Kan bestand niet meer vinden?

Hier kan je technische vragen stellen.
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

Hallo allemaal,

Ongeveer een maandje geleden heb ik een Sims 4 all-in-one pakket gedownload die ik niet hoefde te installeren. Samengevat, alle 16,4 GB stond op een usb en het enige wat ik hoefde te doen was het iso bestand koppelen aan PowerIso, en hem via daar opstarten. Ik heb de stappen gewoon gevolgd die vermeld stonden en alles ging prima. Een kleine maand later heb ik dit bestand van 16,4 GB overgezet naar een andere usb. Blijkbaar was dit verkeerd gegaan aangezien het spel het niet meer deed. Nu heb ik vanochtend het bestand opnieuw gedownload (wel naar een andere usb) en dezelfde procedure gevolgd. Echter krijg ik nu steeds de melding als ik hem via de 'PowerIso schijf' in mijn verkenner wil opstarten dat hij het bestand niet kan vinden. Heb anderen ook al om raad gevraagd maar ben niet echt verder gekomen.

(Dit heeft verder misschien niks met de Sims zelf te maken, maar met PowerIso zelf heb ik ook een probleempje. Heb hem vandaag nog compleet verwijdert en opnieuw geïnstalleerd met de hoop dat hij het wel goed zou doen maar helaas. Om de 1 of andere reden als ik met rechtermuisknop op een iso bestand klikt, komt het icoontje van PowerIso er niet tussen te staan waardoor ik hem niet kan koppelen. Enige andere optie is om in het programma zelf het iso bestand te selecteren.)

Zie bijlagen voor eventuele duidelijkheid.

Ik hoor graag jullie reacties.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door tarac »

Open PowerIso
Ga naar Opties
Ga naar Configuratie
Selecteer ALLES
poweriso config.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

@tarac Jouw instructies hebben helaas niet geholpen..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Heb je wel de goede versie van Poweriso?
Je hebt 32 bits en 64 bits
Lees ook even hier: http://tarac.nl/Algemeen/Hulp%20Program ... erIso.html
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

@Bee Ik heb de 64 bits versie. Zou moeten kloppen want als ik in mijn verkenner kijk staat er ook het mapje Program Files (x86)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Je zei dat je eerder vandaag alles had verwijderd van Poweriso. Heb je dat gedaan met Revo Uninstaller op de hoogste stand en daarna laten scannen op overgebleven zooi (registerinstellingen etc.)? Het kan anders zijn dat er nog resten van het oude register dwarsliggen.
Voor de zekerheid ook even je register opschonen met bv Eusing Free Registry Cleaner

Heb je Poweriso ook geregistreerd met de gegeven inloggevens? (zie de link die ik gaf)

Ik zie verder geen redenen waarom het niet zou werken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door tarac »

nachomother schreef:@tarac Jouw instructies hebben helaas niet geholpen..
Computer wel opnieuw opgestart ?
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

@Bee Ja heb hiervoor Revo gebruikt en grondig zoeken. Scannen heb ik geloof ik niet gedaan en kan nu ook helaas dus niet meer aangezien het programma er nu weer op staat. Of ik moet de boel opnieuw eraf gooien, scannen en opnieuw installeren. ISO staat overigens ook niet aangevinkt bij Winrar dus dat kan ook niet het probleem zijn. Ik heb PowerIso niet geregistreerd. Werd ook niet om gevraagd voor zover ik weet. Ik heb de download van http://sims-downloads.weebly.com/

@tarac ja heb hem daarna meteen opnieuw opgestart.

Ik ga nog even PowerIso er opnieuw compleet afgooien en dat scannen proberen. Zal ook meteen even die Eusing Free Registry Cleaner er overheen gooien. Zodra ik resultaten heb, laat ik het weten.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Bij de bestandsassociatie moet ISO uiteraard WEL aangevinkt zijn! Zie ook het eerdere bericht van Tarac hierboven.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Dat heeft ze ook he Bee, bij winrar heeft ze het wel uitgevinkt, wat ook moet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

Bee schreef:Bij de bestandsassociatie moet ISO uiteraard WEL aangevinkt zijn! Zie ook het eerdere bericht van Tarac hierboven.
PowerISO is aan, Winrar is uit :D
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Okay, wilde het even heel duidelijk stellen ...

