Sims 4 knoppen werken niet meer

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Enflorescence
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 dec 2014, 18:08
Contacteer:

Sims 4 knoppen werken niet meer

Bericht door Enflorescence »

Hallo iedereen

Sinds vandaag werkt mijn sims 4 spel niet meer. Het start op, maar eens ik op het startscherm kom, reageren de knoppen niet meer (bv. spelopties, prikbord, ...). Soms lukt het wel nog om een sim aan te maken, maar dan krijg ik gewoon een blauw scherm met de sim, maar geen verdere opties (dus geen verdere schermpjes met bv. haar, kleding, ...). Ik kan de sim enkel nog dikker of dunner maken, maar dat is alles. Als ik dan opnieuw naar het startscherm wil aan, reageert er geen enkele knop meer (ik kan dan ook niet meer naar spelopties om het spel af te sluiten). Ik heb het spel al in laptopmodus proberen zetten en de grafische effecten laag gezet, maar niets helpt...
“You can ask the universe for all the signs you want, but ultimately, we see what we want to see when we’re ready to see it.”
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 knoppen werken niet meer

Bericht door BanaanZombie »

Kun je een dxdiag meesturen alsjeblieft?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Enflorescence
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 dec 2014, 18:08
Contacteer:

Re: Sims 4 knoppen werken niet meer

Bericht door Enflorescence »

Kan je dit bestand zien?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“You can ask the universe for all the signs you want, but ultimately, we see what we want to see when we’re ready to see it.”
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 knoppen werken niet meer

Bericht door tarac »

Ik ben bang dat er - ondanks de prima prstaties van deze computer - het nu net weer hangt op die paar centen voor een grafische kaart.
Om sommige modellen van jouw computer moet nog een extra Nvidia kaart ziiten, dus misschien heb je geluk.

Check of je switchable graphics hebt, zo niet laat Intel dan jouw grafische chip updaten.
Enflorescence
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 dec 2014, 18:08
Contacteer:

Re: Sims 4 knoppen werken niet meer

Bericht door Enflorescence »

Ik heb enkel de Intel HD Graphics 4000, en als ik updates probeer te zoeken, krijg ik deze melding (zie bijlage)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“You can ask the universe for all the signs you want, but ultimately, we see what we want to see when we’re ready to see it.”
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 knoppen werken niet meer

Bericht door BanaanZombie »

Dat heb ik ook. Dan moet je naar de site gaan van het merk van je laptop en daar via jou type (verschilt per merk hoe dat gaat) het nieuwste besturingssysteem voor je kaart downloaden die geschikt is voor jou laptop


Kans blijft dat je nog niet goed kunt spelen omdat je kaart maar 32 eigen geheugen heeft. En dat is gewoon echt te weinig. Echt belachelijk dat de rest zo goed is en dan stoppen ze er zo'n kaartje in
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”