Foutcode:533 bij opslaan

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Foutcode:533 bij opslaan

Bericht door loni »

Hallo,
Ik heb nu al heel wat opgezocht over deze foutcode maar vroeg mij af als jullie deze ook al hebben gehad en wat jullie proberen te doen om ze te voorkomen.
Nu het probleem op zich doet zich voor als het spel wilt opslaan en hij dan aangeeft dat het laden niet lukt en er verschijnt een foutcode die heel erg lang is maar steeds met 533 begint.
Elke keer de familie in en uit laten trekken zie ik niet echt zitten (is bij mij trouwens niet altijd succesvol)
Alvast bedankt!
Groetjes
Ilona
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Foutcode:533 bij opslaan

Bericht door BanaanZombie »

Heb je downloads in je spel?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Re: Foutcode:533 bij opslaan

Bericht door loni »

neen absoluut niets van downloads, het is wel het gedownload spel (dus die versie met get together)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutcode:533 bij opslaan

Bericht door tarac »

Heb je al geprobeerd: Opslaan als ipv opslaan ?
loni
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:58
Contacteer:

Re: Foutcode:533 bij opslaan

Bericht door loni »

Ja dat ook, heb al heel veel geprobeerd! Wat ik momenteel doe is om de 2 minuten opslaan en als ik de code krijg het spel gewoon afsluiten en opnieuw beginnen.
Wat ik zoal gelezen heb is dat het een veel voorkomend probleem is en dat er ook geen duidelijke trigger is om die code te krijgen
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutcode:533 bij opslaan

Bericht door Bee »

loni schreef:Ja dat ook, heb al heel veel geprobeerd! Wat ik momenteel doe is om de 2 minuten opslaan en als ik de code krijg het spel gewoon afsluiten en opnieuw beginnen.
Wat ik zoal gelezen heb is dat het een veel voorkomend probleem is en dat er ook geen duidelijke trigger is om die code te krijgen
Heb je ook al eens geprobeerd om een nieuwe sims 4 map aan te maken?
Dan zijn al je spelgegevens weer vers, eventuele fouten in het spel worden hierdoor hersteld.
Je verliest hiermee geen gegevens als je het doet zoals hier wordt geschreven: http://tarac.nl/Sims-4/Nieuw%20Sims%20mapje.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”