Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
daniquehx
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 dec 2014, 13:37
Contacteer:

Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door daniquehx »

Hallo,

Ik heb sims 4 ongeveer een maand of zo gespeeld. Toen wou ik graag de update downloaden dus dat heb ik net gedaan, volgens de instructies.
Alleen krijg ik nu de melding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialize (EO)",

Eerst krijg deze pop up:
Kan de uitgever niet bevestigen, weet u zeker dat u deze software wilt uitvoeren?
Naam: C:\Program files\Sims 4\Game\Bin\TS4.exe.
Uitgever: onbekende uitgever
Type: toepassing
Van: C:\Program Files\The Sims 4\Game\Bin\TS4.exe

En daarna dus de melding : the dynamic library 'rld.dll' failed to initialize (E0)
ik heb deze melding vaker gehad en heb toen de bestandjes vanuit de crack opnieuw bij program files Sims 4 game/ bin geplakt. Dat werkte toen. Na deze update te hebben geinstalleerd heb ik de melding dus weer, ik weet dat deze melding komt door mijn virus scan. Ik heb dus ook al bij mijn virus scan het bestandje ts4.exe als uitzondering gedaan, en ook de hele map van sims 4 bij mijn virusscan als vertrouwd programma ingesteld. ook helpt het niet als ik mijn virusscan uit zet als ik de sims wil spelen. Niets werkt, ik weet eigenlijk niet meer hoe ik dit op kan lossen.

Heeft iemand dit ook gehad of iemand een idee?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door tarac »

Waarschijnlijk heb je een oud basisprogramma van de sims4 dat nog door 3dmgame is uitgebracht
Hierop heb je een update van reloaded toegepast. Download het basisspel van reloaded

OF

Je antivirus staat rld.dll niet toe.
daniquehx
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 dec 2014, 13:37
Contacteer:

Re: Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door daniquehx »

Waar kan ik het basisspel van reload downloaden dan? Ikheb namelijk van jullie dowloads gedownload.

Als ik het nieuwe basisspel heb gedownload heb ik dan nog wel de huishoudens waar ik mee gespeeld heb? Of moet ik dan weer helemaal overnieuw beginnen?
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door tiktokchick »

Je moet gewoon je sims 4 mapje ergens naar kopieren en het daarna terugzetten, of je kan natuurlijk je huishoudens in de gallery zetten en ze daarna weer downloaden.
En ik had ook problemen met het rld.dll van de sims middeleeuwen piraten en adelen met windows 8/8.1, maar ik had het niet met windows 7.
Probeer te kijken bij je antivirus, en zorg dat rld.dll wordt toegestaan.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door tarac »

daniquehx schreef:Waar kan ik het basisspel van reload downloaden dan? Ikheb namelijk van jullie dowloads gedownload.
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=54&t=84 eerste post
En voor het bewaren van je oude spelgegevens zie bericht van tiktochick
daniquehx
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 dec 2014, 13:37
Contacteer:

Re: Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door daniquehx »

Oké bedankt! ik ben nu bezig om hem opnieuw te downloaden :paranoia:
daniquehx
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 dec 2014, 13:37
Contacteer:

Re: Foutmelding 'The dynamic library "rld.dll" failed to initialze (E0)

Bericht door daniquehx »

Helaas helaas.. ik heb het hele spel opnieuw gedownload, eerst het basisspel; toen geopend en dat deed het. Toen begon ik de update te downloaden en toen dat klaar was klikte ik het spel aan en kreeg ik weer dezelfde meldingen..
Ligt het dus toch aan mijn virusscan? kan ik daar niets tegen doen?

en kan ik trouwens de update verwijderen maar het basisspel niet? als het echt niet anders wil ga ik namelijk maar gewoon het basisspel spelen. Maar heb eigenlijk geen zin om alles wéér opnieuw te installeren..
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”