NIEUW: Stedelijk leven

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Stedelijk Leven (City Living).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

k heb vanmorgen even de iso bekeken.
Zo te zien moet het mogelijk zijn om een aparte download te maken voor alléén de uitbreidingen.
(kopieren van de mappen SP08 en SP09 + EP03 + crack)
Lunasaur
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:01
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lunasaur »

Bedankt Tarac voor de snelle actie! Ik reageer niet vaak, maar ik ben al een maand lang aan het hopen op een download en ik ben gewoon blij dat ik hem kan spelen voor ik blokperiode heb, hopelijk toch :lekkerpuh: Ik hoop echt dat alles goed loopt met die download.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lunasaur schreef:Bedankt Tarac voor de snelle actie! Ik reageer niet vaak, maar ik ben al een maand lang aan het hopen op een download en ik ben gewoon blij dat ik hem kan spelen voor ik blokperiode heb, hopelijk toch :lekkerpuh: Ik hoop echt dat alles goed loopt met die download.
Ik ben nu 2 geteste versies aan het uploaden. Links naar de versies volgen morgen vóór 10.00 uur)
1x all-in-one incl. stadsleven die je moet installeren
1x all-in-one incl. stadsleven waar je niet hoeft te installeren, downloaden, koppel in Poweriso en spelen

Ik ben verder al een heel eind met een aparte download voor achtertuin, stadsleven en glamour.
Achtertuin en Stadsleven werken prima, Glamour wil maar niet meekomen.
Maar ... de aanhouder wint en het zal best wel gaan lukken morgen.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

Ik ga morgen op vakantie en daar is het internet best wel slecht, dus ik probeer hem nu te downloaden van skidrowreloaded, maar dat is natuurlijk het basisspel met alle uitbreidingen ect. Kan ik deze er gewoon overheen installeren, of moet ik de oude game eerst verwijderen? En als ik hem moet verwijderen hoe kan ik dat dan doen zonder mn saves te verliezen, en moet het dan nog op een speciale manier verwijderd worden?
Joon
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 dec 2014, 23:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Joon »

Hij werkt trouwens prima die van skidrow! En tot m'n verbazing zaten zelfs al m'n saves in het spel :) Alleen heeft die automatisch de mods uitgezet
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef:Ik ga morgen op vakantie en daar is het internet best wel slecht, dus ik probeer hem nu te downloaden van skidrowreloaded, maar dat is natuurlijk het basisspel met alle uitbreidingen ect. Kan ik deze er gewoon overheen installeren, of moet ik de oude game eerst verwijderen? En als ik hem moet verwijderen hoe kan ik dat dan doen zonder mn saves te verliezen, en moet het dan nog op een speciale manier verwijderd worden?
je kan hem er gewoon "overheen gooien" of wat netter installeren in de door de download voorgestelde map.
Daarna mag je evt. je oude installatiemap weggooien door simpelweg de map te verwijderen.
Download is nu ook beschikbaar via FTP, kies dan Sims 4 Complete Collectie "met installatie", of als je het op vakantie op een andere computer wilt spelen, kies dan "zonder installatie" en sla het op op een USB stick of externe harde schijf.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Joon schreef:Hij werkt trouwens prima die van skidrow! En tot m'n verbazing zaten zelfs al m'n saves in het spel :) Alleen heeft die automatisch de mods uitgezet
Je oude spelgegevens blijven bewaard en geupdate naar versie 1.25.
Je kunt nu ook weer (als je de sims 4 bais nog via Origin hebt) downloaden van de Galerij).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Ik besef me nu ook dat je dit dus gewoon op een usb kan zetten en op school kan gaan zitten spelenop de pc's daar haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

tarac schreef:
xxxcharlottexxx schreef:Ik ga morgen op vakantie en daar is het internet best wel slecht, dus ik probeer hem nu te downloaden van skidrowreloaded, maar dat is natuurlijk het basisspel met alle uitbreidingen ect. Kan ik deze er gewoon overheen installeren, of moet ik de oude game eerst verwijderen? En als ik hem moet verwijderen hoe kan ik dat dan doen zonder mn saves te verliezen, en moet het dan nog op een speciale manier verwijderd worden?
je kan hem er gewoon "overheen gooien" of wat netter installeren in de door de download voorgestelde map.
Daarna mag je evt. je oude installatiemap weggooien door simpelweg de map te verwijderen.
Download is nu ook beschikbaar via FTP, kies dan Sims 4 Complete Collectie "met installatie", of als je het op vakantie op een andere computer wilt spelen, kies dan "zonder installatie" en sla het op op een USB stick of externe harde schijf.
Heel erg bedankt! Ik wist niet eens dat dit kon :D
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

Ik heb hem geïnstalleerd, maar als ik het spel open staat stedelijk leven of die glamour er niet bij en dan is het gewoon nog mn oude spel. Ik kreeg in het begin wel een melding dat mijn spel pakketten die ik mis ging installeren en dat ik een melding krijg als hij daarmee klaar is. Hadden jullie dat ook of heb ik iets fout gedaan? En als ik iets fout heb gedaan hoe kan ik dit probleem dan oplossen?

