Alle mannelijke kleren verdwenen in CAS

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
ellacandide
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2015, 20:37
Contacteer:

Alle mannelijke kleren verdwenen in CAS

Bericht door ellacandide »

Hey,

de titel zegt het al: alle kleren, accessoires, schoenen en dergelijke voor mannen zijn weg uit create a sim. Ik kan een mannelijke sim aanmaken of randomizen, die heeft dan wel mannelijke kleren aan. Maar zodra ik andere kleren wil kiezen staan ze er niet (zie bijgevoegde foto). Bij het filter 'kledingkeuze' is het aanvinklabel 'mannelijk' weg. Ook vrouwen kunnen geen mannelijke kleren aan.

Ik ben de laatste tijd veel CAS mods aan het downloaden, kan het door een van de mods komen? Ik zou me ook goed kunnen voorstellen dat ik gewoon heel onbenullig iets heb uitgeschakeld waarvan ik niet weet wat en hoe. Dus hulp is zeker welkom. Thanks!

Edit: ik herinner me dat ik om welke reden dan ook twee keer de Sims 4 op m'n computer had staan, heb een van de twee verwijderd. Misschien heb ik iets verkeerds verwijderd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle mannelijke kleren verdwenen in CAS

Bericht door BanaanZombie »

Het zou heel goed aan die mods kunnen liggen. Al geprobeerd zonder?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
ellacandide
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2015, 20:37
Contacteer:

Re: Alle mannelijke kleren verdwenen in CAS

Bericht door ellacandide »

Yep het ligt aan de mods zie ik, nu nog uitvinden welke van de tig het zijn
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alle mannelijke kleren verdwenen in CAS

Bericht door BanaanZombie »

Steeds in delen testen. Eerst fifty fifty, dan dat weer fifty fifty etc
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alle mannelijke kleren verdwenen in CAS

Bericht door Bee »

ellacandide schreef:Hey,

de titel zegt het al: alle kleren, accessoires, schoenen en dergelijke voor mannen zijn weg uit create a sim. Ik kan een mannelijke sim aanmaken of randomizen, die heeft dan wel mannelijke kleren aan. Maar zodra ik andere kleren wil kiezen staan ze er niet (zie bijgevoegde foto). Bij het filter 'kledingkeuze' is het aanvinklabel 'mannelijk' weg. Ook vrouwen kunnen geen mannelijke kleren aan.

Ik ben de laatste tijd veel CAS mods aan het downloaden, kan het door een van de mods komen? Ik zou me ook goed kunnen voorstellen dat ik gewoon heel onbenullig iets heb uitgeschakeld waarvan ik niet weet wat en hoe. Dus hulp is zeker welkom. Thanks!

Edit: ik herinner me dat ik om welke reden dan ook twee keer de Sims 4 op m'n computer had staan, heb een van de twee verwijderd. Misschien heb ik iets verkeerds verwijderd.
Lees ook even dit topic: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?t=1408

En je probleem heeft waarschijnlijk te maken met een update. Lees er hier meer over:
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims ... me-updates
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”