Kan het bestand niet vinden

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Hallo Allemaal,

Sinds ik de nieuwe update heb geïnstalleerd en al mijn spellen er weer vanaf heb gegooid omdat niks het meer deed krijg ik niks meer op mijn laptop gedownload. Ik heb alles al een paar keer opnieuw gedownload en opnieuw erop gezet in de juiste volgorde maar wanneer ik dan via mijn snelkoppeling het spel wil opstarten geeft ie aan dat het bestand niet gevonden kan worden. Ik snap er niks van... Ik heb echt alles all 4 keer eraf gegooid en opnieuw gedownload maar niks helpt....

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Thanks.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Bee »

Maak een nieuwe snelkoppeling vanuit je installatiemap (game - bin) en start de eerste keer op als administrator
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Nou dat doet ie ook niet, hij kan het bestand nog steeds niet vinden. Ik heb ook twee mappen installer in mijn mapje staan is dat wel goed?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door tarac »

Sanzie schreef:Nou dat doet ie ook niet, hij kan het bestand nog steeds niet vinden. Ik heb ook twee mappen installer in mijn mapje staan is dat wel goed?
Graag melding van welk bestand niet gevonden wordt. Het lijkt er op dat TS4 of TS4_x64 niet gevonden wordt.
maak dan een snelkoppeling vanuit het mapje The Sims 4 -> Game -> Bin ->TS4 of TS4_x64.exe

EDIT
2 mappen Installer ? (1x _Installer en 1x __Installer ?) Let op aantal onderliggende streepjes voor het woord Installer
Kopieer de inhoud van __Installer naar _Installer en hernoem dan _Installer naar __Installer
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

TS4_x64.exe die kan hij niet vinden maar als ik dan een nieuwe snelkoppeling maak dan doet ie het ook niet en geeft hij weer dezelfde melding.
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

EDIT
2 mappen Installer ? (1x _Installer en 1x __Installer ?) Let op aantal onderliggende streepjes voor het woord Installer
Kopieer de inhoud van __Installer naar _Installer en hernoem dan _Installer naar __Installer

Dus dat van die mapjes klopt niet?? Zou het daaraan kunnen liggen? Ik vond het al zo vreemd dat er twee stonden...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door tarac »

Sanzie schreef:
EDIT
2 mappen Installer ? (1x _Installer en 1x __Installer ?) Let op aantal onderliggende streepjes voor het woord Installer
Kopieer de inhoud van __Installer naar _Installer en hernoem dan _Installer naar __Installer

Dus dat van die mapjes klopt niet?? Zou het daaraan kunnen liggen? Ik vond het al zo vreemd dat er twee stonden...
Je kunt ze ook alle 2 verwijderen en DEZE downloaden, uitpakken met Winrar en plaatsen
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Nou ik heb alles gedaan wat je zei maar niks werkt.... het logo van de sims verschijnt ook niet op mijn bureau blad als ik een snelkoppeling maak
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door tarac »

Sanzie schreef:Nou ik heb alles gedaan wat je zei maar niks werkt.... het logo van de sims verschijnt ook niet op mijn bureau blad als ik een snelkoppeling maak
Probeer het spel te repareren via ZLOrigin of download de the all-in-one
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Ik heb geen ZLOrigin ik doe alles via poweriso en hiervoor deed hij het gewoon en nou ineens doet ie zo gek.... ik ga wel even de all in one doen dan...
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Ik heb hem gedownload en hoe moet ik dat verder doen? Moet ik de mapjes ergens heen kopieren?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Bee »

Sanzie schreef:Nou ik heb alles gedaan wat je zei maar niks werkt.... het logo van de sims verschijnt ook niet op mijn bureau blad als ik een snelkoppeling maak
Volgens mij heb je gewoon de bestanden in je installatiemap geplakt zonder deze te overschrijven.
De enige manier waarop je dubbele bestanden kunt krijgen of met rare streepjes in je bestand __ ...
Ik zou de hele boel eens even opnieuw installeren en dan op de juiste manier op de goede volgorde.
OVERSCHRIJVEN - JA

De updates zijn iig allemaal goed, anders zou het bij mij ook niet werken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Bee schreef:
Sanzie schreef:Nou ik heb alles gedaan wat je zei maar niks werkt.... het logo van de sims verschijnt ook niet op mijn bureau blad als ik een snelkoppeling maak
Volgens mij heb je gewoon de bestanden in je installatiemap geplakt zonder deze te overschrijven.
De enige manier waarop je dubbele bestanden kunt krijgen of met rare streepjes in je bestand __ ...
Ik zou de hele boel eens even opnieuw installeren en dan op de juiste manier op de goede volgorde.
OVERSCHRIJVEN - JA

De updates zijn iig allemaal goed, anders zou het bij mij ook niet werken.

Ik heb alles op Ja gedaan, precies zoals het staat beschreven in de handleiding bij het downloaden en dit al een keer of 5 met alles eraf halen opnieuw downloaden. Dus daar zou het niet aan moeten liggen. Ik krijg bij mijn snelkoppeling op mijn bureaublad ook geen logo van de Sims die ik hiervoor wel had.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Bee »

Sanzie schreef:
Ik heb alles op Ja gedaan, precies zoals het staat beschreven in de handleiding bij het downloaden en dit al een keer of 5 met alles eraf halen opnieuw downloaden. Dus daar zou het niet aan moeten liggen. Ik krijg bij mijn snelkoppeling op mijn bureaublad ook geen logo van de Sims die ik hiervoor wel had.
Het maakt in wezen niet uit hoe vaak je het opnieuw hebt gedaan.
Je hoeft het maar 1 keer goed te doen! Ergens doe je dan toch iets niet goed anders zou het werken ..

Kun je een screenshot maken van je installatiemapje? (The Sims 4 inhoud)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sanzie
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jan 2017, 22:15
Contacteer:

Re: Kan het bestand niet vinden

Bericht door Sanzie »

Ik heb net alles verwijderd ik ga zo nog even kijken...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”