Script oproep mislukt

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:
kirst2912 schreef:
Ik zou niet weten wat ik fout zou doen. Zo ingewikkeld is de uitleg niet. Scriptmodificaties staat uiteraard ook gewoon aan.

Ik heb nu alles maar gewoon weer teruggezet.
Ik weet ook niet wat jij fout doet, mijn glazen bol werkt niet en ik ken jou verder ook helemaal niet, probeer je alleen te helpen je Mods weer werkend te krijgen. Je zal ze de kost moeten geven, mensen die vergeten de scriptmodificaties weer aan te zetten ... :normalelach:

En nu je 'alles weer teruggezet hebt' werkt het wel? Even nieuwsgierig ..

Ook benieuwd over welde CC het dan gaat bij jou - dan kan ik misschien ook nog even testen.
Nope.. Nu ik alles teruggezet heb kunnen de sims bepaalde acties niet uitvoeren.. Zoals kaarsjes uitblazen op de taart..

Ik heb nog niet kunnen spelen nadat ik er achter kwam dat bepaalde CC het nu niet meer doen. De CC die het in ieder geval niet doen, zijn al mijn aanrechten. Daar geeft die steeds de melding 'script oproep mislukt'.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

Heb je het al eens via Zclient/ZLOrigin geprobeerd ?
Dan heb je in ieder geval de laatste versies van het spel zoals die door Origin zijn uitgegeven.

Hoewel cracks voor de Sims al jaren zeer betrouwbaar zijn gebleken is het altijd mogelijk dat de makers van die cracks nu net iets over het hoofd hebben gezien en een klein detailtje hebben gemist.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:
Nope.. Nu ik alles teruggezet heb kunnen de sims bepaalde acties niet uitvoeren.. Zoals kaarsjes uitblazen op de taart..

Ik heb nog niet kunnen spelen nadat ik er achter kwam dat bepaalde CC het nu niet meer doen. De CC die het in ieder geval niet doen, zijn al mijn aanrechten. Daar geeft die steeds de melding 'script oproep mislukt'.
Heb je voor mij een link naar een van die aanrechten?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef:Heb je het al eens via Zclient/ZLOrigin geprobeerd ?
Dan heb je in ieder geval de laatste versies van het spel zoals die door Origin zijn uitgegeven.

Hoewel cracks voor de Sims al jaren zeer betrouwbaar zijn gebleken is het altijd mogelijk dat de makers van die cracks nu net iets over het hoofd hebben gezien en een klein detailtje hebben gemist.
Nee nog nooit geprobeerd.. maar als ik dat zou doen.. waar zou dan het verschil in zitten? Zouden dan de CC's en dergelijke het wel allemaal doen?
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:
kirst2912 schreef:
Nope.. Nu ik alles teruggezet heb kunnen de sims bepaalde acties niet uitvoeren.. Zoals kaarsjes uitblazen op de taart..

Ik heb nog niet kunnen spelen nadat ik er achter kwam dat bepaalde CC het nu niet meer doen. De CC die het in ieder geval niet doen, zijn al mijn aanrechten. Daar geeft die steeds de melding 'script oproep mislukt'.
Heb je voor mij een link naar een van die aanrechten?
Ja! Van ForeverDesigns : http://foreverdesigns.tumblr.com/tagged/s4Kitchen
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

Thanks!

Ik zie hier ook al dit staan:
Download: [X] (6.3 MB)
Last updated: Dec 14, 2017
**Fixed batch fixes. Compatible with latest Sims 4 patch. (December 2017)
PC 1.37.35.1010 / Mac 1.37.35.1210 . Please overwrite files with updated version**

Credits: EA, Murano, Shino KCR & IrishStar.

Heb je die laatste versie ook al?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:Thanks!

Ik zie hier ook al dit staan:
Download: [X] (6.3 MB)
Last updated: Dec 14, 2017
**Fixed batch fixes. Compatible with latest Sims 4 patch. (December 2017)
PC 1.37.35.1010 / Mac 1.37.35.1210 . Please overwrite files with updated version**

Credits: EA, Murano, Shino KCR & IrishStar.

Heb je die laatste versie ook al?
Oh men... Thanks! Daar had ik nog niet naar gekeken. Dat zou betekenen dat ik dat voor alles wat niet werkt uit zou moeten zoeken?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:
Bee schreef:Thanks!

Ik zie hier ook al dit staan:
Download: [X] (6.3 MB)
Last updated: Dec 14, 2017
**Fixed batch fixes. Compatible with latest Sims 4 patch. (December 2017)
PC 1.37.35.1010 / Mac 1.37.35.1210 . Please overwrite files with updated version**

Credits: EA, Murano, Shino KCR & IrishStar.

