Alt tabben?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Alt tabben?

Bericht door maramsp »

Goedemorgen beste simmers.

Aangezien het hier toegestaan is om over illegale kopieën te discussiëren open ik hier na lang afwezig te zijn geweest maar een topic.

Ik kom er namelijk niet uit hoe je kan Alt tabben, terug naar windows dus met patch 1.10.57.1020 gedownload uit de cloud/met mega.

Vroeger toen ik de patch nog niet had (en dus geen spa day etc) kon ik prima alt tabben.

Ik wil opzich de game wel naar fullscreen windowed mode zetten, maar als er een andere manier is, dan hoor ik die heel graag.

Alvast bedankt.

Groetjes van Martijn
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alt tabben?

Bericht door BanaanZombie »

Óke, wat is alt tabben?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Alt tabben?

Bericht door Sven »

Uit het spel gaan door naar een ander venster te switchen door op alt+tab te drukken..
Net als de windows-toets eigenlijk.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Alt tabben?

Bericht door maramsp »

Ik heb zelf ondertussen ook even op andere fora gezocht.
Het schijnt dat het niet meer kan in fullscreen na een bepaalde patch.
Hiervoor moet je dus echt het spel naar fullscreen in een scherm zetten. Dit dus maar gedaan, en het werkt nu prima :)
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Alt tabben?

Bericht door garapoes »

Is hier geen omweggetje voor? Ik heb mijn computer vandaag al 2 keer opnieuw op moeten starten omdat je hele computer gewoon vastloopt hierdoor. Ik gebruik geen CC en computertechnisch moet het ook wel goed zitten, ik heb een goede game PC. Maar ik vind het heel vreemd dat dit bij elk spel en programma kan, behalve Sims 4. Het spel is voor mij nog vrij nieuw en onbekend dus ik zoek veel op op internet dus ik ga vaak naar Windows/Alt tab, en ik vergeet steeds dat het niet kan.

Ik speel mijn spel trouwens wel gewoon in fullscreen.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Alt tabben?

Bericht door Lurania »

Heb je al geprobeerd om je spel te upgraden, nu er meer pakketten uitgekomen zijn?

Ik kan zelf prima alt tabben, hij loopt alleen heel kort vast als ik weer terug ga naar de Sims (een seconde of 10), maar daarna kan ik rustig verder spelen.. ik heb echter de laatste update dus misschien dat het daarmee weer wel kan :)
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Alt tabben?

Bericht door garapoes »

Ik gebruik de nieuwste denk ik, van ZLOrigin. Maar volgens mij had ik het ook met het originele gekochte basisspel.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”