Script oproep mislukt

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef:
kirst2912 schreef:
Ik geef het op. Origin verwijdert met Revo uninstaller. Computer opnieuw opgestart en vervolgens krijg ik de melding dat ik het spel niet kan spelen omdat de software van origin niet geïnstalleerd is.
Goed, dan gaan we JA/NEE spelen:

1. Staat je installatiemap binnen een map met de naam Electronic Arts, Origin of Origin Games ...... JA/NEE
2. Heb je op je computer misschien meerdere installaties van de Sims 4 (zoek op TS4.exe) ........... JA/NEE
3. Heb je al geprobeerd om vanaf je hoogst geinstalleerde uitbreiding (download) het mapje Game opnieuw te plaatsen .... JA/NEE
Op mijn bureaublad was ook een snelkoppeling 'the sims 4' verschenen. Deze net geprobeerd te openen als administrator. Dat lukte. Wat bleek: hier zaten de uitbreidingen in het spel! Helaas liep het spel vast in het menuscherm. Vervolgens het spel opnieuw opgestart, maar nu blijft hij elke keer in het laadscherm al hangen. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb het even uitgezocht. Deze snelkoppeling is de 'TS4' in de map waarvan ik de 'TS4_64.exe' moet hebben, maar die werkt juist niet..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

Ik zou eerst even de JA/NEE lijstjes beantwoorden voordat je verder gaat ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef:
kirst2912 schreef:
Ik geef het op. Origin verwijdert met Revo uninstaller. Computer opnieuw opgestart en vervolgens krijg ik de melding dat ik het spel niet kan spelen omdat de software van origin niet geïnstalleerd is.
Goed, dan gaan we JA/NEE spelen:

1. Staat je installatiemap binnen een map met de naam Electronic Arts, Origin of Origin Games ...... JA/NEE
2. Heb je op je computer misschien meerdere installaties van de Sims 4 (zoek op TS4.exe) ........... JA/NEE
3. Heb je al geprobeerd om vanaf je hoogst geinstalleerde uitbreiding (download) het mapje Game opnieuw te plaatsen .... JA/NEE

1. Staat je installatiemap binnen een map met de naam Electronic Arts, Origin of Origin Games ...... NEE
2. Heb je op je computer misschien meerdere installaties van de Sims 4 (zoek op TS4.exe) ........... JA in Game, Game_cracked en in Game_origin meerdere
3. Heb je al geprobeerd om vanaf je hoogst geinstalleerde uitbreiding (download) het mapje Game opnieuw te plaatsen .... NEE
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

kirst2912 schreef:
tarac schreef:
kirst2912 schreef:
Ik geef het op. Origin verwijdert met Revo uninstaller. Computer opnieuw opgestart en vervolgens krijg ik de melding dat ik het spel niet kan spelen omdat de software van origin niet geïnstalleerd is.
Goed, dan gaan we JA/NEE spelen:

1. Staat je installatiemap binnen een map met de naam Electronic Arts, Origin of Origin Games ...... JA/NEE
2. Heb je op je computer misschien meerdere installaties van de Sims 4 (zoek op TS4.exe) ........... JA/NEE
3. Heb je al geprobeerd om vanaf je hoogst geinstalleerde uitbreiding (download) het mapje Game opnieuw te plaatsen .... JA/NEE

1. Staat je installatiemap binnen een map met de naam Electronic Arts, Origin of Origin Games ...... NEE
2. Heb je op je computer misschien meerdere installaties van de Sims 4 (zoek op TS4.exe) ........... JA in Game, Game_cracked en in Game_origin meerdere
3. Heb je al geprobeerd om vanaf je hoogst geinstalleerde uitbreiding (download) het mapje Game opnieuw te plaatsen .... NEE
Kopieer het mapje Game vanuit de download voor je hoogste uitbreiding opnieuw te plaatsen in je installatiemap van de Sims 4
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Via de snelkoppeling Sims 4 cracked doet mijn spel het nu met de uitbreidingen! Nu zou ik alleen nog graag toegang willen tot de galerij en dat mijn CC's in het spel komen. Uit de handleiding maak ik op dat dit kan via sims 4 origin en dat ik dan speel met sims 4 cracked. Betekent dit dat als ik sims wil ontwerpen of huizen met CC dit moet doen via sims 4 origin en dat ik dit terug kan zien in sims 4 cracked?
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Laat maar ! Alles doet het !
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Toch niet alles doet het.. Nadat ik een familie gemaakt had en deze wilde plaatsen, was die na een uur nog aan het laden. Ik heb toen het bestand gedownload etc wat op de website staat als het laden lang duurt bij het plaatsen van een familie, maar nog steeds is die alleen maar aan het laden.. Het mapje van Game_cracked en game_origin heb ik ook bijgewerkt met deze game map, maar ook dat werkt niet. Het laden duurt overigens ook zolang als ik naar een lege kavel wil gaan.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