Als ik met een familie wil spelen dan zegt hij dat het spel niet meer werkt en sluit hij af.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

Ik heb hem zelf nog niet, maar probeer dit eens:

Sluit je spel af
Ga naar je map: Documenten\Electronic Arts
Hernoem je map De Sims 4 naar: De Sims 4 - oud
Start je spel weer op en je krijgt een nieuwe Sims 4 map
Kijk of het nu wel goed is

Is het nu wel goed?
Sluit je spel dan weer af
Je kunt nu de mapbestanden uit De Sims 4 - oud terugzetten in je nieuwe map
Dan heb je je eigen spelgegevens weer terug
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Ik ga straks even mn oude spel verwijderen. Had die zoner installatie ee nog niet opgezet. En dan dus lekker alles weer installeren. Voor de tv met serious request aan gheghe. Ja ik ben al vrij vandaag
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:Ik heb hem zelf nog niet, maar probeer dit eens:

Sluit je spel af
Ga naar je map: Documenten\Electronic Arts
Hernoem je map De Sims 4 naar: De Sims 4 - oud
Start je spel weer op en je krijgt een nieuwe Sims 4 map
Kijk of het nu wel goed is

Is het nu wel goed?
Sluit je spel dan weer af
Je kunt nu de mapbestanden uit De Sims 4 - oud terugzetten in je nieuwe map
Dan heb je je eigen spelgegevens weer terug
Het werkt helaas niet. heb hetzelfde probleem, als ik hem opstart is er niets aan de hand en krijg ik de melding dat hij packs gaat installeren en dat ik er een melding van krijg als dat klaar is. Maar zodra ik ook maar naar een familie wil gaan en hij gaat de familie laden dan zegt hij dat het spel niet meer werkt en valt hij uit. Dit heb ik bij alle families die er zijn. Stedelijk leven staat er ook niet bij, de dingen die ik al eerder had geïnstalleerd wel. En hij is nu ook in het engels ineens ipv nederlands.

Ik heb nu wel mn saves terug trouwens.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Door een storing in mijn internet vannacht is de upload van de Complete Collectie mislukt, ga het straks weer opnieuw proberen.
Ze staan in elk geval wel al op de FTP site.

Voor diegenen die alles t/m Uit Eten al geinstalleerd hebben ben ik nu bezig een uitbreiding Stedelijkleven te uploaden. Verwachte aankomsttijd rond 12.00 uur onder de naam 4.Update 1.25.136.1020 incl. Stadsleven.iso
Dit pakket van 5,97 GB bevat:

* Een bijgewerkte versie van Uit Eten (zaten eerst nog wat bugs in)
* Achtertuin
* Stedelijkleven
* Glamour

Installatie is doodeenvoudig:

* Koppel de iso in Poweriso
* Open het virtuele station
* Kopieer de mappen naar je huidige installatiemap (overschrijven - ja) in Program Files, dus niet in Documenten.
* Crack is al ingebouwd
* Speel je spel

Om te controleren of je inderdaad alle uitbreidingen e.d. ook werkelijk hebt, noem je huidige De Sims 4 mapje in Documenten - Electronic Arts even de Sims 4_oud en start je spel.
Je ziet dan alle introductieschermen van de uitbreidingen/accessoires verschijnen.
Is alles OK, verwijder het mapje de Sims 4 weer en noem de Sims 4_oud weer gewoon De Sims 4.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef:
Het werkt helaas niet. heb hetzelfde probleem, als ik hem opstart is er niets aan de hand en krijg ik de melding dat hij packs gaat installeren en dat ik er een melding van krijg als dat klaar is. Maar zodra ik ook maar naar een familie wil gaan en hij gaat de familie laden dan zegt hij dat het spel niet meer werkt en valt hij uit. Dit heb ik bij alle families die er zijn. Stedelijk leven staat er ook niet bij, de dingen die ik al eerder had geïnstalleerd wel. En hij is nu ook in het engels ineens ipv nederlands.

Ik heb nu wel mn saves terug trouwens.
Wanneer je bovenstaande melding krijgt dan ben je bezig met het originele, gekochte spel.
Dat gaat dus niet werken !
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ik besef me nu ook dat je dit dus gewoon op een usb kan zetten en op school kan gaan zitten spelenop de pc's daar haha
Dat kan idd maar dan moet ie schoolcomputer wel PowerIso of Daemon hebben.
Ja kan natuurlijk thuis de hele Sims 4 map uit Program Files op je USB stick zetten en dan van daaruit spelen. Dan is Poweriso niet meer nodig.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

xxxcharlottexxx schreef:
Het werkt helaas niet. heb hetzelfde probleem, als ik hem opstart is er niets aan de hand en krijg ik de melding dat hij packs gaat installeren en dat ik er een melding van krijg als dat klaar is. Maar zodra ik ook maar naar een familie wil gaan en hij gaat de familie laden dan zegt hij dat het spel niet meer werkt en valt hij uit. Dit heb ik bij alle families die er zijn. Stedelijk leven staat er ook niet bij, de dingen die ik al eerder had geïnstalleerd wel. En hij is nu ook in het engels ineens ipv nederlands.

