volwassen een kind gemaakt maar behoud beroep?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

volwassen een kind gemaakt maar behoud beroep?

Bericht door Mellanie »

hoooi iedereen,

ik heb een tijdje gespeelt met ene familie en vond die twee sims jongens erg leuk. dus ik maakte een nieuwe stad en wilde alleen met hun spelen. ik heb ze dus in mijn galarij op geslagen en ze daar in een nieuwe familie toe gevoegt en ze naar een kind laten veranderen. ZONDER CHEATS. dus ik ga met ze spelen blijken ze hun oude beroep (werk) nog te hebben van hun andere op geslagen spel toen ze nog jongvolwassen waren enzo. dat best gek is want ik heb ze op geslagen en gebouwt als ene nieuwe familie :S, zelfs eigenschappen zoals flirterig hebben de kind sims ook stiekem behouden terwijl ze dat niet als karakter eigenschap hebben staan.


heeft iemand ene oplossing voor dit rare iets?
~Just believe~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: volwassen een kind gemaakt maar behoud beroep?

Bericht door Sven »

Hoe heb je ze in een kind laten veranderen? Kan dat dat gewoon simpel te doen is, maar ik heb niet heel veel Sims 4 gespeeld.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: volwassen een kind gemaakt maar behoud beroep?

Bericht door Mellanie »

nou, het gaat als volgt
1. je slaat je gespeelde familie op in je galarij.
2. je opent creeer een sim
3. je opent je familie die je hebt op geslagen in je galarij en bewerkt ze. je kunt nu dus alles volledig bewerken. dus ook de leeftijd.
4. vervolgens sla je je bewerkte familie op in de galarij onder een andere naam
5. en spelen maar in een nieuwe of al gespeelde buurt.


maar vervolgens blijken de bewerkte sims nog alles te hebben voor dat ze bewerkt werden. inclusief oude en gedeliete karakter eigenschappen. zo kreeg mijn kind behoefte aan flirten terwijl een kind helemaal niet kan flirten of flirterig kan raken. net zoals dat er een melding komt dat ze naar hun werk moeten terwijl dat niet eens mogelijk is. vervolgens kan je ook niet op bellen naar je werk om je bana op te zeggen dus de knipperende melding blijft komen. et zoals dat je als je bijvoorbeeld een kantor baan heb met een kind kan praten over zijn werk zoals baas na imiteren, of kantoor relaties bespreken enzovoort.
~Just believe~
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: volwassen een kind gemaakt maar behoud beroep?

Bericht door Sven »

Ook al gebruik je geen cheats, de manier die je gebruikt kan volgens mij wel bugs veroorzaken in je spel.
Je forceert eigenlijk om een volwassene een kind te laten worden, en ik denk dat het spel daar zelf veel moeite mee heeft, en het lijkt me zelfs logisch dat het spel hier raar van gaat doen.

Ik denk dat je toch met cheats moet gaan werken. Tik eerst "testingcheats true" in, en vervolgens (ik weet de code niet uit mijn hoofd, kan dat ik het fout heb) "cas.fulleditmode" in. Bewerk dan de familie waarmee je speelt, en maak van het kind met problemen een volwassene, en sluit CAS af (met opslaan). Vervolgens open je CAS weer, en maak je van de volwassene die eerst een kind was weer een kind.
Sla alsjeblieft je spel op voordat je dit gaat doen, ik heb geen idee of dit wel of niet werkt!
Spel kan je ook apart opslaan volgens mij, in het menu als "opslaan als" dacht ik.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: volwassen een kind gemaakt maar behoud beroep?

Bericht door Mellanie »

mmmh lijkt me een beetje raar als via een cheat manier geen bugs veroorzaakt en zonder een cheat manier juist wel xD
maar ik ga het proberen wie weet werkt het dan wel hopelijk! want hun werk is het meest vervelende wat steeds naar boven komt. en dat kan ik niet zomaar op zeggen misschien kan ik hun werk opzeggen als ik ze volwassen heb gemaakt.


eigenlijk zou sims een soort van save reset moeten maken voor een sim. dat hij helemaal op geschoont word in baan, skils, eigenschappen enzovoort dan kwijd raakt. dat je ook een gespeelde sim van een andere als new sim kan spelen inplaats van tweedehands en dat hij al skils en een baan heeft.
~Just believe~
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”