Restaurant, deel jouw voortgang!

Hier kun je je vragen over dit pakket stellen
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Restaurant, deel jouw voortgang!

Bericht door Fiend »

Ik had na 2 dagen 3 sterren, toen zat er ineens een lag in de bediende.. Hij bleef maar staan waardoor niemand iets kreeg. Toen was in 1 dag alle sterren weer weg.. :ironie:
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Restaurant, deel jouw voortgang!

Bericht door BanaanZombie »

Ik hd een big waarbij de gastheer maar niet kwam opdagen, ja dan krijgt niemand een tafel. Heb toen t restaurant gesloten en daarna weer geopend, toen kwam hij er ineens aan.

Daarom vind ik t wel irritant dat je zelf niks kan doen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Restaurant, deel jouw voortgang!

Bericht door Nowella »

Ik heb het probleem dat het gasten toelaten/weigeren systeem van de kassa (waar de host(ess)) staat niet werkt.. Als ik hem instel op geen gasten meer toestaan komen er alsnog tafels binnen. Hierdoor is mijn Sim steeds pas 6.00 uur sochtends klaar :( Tenzij ik gewoon op sluiten druk natuurlijk maar dat vind ik minder leuk dan de avond gewoon 'af werken'.

Nog een vraagje klopt het dat je Sim altijd aanwezig moet zijn als het restaurant open is? Als ik hem open als mijn Sim gewoon thuis is staat er meteen dat ik verlies draai en gebeurt er verder niks..
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Restaurant, deel jouw voortgang!

Bericht door BanaanZombie »

Je sims is de manager. In het echte level moet er ook altijd een restaurant manager over de vloer lopen. Dus als die lekker thuis gaat lopen chillen terwijl het restaurant open is vaat het mis
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Restaurant, deel jouw voortgang!

Bericht door Nowella »

BanaanZombie schreef:Je sims is de manager. In het echte level moet er ook altijd een restaurant manager over de vloer lopen. Dus als die lekker thuis gaat lopen chillen terwijl het restaurant open is vaat het mis
Haha dat snap ik, maar omdat de optie er wel is dacht ik dat het misschien een bug was.
Plaats reactie

Terug naar “Restaurant - Uit Eten - Dine Out”