kirst2912 schreef:Toch niet alles doet het.. Nadat ik een familie gemaakt had en deze wilde plaatsen, was die na een uur nog aan het laden. Ik heb toen het bestand gedownload etc wat op de website staat als het laden lang duurt bij het plaatsen van een familie, maar nog steeds is die alleen maar aan het laden.. Het mapje van Game_cracked en game_origin heb ik ook bijgewerkt met deze game map, maar ook dat werkt niet. Het laden duurt overigens ook zolang als ik naar een lege kavel wil gaan.
Download deze folder Game
Uitpakken met winrar
bestaande mapje Game_cracked verwijderen.
Nieuwe gedownloade mapje hernoemen naar Game_cracked en in je installatiemap plaatsen.
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef:
kirst2912 schreef:Toch niet alles doet het.. Nadat ik een familie gemaakt had en deze wilde plaatsen, was die na een uur nog aan het laden. Ik heb toen het bestand gedownload etc wat op de website staat als het laden lang duurt bij het plaatsen van een familie, maar nog steeds is die alleen maar aan het laden.. Het mapje van Game_cracked en game_origin heb ik ook bijgewerkt met deze game map, maar ook dat werkt niet. Het laden duurt overigens ook zolang als ik naar een lege kavel wil gaan.
Download deze folder Game
Uitpakken met winrar
bestaande mapje Game_cracked verwijderen.
Nieuwe gedownloade mapje hernoemen naar Game_cracked en in je installatiemap plaatsen.
Dan krijg ik het bericht dat mijn spel via origin geüpdate moet worden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

kirst2912 schreef:
tarac schreef:
kirst2912 schreef:Toch niet alles doet het.. Nadat ik een familie gemaakt had en deze wilde plaatsen, was die na een uur nog aan het laden. Ik heb toen het bestand gedownload etc wat op de website staat als het laden lang duurt bij het plaatsen van een familie, maar nog steeds is die alleen maar aan het laden.. Het mapje van Game_cracked en game_origin heb ik ook bijgewerkt met deze game map, maar ook dat werkt niet. Het laden duurt overigens ook zolang als ik naar een lege kavel wil gaan.
Download deze folder Game
Uitpakken met winrar
bestaande mapje Game_cracked verwijderen.
Nieuwe gedownloade mapje hernoemen naar Game_cracked en in je installatiemap plaatsen.
Dan krijg ik het bericht dat mijn spel via origin geüpdate moet worden.
Ik heb toevallig vanmorgen ALLE installaties van de Sims 4 verwijderd met Revo Uninstaller op de grondige stand.
(Ik had er intussen wel zo'n stuk of 5 staan, verspreid over diverse schijven)
Opnieuw geinstalleerd via Origin
Daarna geinstalleerd via ZLOrigin voor de bestanden die ik niet gekocht heb
Daarna Game_cracked geinstalleerd (ja exact dezelfde die ik jouw aangeraden heb)
ALLES werkt prima.

Wat ik wel bemerkte is dat sinds versie 1.35 ik niet meer kan starten vanuit Game_Origin en Game_ZLOrigin, die werken alleen nog als ze in een mapje Game zonder toevoegingen staan.

