Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Hier kun je je vragen over dit pakket stellen
Plaats reactie
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door Simmer1520 »

Hoi allemaal!

Ik zit niet echt met een probleem, maar ik had meer een vraag voor iedereen. :grijns:

Als ik mijn Sims op een date stuur, of gewoon simpel uit eten, heb ik altijd een paar "irritante" dingen die ik vaak opmerk aan deze gamepack:
• Het duurt altijd voor eeuwig voordat ze éindelijk zitten en ook echt aan het eten zijn.
• Op gegeven moment zijn ze dan eindelijk aan het eten en gezellig aan het kletsen. Dan staat één van de Sims ineens random op, stopt het gesprek en gaat pianospelen, praten met andere Sims of naar het toilet. Als je dan probeert al die acties stop te zetten, duurt het even voordat ze stoppen. Dan probeer je ze natuurlijk weer terug te zetten in hun stoelen, waarna je weer 1 à 2 simuren verder bent. :afschuw: (Dit is gelukkig op te lossen door Autonomie uit te zetten. Maarja, dit werkt alleen voor jouw Sims en niet de "buren" waar je dan bijvoorbeeld mee op date bent.)
• De obers doen echt de raarste dingen. Soms verschijnt er ineens een stapel vuile afwas in hun handen, waarna ze die even later op de grond zetten en weglopen. Daarna komen ze terug, pakken ze het weer op en brengen het naar de keuken. Als ze dan klaar zijn met afwassen, is hun kleding helemaal vies.

Ik weet dat De Sims 4 niet perfect is, maar af en toe... :knipknip:

Hebben jullie hier ook last van?

Voor de rest is het zeker leuk spel hoor!


(Ik heb de gedownloade spellen (Echt enorm bedankt in ieder geval! Ik kan gelukkig weer genieten van De Sims. :lach2: ), dus misschien ligt het daaraan.
Google 't maar!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door BanaanZombie »

Ik ben laatst toevallig ook met een date naar een restaurant gegaan haham duurt idd lang, maarja eigenlijk alles haha.

Het zou te wijten kunnen zijn aan je laptop of pc die miss niet heel erg het spel aan kan. Nou is het spel heel snel heel zwaar voor elk systeem.
Mods kunnen ook bepaalde problemen veroorzaken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door Simmer1520 »

BanaanZombie schreef:Het zou te wijten kunnen zijn aan je laptop of pc die miss niet heel erg het spel aan kan. Nou is het spel heel snel heel zwaar voor elk systeem.
Mods kunnen ook bepaalde problemen veroorzaken
Mjaa, ik heb eigenlijk echt een aardappel van een PC, dus daar ligt het dan waarschijnlijk aan. :?
Google 't maar!
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door Nowella »

Hoi, ik heb een restaurant geopend maar mijn besiening en host komen elke keer niet opdagen dus kan ik ook niet spelen. Mijn kok komt wel. Nieuw personeel aannemen werkt niet...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door Bee »

Nowella schreef: 11 aug 2019, 21:28 Hoi, ik heb een restaurant geopend maar mijn besiening en host komen elke keer niet opdagen dus kan ik ook niet spelen. Mijn kok komt wel. Nieuw personeel aannemen werkt niet...
Heb je ook de openingstijden ingesteld? Zijn alle vereiste items aanwezig voor een restaurant? Dit kun je zien in bouwen of stad bewerken.. Heeft jouw sim het restaurant gekocht? Misschien ook even kijken bij de lessen? Alles aanklikken om te zien of er nog opties zijn.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door Nowella »

Bee schreef: 12 aug 2019, 15:51
Nowella schreef: 11 aug 2019, 21:28 Hoi, ik heb een restaurant geopend maar mijn besiening en host komen elke keer niet opdagen dus kan ik ook niet spelen. Mijn kok komt wel. Nieuw personeel aannemen werkt niet...
Heb je ook de openingstijden ingesteld? Zijn alle vereiste items aanwezig voor een restaurant? Dit kun je zien in bouwen of stad bewerken.. Heeft jouw sim het restaurant gekocht? Misschien ook even kijken bij de lessen? Alles aanklikken om te zien of er nog opties zijn.
Openingstijden? Je kan toch gewoon open of dicht?

Ja alles klopt verder, heb bijna altijd een restaurant gehad. Dit is voor het eerst dat ik dit heb.. is het geen bekende bug ofzo?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door tarac »

Gebruik je mods/scripts in je spel ?
Zo ja, verplaats dan het mapje Mods naar je bureaublad en kijk of het probleem dan opgelost is.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Raar/Irritant gedrag in restaurants?

Bericht door Nowella »

tarac schreef: 12 aug 2019, 17:33 Gebruik je mods/scripts in je spel ?
Zo ja, verplaats dan het mapje Mods naar je bureaublad en kijk of het probleem dan opgelost is.
Nee ik gebruik geen mods

Edit: ik heb alvast de update van morgen gedaan en nu werkt het allemaal weer.
Plaats reactie

Terug naar “Restaurant - Uit Eten - Dine Out”