NIEUW: Stedelijk leven

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Stedelijk Leven (City Living).
Joon
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 dec 2014, 23:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Joon »

Ik heb nu in mijn programma's Sims 4 (10,5 gb) Sims 4: Get together addon pack (8,15 gb) en The sims 4: City living (19.4 gb)

Kan ik alles behalve city living nu verwijderen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Joon schreef:Ik heb nu in mijn programma's Sims 4 (10,5 gb) Sims 4: Get together addon pack (8,15 gb) en The sims 4: City living (19.4 gb)

Kan ik alles behalve city living nu verwijderen?
Als je het geen bezwaar vindt dat je evt. opnieuw moet downloaden, dan mag je zelfs alles verwijderen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef: Ik heb nog nooit een sims game gekocht en probeer hem gewoon op te starten met de crack die in het isobestandje zat. Ik heb hem dus ook nog nooit geupdate of bijgewerkt en ook niet origin geopend dus dat kan het denk ik niet zijn :vraagteken:

Ik ga hem nu voor de derde keer proberen over het oude spel heen te installeren, tenzij ik iets anders moet doen natuurlijk.
Dat werkte helaas niet. Ik krijg dan in het startscherm wel een melding dat alle packs tot en met uit eten zojuist geïnstalleerd zijn, daarna loopt hij even vast en gaat hij gewoon naar het startscherm
Heb je de 5 bestanden uit het mapje Crack - Game - Bin van de iso wel gekopieerd naar je installatiemap Game - Bin ??
Het kan zijn dat bij het uitpakken van de crack je anti-virus het geloijk onschadelijk heeft gemaakt.
Daarom heb ik een aparte crack gemaakt in iso-vorm zodat je AV er niet bij kan.
Koppel de crack in Poweriso, blader door Game - Bin en kopieer de 5 bestandjes naar je installatiemap - Game - Bin.
Deze crack zet de taal ook gelijk om in Nederlands.
De eerste keer je spel starten als Administrator.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

tarac schreef:
xxxcharlottexxx schreef: Ik heb nog nooit een sims game gekocht en probeer hem gewoon op te starten met de crack die in het isobestandje zat. Ik heb hem dus ook nog nooit geupdate of bijgewerkt en ook niet origin geopend dus dat kan het denk ik niet zijn :vraagteken:

Ik ga hem nu voor de derde keer proberen over het oude spel heen te installeren, tenzij ik iets anders moet doen natuurlijk.
Dat werkte helaas niet. Ik krijg dan in het startscherm wel een melding dat alle packs tot en met uit eten zojuist geïnstalleerd zijn, daarna loopt hij even vast en gaat hij gewoon naar het startscherm
Heb je de 5 bestanden uit het mapje Crack - Game - Bin van de iso wel gekopieerd naar je installatiemap Game - Bin ??
Het kan zijn dat bij het uitpakken van de crack je anti-virus het geloijk onschadelijk heeft gemaakt.
Daarom heb ik een aparte crack gemaakt in iso-vorm zodat je AV er niet bij kan.
Koppel de crack in Poweriso, blader door Game - Bin en kopieer de 5 bestandjes naar je installatiemap - Game - Bin.
Deze crack zet de taal ook gelijk om in Nederlands.
De eerste keer je spel starten als Administrator.
Ik heb het net met jou crack geprobeerd. Maar ik heb nogsteeds hetzelfde probleem, behalve dat hij dan in het engels was, hij is nu inderdaad wel in het nederlands
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Zeekoei »

Werkt super Tarac! Had wel wat gezeur met het iso programma en geen geduld, dus het bestand met winrar uitgepakt en de mapjes toen gekopieerd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef:
Ik heb het net met jou crack geprobeerd. Maar ik heb nogsteeds hetzelfde probleem, behalve dat hij dan in het engels was, hij is nu inderdaad wel in het nederlands
Ik ken de download van skidrow niet dus kan er ook weinig commentaar op leveren.
Moet je het installeren of moet je de mapjes kopieren en plakken ?
Zit er een readme bestand bij ?
Is er een apart mapje crack ?