Heb je die laatste versie ook al?
Oh men... Thanks! Daar had ik nog niet naar gekeken. Dat zou betekenen dat ik dat voor alles wat niet werkt uit zou moeten zoeken?
Ja ben bang van wel ... Maar zoals de keuken etc. staat ws in een totaalbestandje? Ik kan nergens vinden hoe ik ze kan downloaden trouwens, moet je lid worden daar als je wilt downloaden?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:
kirst2912 schreef:
Bee schreef:Thanks!

Ik zie hier ook al dit staan:
Download: [X] (6.3 MB)
Last updated: Dec 14, 2017
**Fixed batch fixes. Compatible with latest Sims 4 patch. (December 2017)
PC 1.37.35.1010 / Mac 1.37.35.1210 . Please overwrite files with updated version**

Credits: EA, Murano, Shino KCR & IrishStar.

Heb je die laatste versie ook al?
Oh men... Thanks! Daar had ik nog niet naar gekeken. Dat zou betekenen dat ik dat voor alles wat niet werkt uit zou moeten zoeken?
Ja ben bang van wel ... Maar zoals de keuken etc. staat ws in een totaalbestandje? Ik kan nergens vinden hoe ik ze kan downloaden trouwens, moet je lid worden daar als je wilt downloaden?
Ja dat wel idd, maar van die andere keukens moet ik dan uit gaan zoeken waar het vandaan komt.. Als je op [X} klikt, word je doorverwezen naar de pagina waar de download link staat!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

Dankjewel, ja net gevonden :mrgreen: Wel veel ads en troep die je dan moet annuleren, maar ik heb de keuken gedownload!
Ik zal ook even testen vandaag.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:Dankjewel, ja net gevonden :mrgreen: Wel veel ads en troep die je dan moet annuleren, maar ik heb de keuken gedownload!
Ik zal ook even testen vandaag.
Ik ga het vandaag ook eens proberen. Ik heb nu sims studio gedaan en de update van de keuken gedownload en overgeschreven. Ik hoop dat nu alles weer werkt zoals het hoort :lach:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:]

Ja dat wel idd, maar van die andere keukens moet ik dan uit gaan zoeken waar het vandaan komt..
Ik hoop eigenlijk dat Sims 4 Studio nog met een update komt waardoor er nog meer Mods gerepareerd kunnen worden. Maar ze hebben nu pas een update gedaan dus zal ws nog even duren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Ik geef het op.. na de gefixte objecten en de geüpdate keuken doet het het nog steeds niet.. Ook de actie om kaarsjes uit te blazen doet het nog steeds niet..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:Ik geef het op.. na de gefixte objecten en de geüpdate keuken doet het het nog steeds niet.. Ook de actie om kaarsjes uit te blazen doet het nog steeds niet..
Vreemd
Ik heb het getest in een nieuwe sims 4 map
Jouw keuken mod erin gezet
GEEN fix nodig van sims 4 studio!!
Het werkt als een trein hoor!
Hier even de plaatjes, met kitchencounters uit je CC mod:

Afbeelding
Verjaardag vieren

Afbeelding
Kaarsjes uitblazen

Afbeelding
Kaarsjes uitblazen



Ook in mijn 'oude' sims 4 map is het gewoon gelukt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door tarac »

Ik heb weinig verstand van CC maar is het spel van kirst2912 wel geupdate naar 1.35.37.1010 ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:Ik heb dit ook gedaan, maar nu doen juist meer objecten het niet dan voorheen...
Ze zegt hier van wel ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

tarac schreef:Ik heb weinig verstand van CC maar is het spel van kirst2912 wel geupdate naar 1.35.37.1010 ?
Ik heb wel de ‘Game 1.35.37.1010 NL’ die in Stack staat gepakt. Zou het hier aan liggen?

Zo niet, wat zou ik nu dan dus moeten doen? Een nieuwe map aanmaken? Wat voor nieuwe map?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:
tarac schreef:Ik heb weinig verstand van CC maar is het spel van kirst2912 wel geupdate naar 1.35.37.1010 ?
Ik heb wel de ‘Game 1.35.37.1010 NL’ die in Stack staat gepakt. Zou het hier aan liggen?

Zo niet, wat zou ik nu dan dus moeten doen? Een nieuwe map aanmaken? Wat voor nieuwe map?
Die heb ik ook.
Nieuwe simsmap, hernoem je sims 4 map in documenten /Electronic Arts naar sims 4_oud en start je spel opnieuw op. Je krijgt dan een nieuwe simsmap. Spel even op laten starten, script modificaties weer aanzetten en weer afsluiten. Nu kun je je mods weer terug zetten vanuit de oude map. Etc.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:
kirst2912 schreef:
tarac schreef:Ik heb weinig verstand van CC maar is het spel van kirst2912 wel geupdate naar 1.35.37.1010 ?
Ik heb wel de ‘Game 1.35.37.1010 NL’ die in Stack staat gepakt. Zou het hier aan liggen?

