Sims 4 64 bits versie

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Sims 4 64 bits versie

Bericht door BanaanZombie »

Hoi hoi,

mijn laptop heeft 64 bits, maar als ik Sims 4 met de 64 bits versie wil opstarten krijg ik een melding in het spel dat mijn laptop niet geschikt is voor de 64 bits versie. Het beeld is ook helemaal raar, streperig en paars. Hoe kan dit, ik heb immers gewoon 64 bits dus dan zou het moeten werken toch?


Edit:
ik blijk hetzelfde probleem te hebben als ik de normale versie opstart! Dus waarschijnlijk een grafisch probleem.. Terwijl alles gewoon werkte voordat ik mijn laptop terug zetten naar fabrieksinstellingen pff.

nou blijft die melding in de 64 bits versie wel vreemd

Hoe los ik dit grafische probleem nou weer op?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 64 bits versie

Bericht door tarac »

Download de laatste driver voor je grafische kaart
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 64 bits versie

Bericht door BanaanZombie »

Via apparaat beheer -> Zegt dat ie up to date is
Via site van intel -> Geeft weer aan dat ik bij acer moet zijn, hij heeft wel een driver aan.. even proberen te downloaden, maar dat heeft volgens mij niet met de graphics te maken
Via Acer -> Vreselijk onduidelijk, heb wel een driver gevonden voor HD graphics maar volgens mij is dat alleen voor afbeeldingen? Idk bij het installeren staat er Intel HD stuur programma voor afbeeldingen.

De kaart stamt uit 2010 en heb eerder al meerdere gesprekken gehad met acer, maar ze zeiden dat er geen nieuwere versie was..

Ik maak even dit af, start me laptop opnieuw op hopelijk heeft er IETS geholpen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 64 bits versie

Bericht door BanaanZombie »

JA. Het spel werkt weer normaal, ook start de 64 bits versie nu in het Nederlands op

Ik krijg nu alleen nog wel steeds de melding dat ik de 64 bits versie uitvoer op een systeem dat niet voldoet aan de aanbevolen specificaties. Terwijl ik dus wel 64 bits heb. Hoe kan dat dan? (Ik kan hem wel gewoon spelen)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Sims 4 64 bits versie

Bericht door Fiend »

Krijg ik ook, terwijl hij perfect draait. Gewoon selecteren dat ie dat niet meer moet weergeven. :)
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 64 bits versie

Bericht door BanaanZombie »

Oh oke, ik heb wel het idee dat de versie verschil maakt. Ik kon voorheen nooit met de muis naar beneden zeg maar. Als ik mijn muis naar beneden ging, ging het scherm niet naar beneden. Dat moest ik met de pijltjes doen. Nu doet hij het echt perfect! Ik heb echt nog maar 15 min wat met het spel gedaan maar het bevalt al wel haha. Kga vanavond even spelen, even pauze van de drukte van school :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 64 bits versie

Bericht door BanaanZombie »

Te vroeg gejuicht, hij doet het weer niet haha (dat met de muis)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”