Ik heb voor jou mijn Game bestanden (dus van hedenmorgen en uitvoerig getest) HIER geupload.
Uitpakken met winrar en in je installatiemap plaatsen.
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef:
kirst2912 schreef:
tarac schreef:
kirst2912 schreef:Toch niet alles doet het.. Nadat ik een familie gemaakt had en deze wilde plaatsen, was die na een uur nog aan het laden. Ik heb toen het bestand gedownload etc wat op de website staat als het laden lang duurt bij het plaatsen van een familie, maar nog steeds is die alleen maar aan het laden.. Het mapje van Game_cracked en game_origin heb ik ook bijgewerkt met deze game map, maar ook dat werkt niet. Het laden duurt overigens ook zolang als ik naar een lege kavel wil gaan.
Download deze folder Game
Uitpakken met winrar
bestaande mapje Game_cracked verwijderen.
Nieuwe gedownloade mapje hernoemen naar Game_cracked en in je installatiemap plaatsen.
Dan krijg ik het bericht dat mijn spel via origin geüpdate moet worden.
Ik heb toevallig vanmorgen ALLE installaties van de Sims 4 verwijderd met Revo Uninstaller op de grondige stand.
(Ik had er intussen wel zo'n stuk of 5 staan, verspreid over diverse schijven)
Opnieuw geinstalleerd via Origin
Daarna geinstalleerd via ZLOrigin voor de bestanden die ik niet gekocht heb
Daarna Game_cracked geinstalleerd (ja exact dezelfde die ik jouw aangeraden heb)
ALLES werkt prima.

Wat ik wel bemerkte is dat sinds versie 1.35 ik niet meer kan starten vanuit Game_Origin en Game_ZLOrigin, die werken alleen nog als ze in een mapje Game zonder toevoegingen staan.

Ik heb voor jou mijn Game bestanden (dus van hedenmorgen en uitvoerig getest) HIER geupload.
Uitpakken met winrar en in je installatiemap plaatsen.
Yesss alles doet het nu! Bedankt !
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Roortje »

Hey!

Ik hou heel erg van CC, en heb mijn game er ook vol mee staan (heb alleen de legit basegame) en telkens met elke update van de game zie ik CC verdwijnen. Voorheen werkte ze perfect maar als ik deze nu wil plaatsen krijg ik de melding Script oproep mislukt. Ik heb geen CC die uitbreidingen vereist en ik kan de sims niet spelen zonder te updaten.. Nogal irritant dus. Kan moeilijk ale honderden CC creators een bericht sturen.. Weten jullie misschien hier een oplossing voor?

Thanks!
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

Roortje schreef:Hey!

Ik hou heel erg van CC, en heb mijn game er ook vol mee staan (heb alleen de legit basegame) en telkens met elke update van de game zie ik CC verdwijnen. Voorheen werkte ze perfect maar als ik deze nu wil plaatsen krijg ik de melding Script oproep mislukt. Ik heb geen CC die uitbreidingen vereist en ik kan de sims niet spelen zonder te updaten.. Nogal irritant dus. Kan moeilijk ale honderden CC creators een bericht sturen.. Weten jullie misschien hier een oplossing voor?

Thanks!
Biedt Sims 4 Studio hier geen oplossing voor ?
zie viewtopic.php?f=10&t=2417
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Ik heb idd hetzelfde probleem! Ik heb sims 4 studio al geprobeerd, maar dit biedt niet voor alles een oplossing..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:Ik heb idd hetzelfde probleem! Ik heb sims 4 studio al geprobeerd, maar dit biedt niet voor alles een oplossing..
Misschien moet Sims 4 Studio dan ook nog geupdate worden ..
Ik neem wel aan dat je scriptmodificaties 'aan' hebt staan in je spel? (dit moet na iedere update weer 'aan' gezet worden ..)

Met alle updates van de sims 4 is de houdbaarheid van scripts ook tot aan de hoek van de straat ... of eigenlijk tot aan de deur! :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Roortje »

tarac schreef:
Roortje schreef:Hey!

Ik hou heel erg van CC, en heb mijn game er ook vol mee staan (heb alleen de legit basegame) en telkens met elke update van de game zie ik CC verdwijnen. Voorheen werkte ze perfect maar als ik deze nu wil plaatsen krijg ik de melding Script oproep mislukt. Ik heb geen CC die uitbreidingen vereist en ik kan de sims niet spelen zonder te updaten.. Nogal irritant dus. Kan moeilijk ale honderden CC creators een bericht sturen.. Weten jullie misschien hier een oplossing voor?

