Spel start niet op

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
superbass
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2017, 19:05
Contacteer:

Spel start niet op

Bericht door superbass »

Haai,

Ik heb een probleem. Mijn sims wil niet starten. Ik druk op het spel hij opent een zwarte scherm en verdwijnt vervolgens :gek: . Ik heb het spel gister gedownload en gespeeld, hij het deed het prima. Wil het vandaag weer spelen, doet hij het niet. Wat moet ik doen op het spel te kunnen opstarten?

Mvg,


Macy
superbass
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2017, 19:05
Contacteer:

Re: Spel start niet op

Bericht door superbass »

Oh ja origin-in-game heb ik al uitgeschakeld, ook heb ik al geprobeerd te spelen op het 32 bits systeem. Helpt allebei niet. Origin+sims verwijderd en opnieuw gedownload maar dat mocht niet baten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spel start niet op

Bericht door BanaanZombie »

Misschien is de crack onschadelijk gemaakt door je virusscanner?

Welke versie heb je gedownload? Met of zonder installatie?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spel start niet op

Bericht door tarac »

superbass schreef:Haai,

Ik heb een probleem. Mijn sims wil niet starten. Ik druk op het spel hij opent een zwarte scherm en verdwijnt vervolgens :gek: . Ik heb het spel gister gedownload en gespeeld, hij het deed het prima. Wil het vandaag weer spelen, doet hij het niet. Wat moet ik doen op het spel te kunnen opstarten?

Mvg,


Macy
Het zwarte scherm kan soms wel een paar minuten duren, zeker wanneer je niet als Administrator opstart.
Probleem wordt ook vaak veroorzaakt door het mapje Gebruikers\jouw naam\Documenten\Electronic Arts\de Sims 4
Geef dat mapje even de naam de Sims 4_oud en start je spel opnieuw.

En ja, de Sims 4 zonder installatie is de meest "veilge" download omdat noch Origin, noch je anti-virus bestanden kunnen aanpassen/wijzigen/verwijderen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”