Sims 4 wordt vanzelf verwijderd.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Sims 4 wordt vanzelf verwijderd.

Bericht door kevinblaas »

Op mijn laptop heb ik veel Sims 4 gespeeld via de download op tarac.nl. Nu heb ik een nieuwe computer gekocht met een Norton beveiliging en ik wilde Sims 4 hierop installeren dus ik downloadde de download opnieuw (Met mijn antivirus uit natuurlijk). Als alles in de goede map staat en de rldorigin.dll onbeschadigd is wil ik het spel opstarten. "Run as administrator, make sure origin is not running" Dit vond ik geen probleem want dat gaf hij ook aan op mijn laptop, dan wacht ik even en startte het op, maar op mijn computer gebeurt er niks. Origin heeft nooit op mijn computer gestaan en ik start de eerste keer altijd op als administrator. Ik besloot mijn computer opnieuw op te starten en alle bestandjes van Sims 4 zijn weg, niet in mijn prullebak. Alleen de bestanden in 'documenten' zijn nog intact. Tot 3 keer toe heb ik het opnieuw geprobeerd. Ook heb ik alle Sims 4 bestanden van mijn laptop op mijn computer gezet, ook dat wordt verwijderd. Wat is het probleem en hoe kan ik dit oplossen?

* Sims 4 installeer ik op mijn Data (D:) schijf (Dus niet in program files x86, want mijn C schijf met 118 GB is bijna vol doordat de Sims 3 complete collection daarop staat)
* Op mijn D schijf heb ik nog 750 GB over.
* Norton heeft het hele proces volledig uit gestaan.
* Ik heb een NVIDEA GTX 970 en 8 GB ram (Mocht dat nodig zijn voor dit alles)

Alvast bedankt, Liefs Kevin Blaas.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 wordt vanzelf verwijderd.

Bericht door tarac »

Norton zit overal op je computer, zelfs al denk je dat je het volledig verwijderd hebt.
Ik heb - helaas - mijn harde schijven opnieuw moeten formatteren en win 10 opnieuw geinstalleerd.

Er is in jouw situatie, gelukkig, nog 1 mogelijkheid over en dat is de Sims 4 zonder installatie
Norton kan geen iso overschrijven.

Met Norton lijkt elke handeling wel op een spionagefilm
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 wordt vanzelf verwijderd.

Bericht door kevinblaas »

Heb nu al spijt dat ik Norton gekocht heb, Bullguard was 10x beter. Maar bedankt dan ga ik dat proberen!

Edit: Zonder installatie en met poweriso is het gelukt. Enorm bedankt!
Laatst gewijzigd door kevinblaas op 28 feb 2017, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 wordt vanzelf verwijderd.

Bericht door BanaanZombie »

Norton is echt waardeloos.. ik zag dat staan en dacht gelijk, ja daar heb je het probleem.

Misschien moeten we even een waarschuwings topic maken over Norton
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”