sims familie opstarten eindigd bij 4 werelde

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
eliza2000
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 dec 2014, 16:22
Contacteer:

sims familie opstarten eindigd bij 4 werelde

Bericht door eliza2000 »

heyy,

ik heb een probleem ik heb de simsn 4 en de uitbreiding aan het werk, ik kon hem zonder problemen spelen en vandaag speelde ik een tijdje en later deed ik hem weer uit en later speelde ik weer maar als ik dan op mij familie klikte en het laadde eindigde hij bij het kiezen van een wereld ?
ik heb allebei al opnieuw geinstaleert , en alle mapjes verwijderd maar nog steeds is het hetzelfde. :( het is ook bij alle werelde en alle gezinne.
er was al een topic hiervan geopent maar ik begreep het niet en zover ik kon heb ik het gedaan maar niks werkt .. :(
ik wil de sims gewoon heel graag weer spelen dus weet iemand misschien een oplossing wat het kan zijn ??


Alvast bedankt !
groetjes Eliza.. :)
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: sims familie opstarten eindigd bij 4 werelde

Bericht door Joyce »

Haal je downloads eens uit je spel en probeer het opnieuw, door de update zijn downloads/mods weer stuk gegaan dus je moet even uitzoeken welke er niet meer werkt.. de NoDecay van relaties zorgts daar sowieso voor dus als je die hebt kan je die er al uitgooien
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
eliza2000
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 dec 2014, 16:22
Contacteer:

Re: sims familie opstarten eindigd bij 4 werelde

Bericht door eliza2000 »

Joyce schreef:Haal je downloads eens uit je spel en probeer het opnieuw, door de update zijn downloads/mods weer stuk gegaan dus je moet even uitzoeken welke er niet meer werkt.. de NoDecay van relaties zorgts daar sowieso voor dus als je die hebt kan je die er al uitgooien
Heyy ik heb geen downloads :s ?
dus kan er ook geen fout zijn ik heb ook geprobeert alleen de sims 4 te installeren en niet uptedaten maar hij deed nogsteeds hetzelfde :(

bedankt voor je reactie xx
Laatst gewijzigd door eliza2000 op 13 jul 2015, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sims familie opstarten eindigd bij 4 werelde

Bericht door Bee »

eliza2000 schreef:
Joyce schreef:Haal je downloads eens uit je spel en probeer het opnieuw, door de update zijn downloads/mods weer stuk gegaan dus je moet even uitzoeken welke er niet meer werkt.. de NoDecay van relaties zorgts daar sowieso voor dus als je die hebt kan je die er al uitgooien
Heyy ik heb geen downloads :s ?
dus kan er ook geen fout zijn ik heb ook geprobeert alleen de sims 4 te installeren en niet uptedaten maar hij deed nogsteeds hetzelfde :(
Doe het nog eens helemaal opnieuw, precies volgens de filmpjes in dit topic (scroll naar het eerste bericht): http://www.simforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=1195

Dus je verwijdert ALLES eerst op de goede manier, daarna installeer je opnieuw exact volgens de filmpjes.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
eliza2000
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 dec 2014, 16:22
Contacteer:

Re: sims familie opstarten eindigd bij 4 werelde

Bericht door eliza2000 »

Bee schreef:
eliza2000 schreef:
Joyce schreef:Haal je downloads eens uit je spel en probeer het opnieuw, door de update zijn downloads/mods weer stuk gegaan dus je moet even uitzoeken welke er niet meer werkt.. de NoDecay van relaties zorgts daar sowieso voor dus als je die hebt kan je die er al uitgooien
Heyy ik heb geen downloads :s ?
dus kan er ook geen fout zijn ik heb ook geprobeert alleen de sims 4 te installeren en niet uptedaten maar hij deed nogsteeds hetzelfde :(
Doe het nog eens helemaal opnieuw, precies volgens de filmpjes in dit topic (scroll naar het eerste bericht): http://www.simforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=1195

Dus je verwijdert ALLES eerst op de goede manier, daarna installeer je opnieuw exact volgens de filmpjes.
Heyy,
ik heb de verwijdering via de video gedaan en hij installeert nu opnieuw.
Heel erg bedankt !! :D
(ik weet nog niet of hij werkt maar dat meld ik dan ) xx
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”