Geschikte laptop

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Kelly01
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2017, 12:07
Contacteer:

Geschikte laptop

Bericht door Kelly01 »

Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar een laptop waar ik zowel de sims 3 en de sims 4 met uitbreidingen vlotjes kan op spelen. Ik vroeg me af of deze geschikt is https://m.krefel.be/nl/multimedia/deskt ... tabProduct

Moest deze minder geschikt zijn, kunnen jullie mij dan een goede voorstellen? Mijn budget is ongeveer 1000 euro.
Groetjes Kelly
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Geschikte laptop

Bericht door WALUIGI96 »

Welkom op het forum. Op zich ziet die laptop er goed uit en is ook zeker geschikt voor Sims.
Maar ik vraag me af of er meer/beter te vinden is voor zo'n bedrag.
Misschien een stomme vraag, maar kom je uit België? Aangezien je linkt naar een Belgische webshop.
Dan weet ik beter welke webshops ik wel of niet kan aanbevelen.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Kelly01
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2017, 12:07
Contacteer:

Re: Geschikte laptop

Bericht door Kelly01 »

Hallo,
Ja ik ben van Belgie ;)
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Geschikte laptop

Bericht door WALUIGI96 »

Ik heb nog even op internet wat gekeken naar alternatieven, maar voor €900 is er weinig anders te vinden. Dit lijkt me echt een prima laptop.
Houd er wel rekening mee dat dit een gaming laptop is, het uiterlijk is wat meer op gamers gericht en hij is wat zwaarder dan andere laptops.
Mocht je van plan zijn 'm mee naar school te nemen is het misschien nog een optie om naar iets anders te kijken...
Beantwoord (ook) technische vragen.
Kelly01
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2017, 12:07
Contacteer:

Re: Geschikte laptop

Bericht door Kelly01 »

Draaaien de uitbreidingen ook vlot dan? Wil zeker zijn van een goede aankoop. Uiterlijk maakt niet uit, ben reeds van school ;)
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Geschikte laptop

Bericht door WALUIGI96 »

Van Sims 4 kan ik gerust zeggen dat alles soepel gaat draaien, ik heb zelf een laptop met een minder goede videokaart en daar werkt het ook soepel op. Sims 3 blijft zwaar qua laadtijden en speel ik daardoor weinig, maar ook die werkt soepel.
Enig aandachtspuntje is de 128 GB SSD. Er zit wel een 1 TB harde schijf in, maar Windows en alles staat standaard op de kleine SSD omdat die sneller is. Ik kan in ieder geval aanraden minder belangrijke programma's te installeren op de 1 TB harde schijf. Ook is het handig documenten en alles op de 1 TB te zetten.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”