Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door kevinblaas »

Ik ben er best pissig over geworden. Voorheen had ik hier problemen mee doordat ik jullie Sims 4 download installeerde. Hierna gaven jullie het advies om het via een no-instal iso te doen, dit werkte. Gister heb ik dus de no-instal iso voor alles met ouderschap gedownload, dit werkte, norton deed niks. Maar toen ik mijn computer opnieuw opstartte heeft norton zonder enig toestemming gewoon de hele iso verwijderd, dit gebeurde voorheen ook al. Ik heb norton alles laten doen, totaan 'check deze map niet op virussen' en toch flikt ie het weer. Is er een manier waardoor ik alsnog sims 4 kan spelen voor langer dan een dag zonder dat die beveiliging het verwijderd?

Liefs Kevin
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door Bee »

Onbegrijpelijk ...
Heb je al eens overwogen om NORTON er af te gooien?
Zou niets voor mij zijn, ik begrijp je woede. Ik zit te trillen op mijn stoel .. :mrgreen:

Kun je ook niet een hele schijf uitsluiten van controle? Dat je bv D: gebruikt voor de Sims 4?

Het lijkt erop of hij je instellingen voor uitsluitingen niet vasthoudt en dus bij iedere herstart weer zijn eigen gang gaat.
Heb je windows 10? Kijk dan ook even hoe je beveiligingsinstellingen staan, ik heb ze zelf bijna uit gezet, gebruik in plaats daarvan Adblock en Ghostery
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Ik ben er best pissig over geworden. Voorheen had ik hier problemen mee doordat ik jullie Sims 4 download installeerde. Hierna gaven jullie het advies om het via een no-instal iso te doen, dit werkte. Gister heb ik dus de no-instal iso voor alles met ouderschap gedownload, dit werkte, norton deed niks. Maar toen ik mijn computer opnieuw opstartte heeft norton zonder enig toestemming gewoon de hele iso verwijderd, dit gebeurde voorheen ook al. Ik heb norton alles laten doen, totaan 'check deze map niet op virussen' en toch flikt ie het weer. Is er een manier waardoor ik alsnog sims 4 kan spelen voor langer dan een dag zonder dat die beveiliging het verwijderd?

Liefs Kevin
Speel het via ZLOrigin, dat is net zo goed als de gekochte spellen via Origin.
Zit dus geen crack in, kan Norton dus ook niet tegen "protesteren".
Werkt echt ideaal.
Ik heb net zelf ALLES wat ik op mijn computer had staan van de Sims 2,3 en 4 verwijderd met Revo en heb nu de spellen via ZLOrigin.
(van sommige Sims versies had ik het op diverse plekken geinstalleerd, wist op het laatst niet meer wat wat was)
Ik heb ZLOrigin zo ingesteld dat het geinstalleerd wordt op mijn externe schijf Z, dus gewoon Z:\Sims, zodat ik een extra Game map in de Sims 4 kan maken van waaruit ik ook de gekraakte versie kan spelen in geval het internet er uit ligt.
Zelfde map gebruiken voor zowel origineel als cracked is me gelukt met Sims 2 en Sims 4. Ben nog aan het puzzelen voor Sims 3
sims.PNG
EDIT
Ik vrees dat Norton dan weer op gespannen voet gaat staan met Zclient.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door BanaanZombie »

Stap 1. Heb je een abb bij norton ja of nee?
Ja? Ga naar stap 2. Nee? Ga naar stap 3.
Stap 2. Zeg hem op
Stap 3. Verwijder norton met revo
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Stap 1. Heb je een abb bij norton ja of nee?
Ja? Ga naar stap 2. Nee? Ga naar stap 3.
Stap 2. Zeg hem op
Stap 3. Verwijder norton met revo
Tikkeltje drastisch ?
Of heb je net zo'n bloedhekel aan Norton als ik ?
Norton gaat er van uit dat ALLES een virus is, ja, zo kan ik ook een anti-virus programma maken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door Bee »

Zeker nu met Windows 10 is het absoluut niet meer noodzakelijk om een extra anti-virus programma te installeren.
Ze vinden zichzelf enorm belangrijk, zijn zwaar, belasten je systeem en bemoeien zich overal mee!
Windows Defender is echt voldoende capabel om de boel in de gaten te houden.
Hiervoor had ik Windows 7 en Microsoft Security Essentials (omdat daar geen goede ingebouwde Defender inzat) dikke PRIMA, heerlijk licht en deed wat het moest doen.

Norton is een van de ergsten, maar zelfs AVG (die wél gewoon je instellingen respecteert) is onnodig zwaar en belast je PC, echt helemaal nergens voor nodig die onzin.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Mijn Norton gooit steeds mijn Sims 4 eraf.

Bericht door BanaanZombie »

tarac schreef:
BanaanZombie schreef:Stap 1. Heb je een abb bij norton ja of nee?
Ja? Ga naar stap 2. Nee? Ga naar stap 3.
Stap 2. Zeg hem op
Stap 3. Verwijder norton met revo
Tikkeltje drastisch ?
Of heb je net zo'n bloedhekel aan Norton als ik ?
Norton gaat er van uit dat ALLES een virus is, ja, zo kan ik ook een anti-virus programma maken.

Ja ik heb inderdaad een bloedhekel aan Norton. Echt ALLES inderdaad. Mijn ouderd hadden het op hun laptop, krijg je om de 10 min een melding met onzin. Dat zonder pardon verwijderen is ook onzin. Geef dan eerst de kans om het te checken en plaats het ondetussen in quarantaine zoals AVG meestal doet. Al is avg ook behoorlijk aan het kloten de laatste tijd (verwijdert zonder pardon mn zlclient). Windows defender is het nu ook voor mij
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”