Heb je een nieuwe snelkoppeling The Sims 4 City Living op je bureablad.
Zo ja, probeer die eens
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Zeekoei schreef:Werkt super Tarac! Had wel wat gezeur met het iso programma en geen geduld, dus het bestand met winrar uitgepakt en de mapjes toen gekopieerd.
Ja, dat kan via winrar idd ook maar kost weer een paar minuten om het allemaal in een apart mapje uit te pakken.
Maar, het is een oplossing als je geen Poweriso hebt.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

tarac schreef:
xxxcharlottexxx schreef:
Ik heb het net met jou crack geprobeerd. Maar ik heb nogsteeds hetzelfde probleem, behalve dat hij dan in het engels was, hij is nu inderdaad wel in het nederlands
Ik ken de download van skidrow niet dus kan er ook weinig commentaar op leveren.
Moet je het installeren of moet je de mapjes kopieren en plakken ?
Zit er een readme bestand bij ?
Is er een apart mapje crack ?

Heb je een nieuwe snelkoppeling The Sims 4 City Living op je bureablad.
Zo ja, probeer die eens
Ik heb net heel de sims verwijderd met revo uninstaller. Daarna geinstalleerd met de complete iso die ik van FTW (zo heet dat toch) heb gehaald. Daarna heb ik de crack die erbij zat geinstalleerd. En als ik hem nu als administator wil starten dan krijg ik de melding dat origin niet loopt en start hij dus helemaal niet meer. Origin staat niet op mijn computer. Weet je misschien hoe ik dat probleem kan oplossen :vraagteken:

Laat maar volgens mij werkt hij nu wel
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef: Ik heb net heel de sims verwijderd met revo uninstaller. Daarna geinstalleerd met de complete iso die ik van FTW (zo heet dat toch) heb gehaald. Daarna heb ik de crack die erbij zat geinstalleerd. En als ik hem nu als administator wil starten dan krijg ik de melding dat origin niet loopt en start hij dus helemaal niet meer. Origin staat wel op mijn computer maar staat nooit aan. Weet je misschien hoe ik dat probleem kan oplossen :vraagteken:
FTW ?? - toch niet G4TW ? want die heeft geen complete iso, alleen onderdelen.
Waarom denk je dat ik uren, dagen, weken zit te besteden om goedwerkende Sims-programma's te maken.
We hebben als Simsforum een eigen downloadsite waar alle sims-spellen veilig en goed werkend gedownload kunnen worden ?
In jouw geval raad ik aan om Deze versie te downloaden.
Dan heb je alles met 1 muisklik geinstalleerd.
Instructies kan je HIER vinden.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

tarac schreef:
xxxcharlottexxx schreef: Ik heb net heel de sims verwijderd met revo uninstaller. Daarna geinstalleerd met de complete iso die ik van FTW (zo heet dat toch) heb gehaald. Daarna heb ik de crack die erbij zat geinstalleerd. En als ik hem nu als administator wil starten dan krijg ik de melding dat origin niet loopt en start hij dus helemaal niet meer. Origin staat wel op mijn computer maar staat nooit aan. Weet je misschien hoe ik dat probleem kan oplossen :vraagteken:
FTW ?? - toch niet G4TW ? want die heeft geen complete iso, alleen onderdelen.
Waarom denk je dat ik uren, dagen, weken zit te besteden om goedwerkende Sims-programma's te maken.
We hebben als Simsforum een eigen downloadsite waar alle sims-spellen veilig en goed werkend gedownload kunnen worden ?
In jouw geval raad ik aan om Deze versie te downloaden.
Dan heb je alles met 1 muisklik geinstalleerd.
Instructies kan je HIER vinden.
Sorry ik bedoelde FTP, dat programma waar je filezilla voor nodig hebt en waarmee je dingen van jou kan downloaden. Ik had die al gedownload toen ik nog thuis was, downloaden gaat hier niet. Hij werkt gewoon alleen ik merk dat er dingen missen. Zoals dat je eigenschappen van het huis kan kiezen en de plaatjes die in verschillende buurten staan. Verder zie ik ook geen teksten meer in de tekstballon rechtsboven staan.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

Ja, volgens mij stond je toen op het punt van vertrek en was alleen de versie van Skidrow rechtstreeks te downloaden.
Je zult het daar dan even mee moeten doen totdat je weer thuis bent en de goede versie van Tarac kunt downloaden.