Thanks!
Biedt Sims 4 Studio hier geen oplossing voor ?
zie viewtopic.php?f=10&t=2417
Wow thanks!

Oke, heb het programmaatje gerunt, het duurde vrij lang maar hij heeft er 429 Gefixt, 2 kon hij niet fixen en 163 hadden geen fix nodig. Heb het spel opgestart en meubels verdwijnen nog steeds als ik ze neer plaats, maar er gaan wel Simoleans af en de meldinb blijft komen van Script Oproep mislukt... Kan ik ook updates terugdraaien? Echt een handvol van mijn honderden CC werkt nog.. Al Mijn aanrechten, banken, bedden, alle bureau's.. Iets in die update heeft ervoor gezorgd da bijna geen enkele custom content nog verschijnt.. Zelfs na Sims 4 studio :vraagteken:
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door BanaanZombie »

Dit probleem zie ik ook bij Clare Siobhan gebeuren meet haar cc
Ik denk dat het gewoon even gaat duren voor die cc een goede fix krijgt. Het is het risico van heel veel cc in je spel
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

@Roortje

Jij hebt alleen het legale basisspel. Weet je zeker dat al jouw CC geschikt is voor het basisspel en dat er geen extra uitbreidingen voor nodig zijn ?
Met elke update probeert Electronic Arts het andere uploaders (geen Galerij) zo lastig mogelijk te maken. Ze hebben natuurlijk veel liever dat je de CC bij Origin koopt.

Updates van het legale spel zijn niet zo maar even terug te draaien. Dan moet je echt terugvallen op niet-legale downloads voor het spel.
Uiteraard mag je dan niet meer legaal updaten.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

Roortje schreef:
Wow thanks!

Oke, heb het programmaatje gerunt, het duurde vrij lang maar hij heeft er 429 Gefixt, 2 kon hij niet fixen en 163 hadden geen fix nodig. Heb het spel opgestart en meubels verdwijnen nog steeds als ik ze neer plaats, maar er gaan wel Simoleans af en de meldinb blijft komen van Script Oproep mislukt... Kan ik ook updates terugdraaien? Echt een handvol van mijn honderden CC werkt nog.. Al Mijn aanrechten, banken, bedden, alle bureau's.. Iets in die update heeft ervoor gezorgd da bijna geen enkele custom content nog verschijnt.. Zelfs na Sims 4 studio :vraagteken:
BanaanZombie schreef:Dit probleem zie ik ook bij Clare Siobhan gebeuren meet haar cc
Ik denk dat het gewoon even gaat duren voor die cc een goede fix krijgt. Het is het risico van heel veel cc in je spel

Ik zie wel vrij recente updates van Sims 4 Studio: http://sims4studio.com/board/29/sims-4-studio-news

Versie 3.1.0.4 is de versie die wij nu hebben. (via Tarac)
Er is ook al een versie 3.1.0.5 en 3.1.0.6 en 3.1.0.7 uitgekomen (voor PC)
Voor Mac zijn er ook updates
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Roortje »

Bee schreef:
Roortje schreef:
Wow thanks!

Oke, heb het programmaatje gerunt, het duurde vrij lang maar hij heeft er 429 Gefixt, 2 kon hij niet fixen en 163 hadden geen fix nodig. Heb het spel opgestart en meubels verdwijnen nog steeds als ik ze neer plaats, maar er gaan wel Simoleans af en de meldinb blijft komen van Script Oproep mislukt... Kan ik ook updates terugdraaien? Echt een handvol van mijn honderden CC werkt nog.. Al Mijn aanrechten, banken, bedden, alle bureau's.. Iets in die update heeft ervoor gezorgd da bijna geen enkele custom content nog verschijnt.. Zelfs na Sims 4 studio :vraagteken:
BanaanZombie schreef:Dit probleem zie ik ook bij Clare Siobhan gebeuren meet haar cc
Ik denk dat het gewoon even gaat duren voor die cc een goede fix krijgt. Het is het risico van heel veel cc in je spel

