NIEUW: Stedelijk leven

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Stedelijk Leven (City Living).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Nou, eindelijk een nieuw UITBREIDINGSPAKKET. Eindelijk.
Stedelijk leven heet het en het komt uit op 1 november

Trailer: https://youtu.be/ZgCin925EKQ

Weer op jongeren gericht. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er allemaal mee komt aan nieuwe game play enzo. Maar ik ben wel weer wat teleurgesteld, omdat ik dus vooral met families werk.

Sims 4 bestaat nu 2 jaar: waar blijven de peuters? Waar blijven de seizoenen? De dieren? Dit moeten naar mijn mening geen apart uitbreidingen meer zijn maar gewoon toegevoegd worden in een uitbreiding.

Ben benieuwd
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Het enige leuke aan het verschijnen van een nieuwe uitbreiding is dat groepen zoals Reloaded e.d. dan weer eens met een nieuwe download komen dat ongetwijfeld ook incl. achtertuin zal zijn.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

Waarom altijd zo negatief? Wie weet word dit wel echt een hele gave uitbreiding met game play dat je nooit had verwacht!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

Het is denk ik niet negatief bedoeld ... maar het wachten duurt soms lang, driedubbel lang omdat we natuurlijk ook altijd op Reloaded moeten wachten :)

Ik vind dat er heel veel diepte zit in de Sims 4, zeker met de emoties in combinatie met de eigenschappen zit het heel knap in elkaar. Je kunt heel veel eigenschappen krijgen met de beloningen, dus ook heel veel onverwachte situaties. Vind het ook erg jammer dat er geen peuters in zitten maar ergens kan ik me ook indenken dat het gewoon te veel is om dat ook toe te voegen. De babies stellen eigenlijk niets voor, eigenlijk moet je zeggen de 'wiegjes', want meer is het niet. Toch vind ik het tot zover verrassend knap in elkaar steken. De kinderen zijn ook een wereld apart, echt grappig! Begin het eigenlijk nu pas een beetje door te krijgen hoe het allemaal werkt. Ook deze uitbreiding lijkt me erg leuk, dus ben benieuwd!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Femke »

Ik vind dit er wel echt heel leuk uit zien! Maar ik wacht nog steeds op een soort studentenleven... :rologen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Femke schreef:Ik vind dit er wel echt heel leuk uit zien! Maar ik wacht nog steeds op een soort studentenleven... :rologen:
Het is ook nooit goed, haha
Geduldig afwachten, het komt vanzelf, net als dieren en seizoenen.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Fiend »

Ik vind het - mits goed uitgevoerd - een onmisbare uitbreiding. Sinds Sims 2 Appartementsleven is dit niet meer weg te denken in de wereld van de Sims, en ik heb er ook al een poos op gewacht. Uiteraard wacht ik ook op Seizoenen en Huisdieren, maar als ik het mij correct herinner kwamen die altijd vrij laat op het eind uit. Dus vanaf jaar 3/4 ongeveer? Peuters.. Ja ik weet niet of die nog terug komen.. Wellicht dat ze een Familie GP gaan maken met daarin peuters. Who knows? Ik vind het ook raar om peuters er niet meer bij te hebben hoor, maar geen idee wat hier de toekomst mee is. En inmiddels heb ik er al half vrede mee dat ze er nu niet zijn, peuters konden soms zo lastig zijn en nu ik er 1 in het echte leven heb is mijn behoefte voor een gesimuleerde peuter ook aardig gekrompen :lol:

Al met al kan ik niet wachten tot ie uit is, en hopelijk heeft het team van Reloaded het ook snel gecrackt voor ons :)

@BanaanZombie: Gezien de nieuwe trailer ben je toch iets te vroeg aan het veroordelen van deze EP. Dit stadsleven is ook gewoon gericht op gezinnen, door de speciale eigenschappen van appartementen :)
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Sven »

Ik moet zeggen dat die 'traits' die appartementen hebben wel erg oppervlakkig klinken. Ik weet niet of het wel echt zo strategisch gaat worden als in de trailer beweerd wordt.
Verder klinkt het wel redelijk, ze doen in ieder geval wel hun best om een beetje creatief te blijven.

//EDIT

Even een nieuw forum gemaakt voor deze EP.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Wow die nieuwe trailer bevalt me wel! Wat je met die apartementen kunt doen is wel een enorme verbetering tov de vorige delen. Die traits lijken net echt lol
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Fiend »

Even een screenshotje gemaakt van een filmpje, sorry voor de kwaliteit maar het leek me wel even interessant om te delen. Hier zie je dus een beetje hoe het werkt met de eigenschappen van appartementen. Ziet er best interessant uit :)
Afbeelding
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

Inderdaad, er zijn ook best behoorlijk wat nieuwe traits!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Hope »

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten, ik wil al zooo lang appartementen. Ik heb hem al een maand vooraf besteld. Dit lijkt me zo tofff! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Er zijn alweer veel (fake) downloads op het internet.
NIET downloaden !!!!
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door suikerklontje »

nog even vol houden
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lindavanorsouw »

Is er al een download voor stedelijk leven die niet FAKE is?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Is er al een download voor stedelijk leven die niet FAKE is?
Nee en dat kan ook nog niet.
Het komt vandaag in Amerika uit en daar is het nu 07.00 uur (New York) en 04.00 uur (Los Angeles)

Je kunt dus veilig stellen dat elke download die nu op het internet staat met een datum ouder dan vandaag sowieso een fake is.
Zelf verwacht ik een goede download niet eerder dan vrijdag want er zitten nogal wat bugs in de laatste officiële update naar versie 1.24.102.1020, die alleen al 2,11 GB groot is.

Edit:
Gezien de vele aanpassingen in de mappen met datumstempel van vandaag lijkt het mij dat het weer een volledige download incl. de voorgaande DLC's gaat worden. o.a. elke submap in de folder Delta is gewijzigd.
Misschien dat de "schade" beperkt kan worden door een download van de nieuwe mappen Delta, _Install en Bin, maar we zullen het moeten afwachten.
Joon
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 dec 2014, 23:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Joon »

Sims 4 City Living komt 4 november op skidrow! :duimomhoog:

http://www.skidrowcrack.com/releasedates/


nog heel even wachten!
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Hope »

Ik heb het vorige maand al via Origin besteld. Om 00.00 donderdag dus downloaden en ik kan meteen beginnen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

Donderdag eindigt mijn pta week, super fijn om dat te vieren met een nieuwe uitbreiding. :p
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door garapoes »

Ik vind die penthouses echt heel leuk! En die eigenschappen van een huis is ook wel leuk.
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Hope »

Via Origin kopen is een aanrader. Wakker gebleven om te downloaden en op exact de juiste seconde kon je het downloaden... :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Alleen moet je daarvoor wel alles gekocht hebben
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Hope »

Hoe bedoel je?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

Hope schreef:Hoe bedoel je?
Als je óók gedownloade uitbreidingen gebruikt en je gaat updaten via Origin ben je de gedownloade uitbreidingen weer kwijt.
Dus je moet alles via Origin kopen om dit te voorkomen.

Of alles via de zeer eenvoudige, virusvrije downloads van Tarac, kost niets en is exact hetzelfde als het originele spel, met uitzondering van de galerij. Je kunt dan alles testen:
Of het goed werkt op je PC en hoeveel bugs er dit keer weer te voorschijn komen ... :knip:

De verwachting is dat er morgen al een nieuwe download voor stedelijk leven verschijnt! Ik ben benieuwd, maar zelfs als we nog even moeten wachten heb ik dat er wel voor over.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Stedelijk Leven”