Sims 4 ISO wil niet koppelen.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Sims 4 ISO wil niet koppelen.

Bericht door kevinblaas »

Ik gebruik Tarac's downloads nu voor een aantal jaar en ikzelf heb er geen problemen mee, maar ik wilde Sims 4 installeren bij mijn vriendin, hiervoor heb ik de S4-All-in-one-noinstall gebruikt. Gister ging het goed, ik zat er naast en heb het voor haar geïnstalleerd en hij startte op, het werkte perfect. Vannochtend werkte dit nog steeds, maar net kreeg ik een appje dat het spel niet meer wilde starten. Opnieuw koppelen dacht ik.

Hier komt dus het probleem:

- PowerISO weigert het om Sims 4 te koppelen aan Speler H, ook speler I werkt niet. Als ze wil koppelen sluit het koppelen meteen af als S4-all-in-one-noinstall wordt aangeklikt. Op mijn computer koppelt het dan, maar op die van haar staat nog steeds <geen media> . Selecteren en op elke mogelijke manier aanklikken werkt niet en op internet kon ik de oplossing niet vinden. Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 ISO wil niet koppelen.

Bericht door Bee »

kevinblaas schreef: Hier komt dus het probleem:

- PowerISO weigert het om Sims 4 te koppelen aan Speler H, ook speler I werkt niet. Als ze wil koppelen sluit het koppelen meteen af als S4-all-in-one-noinstall wordt aangeklikt. Op mijn computer koppelt het dan, maar op die van haar staat nog steeds <geen media> . Selecteren en op elke mogelijke manier aanklikken werkt niet en op internet kon ik de oplossing niet vinden. Wie kan mij helpen?

Heb je de informatie HIER gelezen? Poweriso is geen gratis programma en je moet waarschijnlijk even de registratiegegevens invullen. Ik heb het ook wel eens gehad dat dit weer gereset werd en ik het opnieuw moest doen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 ISO wil niet koppelen.

Bericht door tarac »

Geeft het ook een foutmelding aan ?

Ik heb het net zelf weer opnieuw gedownload, geen enkel probleem met koppelen.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Sims 4 ISO wil niet koppelen.

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Geeft het ook een foutmelding aan ?

Ik heb het net zelf weer opnieuw gedownload, geen enkel probleem met koppelen.
Nee het geeft niks aan, het koppelt gewoon niet. Maar ik zag gisteravond zo´n inlogcode voor poweriso op je site staan dus dat zou dan wel moeten lukken denk ik. Ik laat het nog weten!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”