Ik zie wel vrij recente updates van Sims 4 Studio: http://sims4studio.com/board/29/sims-4-studio-news

Versie 3.1.0.4 is de versie die wij nu hebben. (via Tarac)
Er is ook al een versie 3.1.0.5 en 3.1.0.6 en 3.1.0.7 uitgekomen (voor PC)
Voor Mac zijn er ook updates
Ja ik heb gewoon de nieuwste versie geloof ik.. Gisteravond gedownload...
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

Roortje schreef: Ja ik heb gewoon de nieuwste versie geloof ik.. Gisteravond gedownload...
Ik heb ook even getest:

De laatste update voor de sims 4 geïnstalleerd: Update 1.37.35.1010 (Zie HIER van Tarac)
!!Zet wel na het installeren je scriptmodificaties weer AAN in je instellingen!!
Nieuwste Sims 4 Studio geïnstalleerd: Versie 3.1.0.7 Zie link: http://sims4studio.com/thread/11431/sim ... atch-batch (je moet even registreren daar)

Open Sims 4 studio
Ga naar Tools - Batch Fixes - Objects - Fix Objects for Cats & Dogs
(Je kunt ook nog andere onderdelen in bv CAS laten fixen)

Het programma komt dan met de vraag waar je de backup van je CC wilt neerzetten
Verander de link of klik gewoon op ja (standaard in C:Documenten)

En je CC wordt aangepast. Je kunt nog even checken welke items aangepast zijn.
NB: Dit is een Backup van je CC, zet die dus niet terug in je Mods folder!!

Bij mij werkt alles zonder problemen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Ik heb dit ook gedaan, maar nu doen juist meer objecten het niet dan voorheen...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:Ik heb dit ook gedaan, maar nu doen juist meer objecten het niet dan voorheen...
Dan doe je of iets niet goed, of je bent vergeten je scriptmodificaties weer aan te zetten. Zeker omdat je aangeeft dat veel objecten het eerder dus wél gewoon deden. Lees ook even wat er nog meer geschreven is hierboven, met iedere update van de sims 4 zijn er scriptmodificaties die aangepast worden waardoor CC die eerst wel werkte, het opeens niet meer doet. Mijn CC werkt wel gewoon mét de nieuwste update, en met de nieuwste Sims 4 studio.

Maak eens een nieuwe simsmap aan en probeer het nogmaals.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:
kirst2912 schreef:Ik heb dit ook gedaan, maar nu doen juist meer objecten het niet dan voorheen...
Dan doe je of iets niet goed, of je bent vergeten je scriptmodificaties weer aan te zetten. Zeker omdat je aangeeft dat veel objecten het eerder dus wél gewoon deden. Lees ook even wat er nog meer geschreven is hierboven, met iedere update van de sims 4 zijn er scriptmodificaties die aangepast worden waardoor CC die eerst wel werkte, het opeens niet meer doet. Mijn CC werkt wel gewoon mét de nieuwste update, en met de nieuwste Sims 4 studio.

Maak eens een nieuwe simsmap aan en probeer het nogmaals.
Ik zou niet weten wat ik fout zou doen. Zo ingewikkeld is de uitleg niet. Scriptmodificaties staat uiteraard ook gewoon aan.

Ik heb nu alles maar gewoon weer teruggezet.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:
Ik zou niet weten wat ik fout zou doen. Zo ingewikkeld is de uitleg niet. Scriptmodificaties staat uiteraard ook gewoon aan.

Ik heb nu alles maar gewoon weer teruggezet.
Ik weet ook niet wat jij fout doet, mijn glazen bol werkt niet en ik ken jou verder ook helemaal niet, probeer je alleen te helpen je Mods weer werkend te krijgen. Je zal ze de kost moeten geven, mensen die vergeten de scriptmodificaties weer aan te zetten ... :normalelach:

En nu je 'alles weer teruggezet hebt' werkt het wel? Even nieuwsgierig ..

Ook benieuwd over welde CC het dan gaat bij jou - dan kan ik misschien ook nog even testen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”