Loopt vast bij opstarten

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Loopt vast bij opstarten

Bericht door ellemich1 »

Hallo,

Ik heb de sims gedownload via jullie site en dan de directe downloads. Alles geïnstalleerd volgens de handleiding en nu loopt het spel vast tijdens het opstarten. Eerst liep het spel steeds vast tijdens het opstarten en kwam je niet eens bij de startpagina. Nu heb ik het sims mapje oud genoemd zodat er een nieuwe wordt aangemaakt. Nu komt hij iets verder dan het laadscherm tijdens het opstarten, maar nu loopt hij vast bij de startpagina. Zodra hij is opgestart krijg je van die schermen van de nieuwe uitbreidingen die je hebt geïnstalleerd die klik ik op het kruisje anders kan ik niet verder. Dit gaat allemaal goed tot dat ik bij die van wasdag aankom als ik die op het kruisje wil klikken loopt het hele spel weer vast. Iemand enig idee hoe dit kan? Heb geen downloads in mijn spel
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Loopt vast bij opstarten

Bericht door tarac »

Probeer het eerst met een lege Sims 4 map - Noem je bestaande mapje weer even Sims 4_oud, pak de download uit met Winrar en plaats het uitgepakte mapje de Sims 4 weer in de map Mijn Documenten\Electronic Arts.
Dit is een lege map die wel al alle welkomstschermen doorlopen heeft.

Geen succes, probeer dan dit:

Wanneer je alle uitbreidingen geinstalleerd hebt maar nog niet patch 1.42.30.1020, gebruik dan deze patch.
Installeer ook de DLC-toggler, dan kun je bepaalde uitbreidingen (tijdelijk) uitschakelen.
zie DEZE PAGINA
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Loopt vast bij opstarten

Bericht door ellemich1 »

Dit heeft geholpen en het spel start nu wel op. Nu heb ik mijn oude downloads terug geplaatst in het spel en wanneer ik nu iets wil plaatsen in bouwmodus (downloads) gaat het geld er wel af maar verdwijnen de meubels, enig idee hoe dit kan?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Loopt vast bij opstarten

Bericht door Bee »

Gebruik sims 4 studio om dit op te lossen.
Je vindt het hier: http://sims4studio.com/thread/12426/sim ... -adventure
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”