Sims 4 opstart probleem

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iris_-
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 dec 2016, 13:36
Contacteer:

Sims 4 opstart probleem

Bericht door Iris_- »

Ik heb onlangs the Sims 4 gedownload en gespeeld en dit werkte helemaal goed, totdat vandaag ik een melding krijg: The dynamic library ''rld.dll'' failed to initialize (E0) weet iemand wat dit inhoudt? en hoe ik het spel weer kan spelen?

Het lijkt wel alsof alle Sims spellen me niet mogen :vraagteken:
There are people in this world who enjoys being alone, but no one is able to bear solitude.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 opstart probleem

Bericht door tarac »

Iris_- schreef:Ik heb onlangs the Sims 4 gedownload en gespeeld en dit werkte helemaal goed, totdat vandaag ik een melding krijg: The dynamic library ''rld.dll'' failed to initialize (E0) weet iemand wat dit inhoudt? en hoe ik het spel weer kan spelen?

Het lijkt wel alsof alle Sims spellen me niet mogen :vraagteken:
rld.dll is de crack voor het basisspel van de Sims 4.
Het wordt door je anti-virus als een Trojaans Paard gezien en "onschadelijk" gemaakt wanneer het mapje Bin niet bij de uitzonderingen van je AV-programma is opgenomen.
Als je de download nog hebt, open het mapje #Crack en kopieer de bestandjes naar je installatiemap Program Files(X86) - The Sims 4 - Game - Bin.

Je kan ook Uitbreidingen installeren, dan is rld.dll niet meer nodig, maar je krijgt dan hetzelfde "gedoe" met RldOrigin.dll als je 32-biyts Windows hebt. 64-bits computers hebben hier geen last van mits je de Sims 4 opstart met TS4_x64.
Gebruikersavatar
Iris_-
Gebruiker
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 dec 2016, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 opstart probleem

Bericht door Iris_- »

Dit heb ik inmiddels gedaan, nu start hij origin op en die zegt dat ik de productcode moet invullen... *zucht*
There are people in this world who enjoys being alone, but no one is able to bear solitude.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 opstart probleem

Bericht door tarac »

Iris_- schreef:Dit heb ik inmiddels gedaan, nu start hij origin op en die zegt dat ik de productcode moet invullen... *zucht*
Heb je vóór dat je de crack opnieuw plaatste het Bin mapje aan je uitzonderingen van je anti-virus geplaatst want anders is die wéér onschadelijk gemaakt.
Origin mag NERGENS actief aanwezig zijn op je computer.Kijk ook bij dat ^teken op je taakbalk
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”