Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Hier kan je technische vragen stellen.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Bericht door Lindavanorsouw »

Hoi! Als ik mijn spellen heb gedownload kan ik niet een online verbinding maken toch? Met bijvoorbeeld community
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Hoi! Als ik mijn spellen heb gedownload kan ik niet een online verbinding maken toch? Met bijvoorbeeld community
Nee, je kunt niet met andere mensen samen spelen.
AnnaEGS

Re: Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Bericht door AnnaEGS »

Ik heb nu het probleem: Ik heb de code gebruikt op mijn macbook maar hij heeft te weinig GB, ik wil dus sims gaan downloaden, maar krijg pas over een week mijn Imac maar kan ik dan alsnog Sims spelen op die imac of kan dat niet?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Bericht door Bee »

AnnaEGS schreef:Ik heb nu het probleem: Ik heb de code gebruikt op mijn macbook maar hij heeft te weinig GB, ik wil dus sims gaan downloaden, maar krijg pas over een week mijn Imac maar kan ik dan alsnog Sims spelen op die imac of kan dat niet?
Ja hoor dat kan. Je kunt op meerdere computers je spel installeren en spelen.
Je moet dan wel steeds inloggen met hetzelfde account.
Lees even HIER wat de mogelijkheden zijn. Je kunt zelfs tegelijkertijd spelen, alleen dan moet je bij 2e en 3e spelers offline spelen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
marith12

Re: Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Bericht door marith12 »

hallo, ik heb even een vraagje. wij hebben sinds kort een pc beneden en ik heb er ook 1 op mijn kamer. maar ik wilde graag de sims 4 ook beneden spelen. maar ik weet niet of de pc beneden alle uitbreidingen aan kan. zou het ook kunnen dat ik beneden een paar uitbreidingen weglaat? of zijn die uitbreidingen boven dan ook weg? want ik speel het dan wel op hetzelfde account
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 met meerdere gebruikers delen

Bericht door tarac »

Ik ga er even van uit dat je het originele spel via Origin speelt.
Wanneer je beneden een ander spel speelt als boven, dan is er geen probleem.
Wil je echter zowel boven als beneden met dezelfde spelgegevens werken dan moet je elke keer weer je mapje De Sims 4 uit Mijn Documenten\Electronic Arts op een USB stick zetten en opnieuw kopieren naar de computer waar je verder wilt gaan in je spel.

Heb je bepaalde uitbreidingen weggelaten dan zal Origin elke keer weer proberen je spel te updaten door de missende onderdelen te installeren.
Je kunt een thuisnetwerk aanmaken en dan steeds vanuit dezelfde lokatie je spel starten.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”