Sims langzaam

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Veraatjeh
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 apr 2015, 20:32
Contacteer:

Sims langzaam

Bericht door Veraatjeh »

Hallo,

Ik speel sims 4 al een tijd op mijn laptop en heb nooit problemen gehad. Nu heb ik zojuist de laatste update er op gezet (gedownload). Mijn spel start gewoon op en in principe kan ik gewoon spelen, echter als ik op een voorwerp oid klik, opent het keuze menu heel sloom, dus pas wat later. Ik heb de schermrevolutie al omlaag gezet, maar dit helpt niks. Hoe zou dit kunnen en hoe los ik dit op?
Het speelt gewoon niet fijn op deze manier.

Ik merk nu dat het spel verder ook af en toe hapert en dus niet alleen bij het openen van de opties bij een voorwerp.
Wat verder nog anders is dan voorgaande keren van spelen is dat ik windows heb geupdate naar windows 10.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims langzaam

Bericht door Bee »

Ik heb dit ook wel eens gehad. Was weer over toen ik het spel opnieuw opstartte.
Als dat niet helpt: maak eens een nieuwe simsmap aan (Mapje De Sims 4 in Documenten/Electronic Arts hernoemen naar De Sims 4-oud en je spel opnieuw opstarten)

Als dat ook niet helpt, geef ons dan even een DxDiag van je PC Zie dit topic hoe dat moet: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=7&t=26
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Veraatjeh
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 apr 2015, 20:32
Contacteer:

Re: Sims langzaam

Bericht door Veraatjeh »

Dankje! Ik ga het onthouden voor de volgende keer. Namelijk toen ik met alt-tab het spel had kleingemaakt om mijn eerste bericht bij te werken en het spel vervolgens weer opende, werkte hij ineens weer prima.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims langzaam

Bericht door Bee »

Als dit spel nog stamt van voordat je windows 10 erop hebt gezet is het zeker aan te raden even een nieuwe simsmap te maken, zodat alles weer even gereset is en zich kan afstellen op je nieuwe besturingssysteem ..

Maar fijn dat het weer werkt iig!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims langzaam

Bericht door BanaanZombie »

Valt mij idd ook wel op dat hij de ene keer heel soepel loopt en de andere keer meer hapert. Erg wisselend, ook al je dus helemaal niets verandert
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”