Mods in sims 4

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Lizzsims
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2017, 20:27
Contacteer:

Mods in sims 4

Bericht door Lizzsims »

Ik heb de Sims 4 gedownload, de 1-klik installatie, maar kan ik ook bijvoorbeeld lots downloaden voor in het spel?
En zo ja, hoe?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door tarac »

Lizzsims schreef:Ik heb de Sims 4 gedownload, de 1-klik installatie, maar kan ik ook bijvoorbeeld lots downloaden voor in het spel?
En zo ja, hoe?
Nee,je kan niet in de Galerij.
Je kan wel via andere downloadsites dingen downloaden.
Lizzsims
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2017, 20:27
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Lizzsims »

In welk mapje moet ik deze downloads zetten? Of komen die automatisch in de bibliotheek o.i.d.?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Deze zet je in het mapje 'mods'

Let wel op als je huizen download. Als daar cc in gebruikt wordt moet je deze appart er bij downloaden vaak
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Bee »

Lizzsims schreef:Ik heb de Sims 4 gedownload, de 1-klik installatie, maar kan ik ook bijvoorbeeld lots downloaden voor in het spel?
En zo ja, hoe?
Bij lots werkt het net iets anders. Deze bestaan uit een meervoudig bestand die je uit moet pakken met bv winrar en dan moet je ze plaatsen in de map C:/Documenten/Electronic Arts/The sims 4/Tray
Je kunt de lots uit de Galerij niet gebruiken maar wel bv die van onze Uitwisseling of van MTS zolang het lots zijn die overeenkomen met je versienummer. Vaak heb je bij deze lots ook nog aparte downloads nodig die gebruikt zijn. Meestal staat dat erbij. Die downloads moeten in de map
C:/Documenten/Electronic Arts/The sims 4/Mods

Kijk HIER nog even hoe het werkt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Lindavanorsouw »

Hoi hoi.

Is er een andere manier om CC te downloaden? Ik zie mooie huizen en ik heb weinig geduld om een lijst van 58 cc te downloaden 1 voor 1.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef:Hoi hoi.

Is er een andere manier om CC te downloaden? Ik zie mooie huizen en ik heb weinig geduld om een lijst van 58 cc te downloaden 1 voor 1.
Helaas, was dat maar zo ... Als een huis gemaakt is met nieuwe CC zul je dat ook moeten downloaden óf er genoegen mee nemen dat die CC vervangen wordt door andere items. Maar als je eenmaal aan de slag gaat en er handigheid in krijgt kan het best snel gaan!

Je kunt ook in je zoekresultaten aangeven dat je een huis zoekt zonder extra CC.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Lindavanorsouw »

Dat is jammer. Is er ook een manier om die evenementen te voltooien? Ik kan schijnbaar niet tegelijk dansen of eten en nog wat meer doelen niet behalen. Ze voeten ze wel uit maar er gebeurd verder niks. Iemand een idee? En Oja; al een oplossing gevonden voor de cateraar in te huren via de koelkast?

Bee schreef:
Lindavanorsouw schreef:Hoi hoi.

Is er een andere manier om CC te downloaden? Ik zie mooie huizen en ik heb weinig geduld om een lijst van 58 cc te downloaden 1 voor 1.
Helaas, was dat maar zo ... Als een huis gemaakt is met nieuwe CC zul je dat ook moeten downloaden óf er genoegen mee nemen dat die CC vervangen wordt door andere items. Maar als je eenmaal aan de slag gaat en er handigheid in krijgt kan het best snel gaan!

Je kunt ook in je zoekresultaten aangeven dat je een huis zoekt zonder extra CC.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Bee »

Nee sorry, weet ik niets van, ik herken die evenementen iig niet.
Vaak is het een kwestie van uitproberen. Koelkast cateraar, nee zover ik weet is daar nog geen oplossing voor.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Lindavanorsouw »

Oké toch bedankt voor je snelle antwoord. En sinds vandaag heb ik ineens een roze stip op mijn beeldscherm als ik een drankje of hapje wil maken. Dan krijg ik geen lijst met eten of drankjes maar een gek beeld. Staat in de bijlage de foto


Bee schreef:Nee sorry, weet ik niets van, ik herken die evenementen iig niet.
Vaak is het een kwestie van uitproberen. Koelkast cateraar, nee zover ik weet is daar nog geen oplossing voor.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Bee »

Oeps ... nog nooit gezien nee! Je bedoelt die roze stip?
Had je Sims 4 Studio er al op losgelaten? Dit gaat ws om een CC?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Lindavanorsouw »

Studio geeft aan bij bath fixes - CAT's and dogs dat ernjiks mis is. Iedere keer klik ik op run en dan staat er meteen 0 fixes. Ik ga nu alle mods verdelen en dan opnieuw opstarten.. jij mss nog tips?
Bee schreef:Oeps ... nog nooit gezien nee! Je bedoelt die roze stip?
Had je Sims 4 Studio er al op losgelaten? Dit gaat ws om een CC?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mods in sims 4

Bericht door Bee »

Ja eigenlijk de standaard oplossing: Even testen in een nieuwe sims4 map!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”