Het enige wat je misschien nog kunt proberen is even je download apart bewaren en je spel heel grondig met Revo Uninstaller verwijderen. Daarna nog eens extra met Eusing Free Registry Cleaner je register opschonen en daarna opnieuw opstarten.
Bij het opnieuw installeren zou ik dan wel even je anti-virus programma uitzetten. Ik ben bang dat jij gewoon van allerlei foute registervermeldingen op je laptop hebt staan die verhinderen dat het spel normaal werkt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:Ja, volgens mij stond je toen op het punt van vertrek en was alleen de versie van Skidrow rechtstreeks te downloaden.
Je zult het daar dan even mee moeten doen totdat je weer thuis bent en de goede versie van Tarac kunt downloaden.

Het enige wat je misschien nog kunt proberen is even je download apart bewaren en je spel heel grondig met Revo Uninstaller verwijderen. Daarna nog eens extra met Eusing Free Registry Cleaner je register opschonen en daarna opnieuw opstarten.
Bij het opnieuw installeren zou ik dan wel even je anti-virus programma uitzetten. Ik ben bang dat jij gewoon van allerlei foute registervermeldingen op je laptop hebt staan die verhinderen dat het spel normaal werkt.
Ik heb niet de versie van skidrow meer gebruikt. Tarac zei toen net dat hij te downloaden is via FTP dus die heb ik uiteindelijk geïnstalleerd
MiesPlays
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 dec 2016, 12:41
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door MiesPlays »

tarac schreef:
MiesPlays schreef:Ik heb hem gedownload en als ik de ISO file wil runnen, zegt hij dat de toepassing niet gevonden kan worden.
Heb je PowerIso of Daemon ?
Zo ja, dan is de download niet volledig.
Een iso file kan je niet runnen, die moet je koppelen in PowerIso of Daemon en dan - afhankelijk van de instructies - via setup installeren of bestanden en folders kopieren naar je bestaande spel. zie uitleg http://sims-downloads.weebly.com/poweriso.html


Ik weet niet waar jij de download vandaan hebt, maar bij mij duurt het nog ruim 3 1/2 uur voor ik hem volledig binnen heb en ik ben al 3 uur bezig.
Ik had hem van Skidrow vandaan. En ik had de ISO file gekoppeld met de drive van PowerISO en dan de drive (als cd zijnde) uitgevoerd. Maar dat werkte niet.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

xxxcharlottexxx schreef: Ik heb niet de versie van skidrow meer gebruikt. Tarac zei toen net dat hij te downloaden is via FTP dus die heb ik uiteindelijk geïnstalleerd
Om het even ..
Even alles grondig verwijderen, ook nog met Eusing etc. en opnieuw proberen is het beste denk ik :)
Hoop dat je hem aan de gang krijgt en anders toch een fijne vakantie!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:
xxxcharlottexxx schreef: Ik heb niet de versie van skidrow meer gebruikt. Tarac zei toen net dat hij te downloaden is via FTP dus die heb ik uiteindelijk geïnstalleerd
Om het even ..
Even alles grondig verwijderen, ook nog met Eusing etc. en opnieuw proberen is het beste denk ik :)
Hoop dat je hem aan de gang krijgt en anders toch een fijne vakantie!
Ik heb het weer geprobeerd, eerst met revo verwijderen en daarna met eusing nog gedaan. Maar sommige tekstballonnetjes zijn nog steeds leeg en andere niet. Verder kan ik ook niet kiezen of ik thuis wil werken of naar werk wil gaan als ik daar dan op klik dan gebeurd er niets. Zouden mods hier misschien de oorzaak van kunnen zijn of lijkt dat niet echt mogelijk?