Ik heb nu wel mn saves terug trouwens.
Je hebt het dus in een nieuwe map geprobeerd en met een familie gespeeld die er al standaard in zit. In een nieuw schoon spel?
Kijk ook even bij wat Tarac schrijft over die taalinstellingen op zijn Weebly site want dat is eenvoudig op te lossen ..
Je zegt dat je nu je saves weer terug hebt ... in een nieuw schoon spel zitten die niet dus kijk eerst even of het goed werkt zonder al je eigen spullen terug te zetten.

Ik ben mijn windows voor de 3e keer opnieuw aan het installeren (driver ellende), dus het duurt nog even voordat mijn hoofd naar sims staat haha .. ik ga nu weer mijn systeem eraf gooien.
Anders toch even wachten op Tarac zijn updates want ik las al dat hij ook dat probleem had dat er onderdelen niet meekwamen met het maken van de nieuwe versie.

EDIT: Tarac wat ben je toch een engel, dat je zo je best doet dat mensen dit nog voor de kerst kunnen downloaden!!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

Zit er verschil in de download van 18,5GB of de kleinere versie die Tarac maakt? Op de grootte na.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Zit er verschil in de download van 18,5GB of de kleinere versie die Tarac maakt? Op de grootte na.
Ja een heel groot verschil.
Die van mij gaat er vanuit dat je alles t/m Dine Out al op je computer hebt.
Het update dus je bestaande spel met Stadsleven, Achtertuin en Glamour en haalt wat "schoonheidsfoutjes" uit de bestaande Dine Out

Die van 18,5 GB beval alles vanaf Basis t/m Glamour accessoires. (Complete Collection)
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:
kevinblaas schreef:Zit er verschil in de download van 18,5GB of de kleinere versie die Tarac maakt? Op de grootte na.
Ja een heel groot verschil.
Die van mij gaat er vanuit dat je alles t/m Dine Out al op je computer hebt.
Het update dus je bestaande spel met Stadsleven, Achtertuin en Glamour en haalt wat "schoonheidsfoutjes" uit de bestaande Dine Out

Die van 18,5 GB beval alles vanaf Basis t/m Glamour accessoires. (Complete Collection)
Ooh dan wacht ik gewoon even tot je de kleinere versie online hebt gezet, anders download ik allerlei nutteloze bestanden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:
tarac schreef:
kevinblaas schreef:Zit er verschil in de download van 18,5GB of de kleinere versie die Tarac maakt? Op de grootte na.
Ja een heel groot verschil.
Die van mij gaat er vanuit dat je alles t/m Dine Out al op je computer hebt.
Het update dus je bestaande spel met Stadsleven, Achtertuin en Glamour en haalt wat "schoonheidsfoutjes" uit de bestaande Dine Out

Die van 18,5 GB beval alles vanaf Basis t/m Glamour accessoires. (Complete Collection)
Ooh dan wacht ik gewoon even tot je de kleinere versie online hebt gezet, anders download ik allerlei nutteloze bestanden.
Nog even geduld aub, uploaden gaat stukken langzamer dan downloaden.
Maar zoals het er nu uitziet moet 12.00 uur vandaag haalbaar zijn.
Zodra de upload compleet is zal ik de link hier plaatsen.

Uploaden van de complete collection zal een stuk langer duren. Stack accepteert geen uploads groter dan 10 GB en dus zal ik een andere methode voor uploaden moeten kiezen (Synchroniseren).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Daar is die dan: Stadsleven

Downloaden, koppelen in Poweriso, mappen kopieren naar je bestaande installatiemap, spelen.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

tarac schreef:Daar is die dan: Stadsleven

Downloaden, koppelen in Poweriso, mappen kopieren naar je bestaande installatiemap, spelen.
Yess, echt heel erg bedankt Tarac voor alle moeite!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Ik wacht daar ook nog ff op. Wanneer verwacht je ongeveer dat die update er komt? En is dat dan ook zonder installatie?


Ff voor de duidelijkheid. Neem vooral de tijd
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
mitaloco
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2015, 12:36
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door mitaloco »

Het heeft je volgens mij heel veel bloed zweet en tranen gekost, maar ik ben je heel dankbaar voor alle moeite!
Plaats reactie

Terug naar “Stedelijk Leven”