Overigens ... met ongeregistreerde versies van Poweriso kun je maar tot een bestandsgrootte van 300MB. Reden waarom ik vroeg of je hem ook geregistreerd had. Zie opmerking van Poweriso:
'The unregistered version will display a dialog prompts you to register, and you can not create or edit image files greater than 300MB with the unregistered version. To remove these limitations, please register.'
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Bijzonder, want ik heb echt nog nooit geregistreerd,... en ik speel nu toch al aardig wat jaren sims 3 en dan nu ook sims 4 met poweriso.. + ik heb ook wel eens 3 iso's tegelijk gekoppeld gehad haha


Het is natuurlijk wel het proberen waard, maar het is wel bijzonder
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Dan heb jij waarschijnlijk een versie met crack, zoals ook hier staat: http://sims-downloads.weebly.com/poweriso.html
(en die ik zelf ook nu pas ontdek .. :tong: )
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Klinkt heel logisch, alleen weet ik 100% zeker dat ik nooit een crack heb geplaatst :')
Ik heb een mmagische poweriso, stiekem
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Ik heb Poweriso ook al jaren op mijn PC staan, maar weet nog wel dat ik hem destijds moest registreren met de gegeven naam en KEY van de Simshelp site. Maar goed, jij hebt een hele speciale versie, die het altijd vlekkeloos doet zonder registratie maar met Magie ... bofferd! :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Sven »

Volgens mij gelden die beperkingen alleen maar als je echt het programma opent, als je alleen koppelt heb je nergens last van.
Lees nog maar de quote door die Bee had gestuurd.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

Bee schreef:Dan heb jij waarschijnlijk een versie met crack, zoals ook hier staat: http://sims-downloads.weebly.com/poweriso.html
(en die ik zelf ook nu pas ontdek .. :tong: )

Ik had die van mij hier ook vandaan. Tenminste sowieso de 2de poging toen ik hem downloadde. Ik ga nu die proberen in jou link.
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

Nou heb inmiddels de geregistreerde versie die Bee eerder noemde gedownload en geïnstalleerd. 1 Probleem is nu sowieso opgelost! Nu komt PowerISO opeens wel in de lijst als ik op rechtermuisknop klik. Verder staat PowerISO nu geloof ik ook standaard helemaal links in Windows Verkenner. Maar, nu zit ik helaas nog wel met mijn Sims probleem. Ik krijg nog steeds de melding als ik hem probeer op te starten als administrator dat hij het bestand niet kan vinden terwijl hij toch overduidelijk in Cd station E staat en op mijn USB staat. Enige suggesties?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door tarac »

Met een ongeregistreerde versie van Poweriso kun je alles doen, behalve een grote eigen iso maken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

nachomother schreef:Nou heb inmiddels de geregistreerde versie die Bee eerder noemde gedownload en geïnstalleerd. 1 Probleem is nu sowieso opgelost! Nu komt PowerISO opeens wel in de lijst als ik op rechtermuisknop klik. Verder staat PowerISO nu geloof ik ook standaard helemaal links in Windows Verkenner. Maar, nu zit ik helaas nog wel met mijn Sims probleem. Ik krijg nog steeds de melding als ik hem probeer op te starten als administrator dat hij het bestand niet kan vinden terwijl hij toch overduidelijk in Cd station E staat en op mijn USB staat. Enige suggesties?
Heb je ook het filmpje van Tarac bekeken op Weebly over het koppelen in Poweriso? Ik denk toch dat je iets over het hoofd ziet of dat je download niet compleet is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

@Bee ik heb die video (nog) niet bekeken. Zal het meteen even doen en kijken of dat het probleem kan verhelpen.
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

Heb de video van tarac bekeken (de eerste 2). De eerste gaat dus over de installatie van PowerISO. Nu heb ik niet dezelfde variant gedownload (eerder wel maar toen kreeg ik hem niet te zien met rechtermuisknop) maar de variant die Bee suggereerde. Als ik kijk naar de video heb ik alle stappen hetzelfde gedaan behalve het uitvinken van automatisch starten en automatisch koppelen. Die heb ik aan staan. In de video over koppelen onderneem ik ook precies dezelfde stappen, alleen eind ik met hetzelfde resultaat: namelijk dat hij het bestand niet kan vinden. Zie nu echter net wel dat als ik gewoon op het exe bestand klik, ik een melding krijg dat het bestand beschadigd/onleesbaar is ONDANKS dat ik hem dus net gisteren vers heb gedownload :(
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door Bee »

Dan is je download toch niet volledig geweest. Iets anders kan ik er niet van maken helaas
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
nachomother
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 nov 2016, 16:22
Contacteer:

Re: Kan bestand niet meer vinden?

Bericht door nachomother »

@Bee geen probleem. Denk dat ik hem zo nog even 1 keer probeer opnieuw te downloaden. Ondertussen maar duimen..
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”