Het was inderdaad een mod bedankt voor de hulp!
Laatst gewijzigd door xxxcharlottexxx op 24 dec 2016, 23:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Dat kan heel goed, haal die er eerst maar eens uit
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lindavanorsouw »

YESSS hij is er! ik krijg alleen geen link gevonden om stedelijk leven te installeren? Ik kijk al een tijdje op jouw site Tarac maar krijg geen link gevonden. of niks wat ik kan aanklikken
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:YESSS hij is er! ik krijg alleen geen link gevonden om stedelijk leven te installeren? Ik kijk al een tijdje op jouw site Tarac maar krijg geen link gevonden. of niks wat ik kan aanklikken
Klik HIER
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:YESSS hij is er! ik krijg alleen geen link gevonden om stedelijk leven te installeren? Ik kijk al een tijdje op jouw site Tarac maar krijg geen link gevonden. of niks wat ik kan aanklikken
Klik HIER
Eindbaas. dankjewel! 1 uur en 15 minuten resterend.. ben benieuwd!! Dit is alleen stedelijk leven he? Ik heb tot en met uiteten/backyard stuff. Ik ga echt de hele dag spelen
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:
tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:YESSS hij is er! ik krijg alleen geen link gevonden om stedelijk leven te installeren? Ik kijk al een tijdje op jouw site Tarac maar krijg geen link gevonden. of niks wat ik kan aanklikken
Klik HIER
Eindbaas. dankjewel! 1 uur en 15 minuten resterend.. ben benieuwd!! Dit is alleen stedelijk leven he? Ik heb tot en met uiteten/backyard stuff. Ik ga echt de hele dag spelen
het is Backyard, Stedelijk Leven, Glamour en een verbeterde versie van Uit Eten (bugs opgelost)
Installatie zie HIER bij punt 4
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:YESSS hij is er! ik krijg alleen geen link gevonden om stedelijk leven te installeren? Ik kijk al een tijdje op jouw site Tarac maar krijg geen link gevonden. of niks wat ik kan aanklikken
Klik HIER
Eindbaas. dankjewel! 1 uur en 15 minuten resterend.. ben benieuwd!! Dit is alleen stedelijk leven he? Ik heb tot en met uiteten/backyard stuff. Ik ga echt de hele dag spelen
het is Backyard, Stedelijk Leven, Glamour en een verbeterde versie van Uit Eten (bugs opgelost)
Installatie zie HIER bij punt 4
Tarac, er staat: Koppel de download in poweriso. Ik zie nergens in dat winrar bestand een toepassing staan die ik kan koppelen. Ik heb altijd alles gedaan met torrents en cracks dus poweriso is even wat anders. Heb het wel gedownload maar zie niet welk bestand ik moet koppelen in die winrar map
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lindavanorsouw »

En ja ik heb je filmpje gezien op YouTube en dat is idd makkelijk lijkt, klopt! Maar dat mooie bestandje staat niet in mijn map.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:En ja ik heb je filmpje gezien op YouTube en dat is idd makkelijk lijkt, klopt! Maar dat mooie bestandje staat niet in mijn map.
Welk mooie bestandje ?

Ik heb al hele tijden niets meer op youtube gezet, dus dat filmpje zal wel verouderd zijn.
Het enige wat je hoeft te doen zijn de mapjes uit de download over te kopieren naar je installatiemap van de Sims 4 in Program Files. (dus niet in mijn documenten)
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lindavanorsouw »

Oke ik ga het opnieuw downloaden want het winrar bestand krijg ik niet meer gevonden. Dus heel die lijst kopieren en daarna plakken in program files, de sims 4 map. Oke ga het proberen. Alweer bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Oke ik ga het opnieuw downloaden want het winrar bestand krijg ik niet meer gevonden. Dus heel die lijst kopieren en daarna plakken in program files, de sims 4 map. Oke ga het proberen. Alweer bedankt!
Winrar bestand ?
Het moet een Poweriso bestand zijn.
Wanneer jij Winrar opent en kijkt bij het tabblad integratie, staat daar ISO aangekruist ?
Zo ja, haal het kruisje weg.
Ik zal zo wel even een filmpje maken.

Filmpje staat op DEZE PAGINA
Plaats reactie

Terug naar “Stedelijk Leven”