Sneller opslaan in de sims 4!

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Sneller opslaan in de sims 4!

Bericht door maramsp »

Dag mensen,

Vandaag kwam ik tot een wonderlijke conclusie.
Namelijk, allereerst dat hoe langer je ergens blijft met je sims, zonder een laadscherm te triggeren, of hoe langer je in bouwmodus blijft, ook hier weer zonder een laadscherm te triggeren, hoe langer het duurt om vervolgens je spel op te slaan.

Zelf heb ik wel eens 10 minuten tot een kwartier moeten wachten tot mn spel opgeslagen was, en online lees ik verhalen van anderen waar het spel helemaal niet meer opslaat.

De tip: Trigger een laadscherm, door bij voorkeur naar creëer een sim te gaan, door de cheat testingcheats true > cas.fulleditmode en daarna meteen weer terug te gaan naar je huidige spel.

Nu zul je zien dat je spel binnen een paar seconden is opgeslagen.

Ik heb het ook getest door een afspraakje te hebben, en dan weer naar huis te gaan, en meteen te saven na het laadscherm.

Ook hier weer was het binnen een paar seconden klaar.

Dus wellicht hebben jullie hier iets aan. Het scheelt in ieder geval voor mij heel veel tijd :)

Groetjes van Martijn
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sneller opslaan in de sims 4!

Bericht door BanaanZombie »

Dit komt omdat de sims 4 auto save kent. Waarschijnlijk gebeurt dat wanneer je dus naar een andere locatie gaat of cas. Wel zeker een handige tip!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”