Sims 4 Zwart scherm

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Zwart scherm

Bericht door tarac »

Probeer trouwens ook om F:\The Sims 4 City Living\Game\Bin\TS4.exe als administrator te openen, dus niet die ene met _x64 erachter. Er is gaat blijkbaar iets niet goed als je het spel probeert te starten als 64 bit en met 4GB ram (volgens dit forum).
Dat slaat nergens op. Ik speel de sims 4 altijd in de 64 bits modus en heb ook "slechts" 4 GB RAM
sterrebeeld
Gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2017, 00:13
Contacteer:

Re: Sims 4 Zwart scherm

Bericht door sterrebeeld »

Dus als ik het goed heb moet ik naar de site van AMD en dan automatisch updaten kiezen en naar de site van HP en kiezen voor automatisch updaten? Moet ik niet naar de site van Intel?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 Zwart scherm

Bericht door tarac »

sterrebeeld schreef:Dus als ik het goed heb moet ik naar de site van AMD en dan automatisch updaten kiezen en naar de site van HP en kiezen voor automatisch updaten? Moet ik niet naar de site van Intel?
Je mag ook naar de Intel site om die Intel HD Graphics te updaten, maar AMD is even belangrijker.
sterrebeeld
Gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2017, 00:13
Contacteer:

Re: Sims 4 Zwart scherm

Bericht door sterrebeeld »

Ik ben naar de site van AMD gegaan en wil het automatisch updaten installeren, maar ik krijg de volgende error: LoadLibrary failed with error 1114; Een initialisatieroutine van de dynamic link library (DLL-bestand) is mislukt.

Wat nu?
sterrebeeld
Gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 mar 2017, 00:13
Contacteer:

Re: Sims 4 Zwart scherm

Bericht door sterrebeeld »

Heeft er iemand nog ideeën?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”