4 map uit C:Documenten/Electronic Arts verwijderen ... zo zijn er eindeloos veel opties waarvan wij niet weten welke jij al gedaan hebt. Ook weten we niet of je alles GOED hebt uitgevoerd. Want ja, al doe je iets 100 x, je hoeft het maar 1x goed te doen ...

Onderzoek de website van het forum, bv hier en bekijk daar ook de andere tips en filmpjes.

EDIT: hoe je in AVG dat bestandje toevoegt aan uitzonderingen staat ergens op het forum
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:Sorry, ik weet het dan ook niet meer.

Je zult er toch achter moeten zien te komen waar het aan ligt, dat kunnen wij hier niet zien.
Misschien zijn er register-resten, misschien ligt het aan je windowsdefender, (probeer eens gewoon gratis AVG),misschien start je met de verkeerde snelkoppeling, misschien moet je gewoon je sims 4 map uit C:Documenten/Electronic Arts verwijderen ... zo zijn er eindeloos veel opties waarvan wij niet weten welke jij al gedaan hebt. Ook weten we niet of je alles GOED hebt uitgevoerd. Want ja, al doe je iets 100 x, je hoeft het maar 1x goed te doen ...

Onderzoek de website van het forum, bv hier en bekijk daar ook de andere tips en filmpjes.

EDIT: hoe je in AVG dat bestandje toevoegt aan uitzonderingen staat ergens op het forum
Okee dat snap ik, toch bedankt dat je me geprobeerd hebt te helpen!
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Achtergrondfigurant »

Let op dat Windows Defender niet een anti-virusprogramma is. Als je per se een anti-virusprogramma wilt hebben - wat uiteraard ten zeerste is aan te raden - dan raad ik liever Microsoft Security Essentials aan, in plaats van AVG.
Microsoft Security Essentials is eveneens een gratis programma. Klik HIER om naar de downloadpagina te gaan.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door xxxcharlottexxx »

Admin schreef:Let op dat Windows Defender niet een anti-virusprogramma is. Als je per se een anti-virusprogramma wilt hebben - wat uiteraard ten zeerste is aan te raden - dan raad ik liever Microsoft Security Essentials aan, in plaats van AVG.
Microsoft Security Essentials is eveneens een gratis programma. Klik HIER om naar de downloadpagina te gaan.
Ik heb windows 8.1 en microsoft security essentials is voor windows 7 en vista, dus ik ben bang dat die niet bij mij gaat werken, op de site van de link staat ook dat windows defender zelfs meer dingen kan en ook dezelfde dingen. Maar alsnog bedankt!
Gebruikersavatar
Achtergrondfigurant
Oud-staflid
Berichten: 108
Lid geworden op: 05 jun 2015, 13:51
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door Achtergrondfigurant »

Ah, ik zie het. Windows Defender in Windows 8, is eigenlijk hetzelfde als Microsoft Security Essentials op de overige besturingssystemen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door tarac »

Zoek eens op je computer hoe vaak je het bestand TS4.exe vindt.
Dit mag - buiten eventuele downloads - maar 1x voorkomen.
Ik vrees dat je meerdere locaties voor je installatiemap hebt.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door tarac »

Ik heb nu een nieuwe patch geupload die het installeren nog makkelijker maakt.
Heb je nog problemen met origin of iets anders:

1. Verwijder je oude installatie met Revo Uninstaller op de hoogste instelling.
2. Installeer het basisspel van Reloaded - geen crack plaatsen - nog niet spelen !
3. Download patch 1.7.65.1020, open het met Winrar
4. Selecteer alle mapjes van de patch en kopieer ze naar de installatiemap van de Sims-4
Voor Reloaded is dat standaard: C: ->Program Files(x86) -> The Sims 4
Overschrijven of samenvoegen - JA
5. Je hebt nu in 1x, basisspel, Holidaypack, In de Natuur, Aan het Werk, Luxe Feestartikelen, kortom alles wat tot nu toe voor de Sims-4 is uitgebracht.

Krijg je de melding dat er spelgegevens ontbreken, dan even de computer opnieuw opstarten.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”