Zo niet, wat zou ik nu dan dus moeten doen? Een nieuwe map aanmaken? Wat voor nieuwe map?
Die heb ik ook.
Nieuwe simsmap, hernoem je sims 4 map in documenten /Electronic Arts naar sims 4_oud en start je spel opnieuw op. Je krijgt dan een nieuwe simsmap. Spel even op laten starten, script modificaties weer aanzetten en weer afsluiten. Nu kun je je mods weer terug zetten vanuit de oude map. Etc.
Oke dus dan moet ik alles van de oude map kopieëren of over zetten naar de nieuwe map? En dan de objecten die sims studio in mijn backup hebt gezet terug zetten in Mods?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

Ik zou even wachten met de rest overzetten. Test eerst even die mod waar je problemen mee hebt.
Daarna kun je stapsgewijs weer dingen overzetten, om te kijken waar het mis gaat.
Ik zou je oude mods (heb je vast wel ergens bewaard?!) gewoon terugzetten in stapjes - later kun je ze met sims 4 studio eventueel weer fixen.

EDIT: Zie ook HIER (nieuwe sims 4 map maken)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:Ik zou even wachten met de rest overzetten. Test eerst even die mod waar je problemen mee hebt.
Daarna kun je stapsgewijs weer dingen overzetten, om te kijken waar het mis gaat.
Ik zou je oude mods (heb je vast wel ergens bewaard?!) gewoon terugzetten in stapjes - later kun je ze met sims 4 studio eventueel weer fixen.

EDIT: Zie ook HIER (nieuwe sims 4 map maken)
Nieuw mapje aangemaakt. Alleen de keuken in Mods gezet. De keuken willen plaatsen. Scriptoproep mislukt...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

De keuken?
Het zijn toch allemaal losse onderdelen? Is er ook een keuken als geheel?

Sorry, maar toch doe je iets niet goed, anders zou het bij mij ook niet werken... Heb je in je bibliotheek ook 'gevorderd' aangezet onderaan?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:De keuken?
Het zijn toch allemaal losse onderdelen? Is er ook een keuken als geheel?

Sorry, maar toch doe je iets niet goed, anders zou het bij mij ook niet werken... Heb je in je bibliotheek ook 'gevorderd' aangezet onderaan?
Het zijn idd losse onderdelen. Ik bedoel het aanrecht, sorry. Ik zou echt niet weten wat niet goed gaat. Ik heb de nieuwste update van sims 4 zelf. Degene die ik eerder noemde. Ik heb een nieuw mapje aangemaakt. Alleen die mods erin geplaatst van de keuken en nog doet die het niet..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door Bee »

kirst2912 schreef:
Bee schreef:De keuken?
Het zijn toch allemaal losse onderdelen? Is er ook een keuken als geheel?

Sorry, maar toch doe je iets niet goed, anders zou het bij mij ook niet werken... Heb je in je bibliotheek ook 'gevorderd' aangezet onderaan?
Het zijn idd losse onderdelen. Ik bedoel het aanrecht, sorry. Ik zou echt niet weten wat niet goed gaat. Ik heb de nieuwste update van sims 4 zelf. Degene die ik eerder noemde. Ik heb een nieuw mapje aangemaakt. Alleen die mods erin geplaatst van de keuken en nog doet die het niet..
Ik snap het ook niet hoor..
Je plaatst de Mods in het Modsmapje?
Je zet scriptmodificaties aan?

Ik liet je de foto's al zien, bij mij werkt het gewoon!

EDIT:
Ik doe nog even de plaatjes erbij voor de zekerheid:
Heb je scriptmodificaties aangezet bij Opties?
Afbeelding

En in je bibliotheek?
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kirst2912
Gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jul 2017, 12:02
Contacteer:

Re: Script oproep mislukt

Bericht door kirst2912 »

Bee schreef:
kirst2912 schreef:
Bee schreef:De keuken?
Het zijn toch allemaal losse onderdelen? Is er ook een keuken als geheel?

Sorry, maar toch doe je iets niet goed, anders zou het bij mij ook niet werken... Heb je in je bibliotheek ook 'gevorderd' aangezet onderaan?
Het zijn idd losse onderdelen. Ik bedoel het aanrecht, sorry. Ik zou echt niet weten wat niet goed gaat. Ik heb de nieuwste update van sims 4 zelf. Degene die ik eerder noemde. Ik heb een nieuw mapje aangemaakt. Alleen die mods erin geplaatst van de keuken en nog doet die het niet..
Ik snap het ook niet hoor..
Je plaatst de Mods in het Modsmapje?
Je zet scriptmodificaties aan?

Ik liet je de foto's al zien, bij mij werkt het gewoon!

EDIT:
Ik doe nog even de plaatjes erbij voor de zekerheid:
Heb je scriptmodificaties aangezet bij Opties?
Afbeelding

En in je bibliotheek?
Afbeelding
Ik heb alleen scriptmodificaties niet aan staan, maar die heb ik nooit aan staan.. normaal werkt alles dan gewoon.. zou dat nu dan de boosdoener kunnen zijn?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”