Mods/Package verdwijnen in spel

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
roosjeroder
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:02
Contacteer:

Mods/Package verdwijnen in spel

Bericht door roosjeroder »

Hoi!

Ik weet niet of hier al een onderwerp van was, maar kan er niks over vinden. Vandaag heb de nieuwe uitbreiding Honden & Katten in mijn spel erbij gezet. Ik gebruik hierbij Mods/Package's, deze heb ik allemaal netjes terug gezet in de juiste map en ik zie deze ook in mijn spel. Als ik bepaalde Mods wil plaatsen, die ik al voor mijn uitbreiding had, verdwijnen deze ? Weet iemand hoe dit komt?
Gebruikersavatar
Dubbelzijdig
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 feb 2015, 23:03
Contacteer:

Re: Mods/Package verdwijnen in spel

Bericht door Dubbelzijdig »

Wat ik begrijp uit eerdere discussies over dit onderwerp heeft dit te maken met dat zodra een nieuwe uitbreiding beschikbaar wordt voor het spel de mod ook bijgewerkt moet worden door de ontwikkelaar.
It is costly wisdom that is bought by experience.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods/Package verdwijnen in spel

Bericht door Bee »

roosjeroder schreef:Hoi!

Ik weet niet of hier al een onderwerp van was, maar kan er niks over vinden. Vandaag heb de nieuwe uitbreiding Honden & Katten in mijn spel erbij gezet. Ik gebruik hierbij Mods/Package's, deze heb ik allemaal netjes terug gezet in de juiste map en ik zie deze ook in mijn spel. Als ik bepaalde Mods wil plaatsen, die ik al voor mijn uitbreiding had, verdwijnen deze ? Weet iemand hoe dit komt?
Heb je de modificaties wel weer aangezet bij je opties, na installeren van de uitbreiding? Standaard staan die weer op 'uit' namelijk.
En in je Bibliotheek moet je weer onderaan een vinkje zetten bij 'Gevorderd' etc.

En ja, sommige CC meubels (banken voornamelijk) verdwijnen na aankoop, daar hebben meer mensen last van. Voor die CC moet waarschijnlijk weer een update gemaakt worden door de makers van die CC.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
roosjeroder
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:02
Contacteer:

Re: Mods/Package verdwijnen in spel

Bericht door roosjeroder »

Oh oke! Dankjullie wel!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”