Niet in galerij kunnen komen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Anzzjollie
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jan 2016, 16:13
Contacteer:

Niet in galerij kunnen komen

Bericht door Anzzjollie »

Hallo,

Ik heb vanmiddag, via torrents, de sims 4 opnieuw gedownload en gelukkig doet het spel het goed, inclusief alle uitbreidingen.
Ik kan nu alleen de gallerij niet openen: als ik op het knopje druk, blijft hij op connecten o.i.d. staan. Ik heb Origin op mijn computer staan,
uitgezet dat hij mijn spellen automatisch update en in het spel staat bij opties het vakje over online gaan aangevinkt.

Is er een manier dat ik wel in de galerij kan?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Niet in galerij kunnen komen

Bericht door BanaanZombie »

nee, je kan helaas met een gedownload spel niet in de gallerij komen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Niet in galerij kunnen komen

Bericht door tarac »

Anzzjollie schreef:Hallo,

Ik heb vanmiddag, via torrents, de sims 4 opnieuw gedownload en gelukkig doet het spel het goed, inclusief alle uitbreidingen.
Ik kan nu alleen de gallerij niet openen: als ik op het knopje druk, blijft hij op connecten o.i.d. staan. Ik heb Origin op mijn computer staan,
uitgezet dat hij mijn spellen automatisch update en in het spel staat bij opties het vakje over online gaan aangevinkt.

Is er een manier dat ik wel in de galerij kan?
Je kan alléén in de Galerij komen met een origineel gekocht en bij Origin ingeschreven spel.
Heb je b.v. het basis-spel origineel dan kan je:

1. Via Origin je spel laten updaten - je bent dan alle spellen die je gedownload hebt kwijt. Je spelgegevens blijven bewaard.
2. Naar de galerij gaan, downloaden wat je wilt hebben.
3. Uitbreidingen weer opnieuw installeren
4. Uit je installatiemap Program Files(x86) - Origin Games het mapje de Sims 4 verplaatsen naar Program Files(x86).
Check ook of het niet in Program Files(x86) - Electronic Arts staat.
5. Indien nodig in je map Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4 het bestand GameVersion openen met kladblok en wijzigen in 1.13.104.1010
5. Je spel spelen met spullen uit de galerij.

Nogmaals, het kan dus ALLEEN als je beschikt over minimaal 1 gekocht en geregistreerd spel van de Sims 4
Anzzjollie
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jan 2016, 16:13
Contacteer:

Re: Niet in galerij kunnen komen

Bericht door Anzzjollie »

Oke, dat wist ik dus niet. Bedankt voor je snelle reactie !
Anzzjollie
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jan 2016, 16:13
Contacteer:

Re: Niet in galerij kunnen komen

Bericht door Anzzjollie »

Ik heb trouwens nog een vraag, als ik deze ook hier nog mag stellen. Het spel blijft in het engels staan, ondanks dat ik de handleiding wel gevolgd heb om de taal te veranderen. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Niet in galerij kunnen komen

Bericht door tarac »

Anzzjollie schreef:Ik heb trouwens nog een vraag, als ik deze ook hier nog mag stellen. Het spel blijft in het engels staan, ondanks dat ik de handleiding wel gevolgd heb om de taal te veranderen. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
Toen je de taal wilde wijzigen had je de Sims 4 map al weggehaald uit Program Files(x86) - Electronic Arts.
Plaats hem daar weer in terug
Wijzig de taal en haal de map weer weg uit Program Files(x86) - Electronic Arts.

De taalwijziger van de downloads via torrents werkt alleen als je Sims 4 map in C:\Program Files(x86) - Electronic Arts zit.

Makkelijker is:
Ga naar deze pagina, scroll naar beneden naar Taal Wijzigen en volg de instructies die daar staan.
Met onze taalwijziger (easetup) mag je installatiemap overal staan.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”