NIEUW: Stedelijk leven

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Stedelijk Leven (City Living).
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

BanaanZombie schreef:Ik wacht daar ook nog ff op. Wanneer verwacht je ongeveer dat die update er komt? En is dat dan ook zonder installatie?


Ff voor de duidelijkheid. Neem vooral de tijd
De link is al gepost.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ik wacht daar ook nog ff op. Wanneer verwacht je ongeveer dat die update er komt? En is dat dan ook zonder installatie?


Ff voor de duidelijkheid. Neem vooral de tijd
Ik ben nu bezig met de 1-klik installatie voor de complete collection en dat kan nog wel even duren.
Als alles goed gaat, dan ga ik daarna beginnen aan de complete collection zonder installatie.
(die laatste kan je evt. ook zelf maken door je volledige Sims 4 map uit Program Files(x86) om te zetten in een iso bestand)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Ja Kevin dat was na mijn bericht haha


Tarac is de update nu wel te combineren met de 'zonder installatie' all in one versie?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
ximadreamer_
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:04

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door ximadreamer_ »

dankjewel tarac voor alle moeite!!! net het isotje binnengehaald en ben nu bezig met de bestanden overschrijven.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ja Kevin dat was na mijn bericht haha


Tarac is de update nu wel te combineren met de 'zonder installatie' all in one versie?
Ja, dat kan:

1. Kopieer de bestanden uit de iso van "zonder installatie" naar een nieuwe map op je computer. (zet die map bij de uitzonderingen voor je Anti-virus)
2. Download the update voor Stadsleven en kopieer de mappen naar de map van stap 1
Nu heb je 2 mogelijkheden:
a. Je maakt van die map weer een iso en zet die op je usb stick
b. Je kopieert die hele map naar je usb-stick - dan kan je op school spelen zonder Poweriso.

Overigens zijn zowel de 1-klik als de complete collection wel al te downloaden van mijn FTP-site.
http://sims-ftp.weebly.com/
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Dat op school spelen was wel een grapje trouwens haha


Ik heb nog nooit een iso gemaakt trouwens, is dat makkelijk?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door kevinblaas »

Hij werkt! Ik ben je echt enorm dankbaar tarac, maar dat was ik al sinds je Sims3 downloads op je vorige forum. =p
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dat op school spelen was wel een grapje trouwens haha


Ik heb nog nooit een iso gemaakt trouwens, is dat makkelijk?
je opent PowerIso
Klik op Toevoegen
Selecteer mapjes en/of bestanden vanuit je computer
Kies opslaan als .....

Voor een wat grotere iso heb je wel een geregistreerde of gekraakte versie van Poweriso nodig.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

kevinblaas schreef:Hij werkt! Ik ben je echt enorm dankbaar tarac, maar dat was ik al sinds je Sims3 downloads op je vorige forum. =p
Natuurlijk werkt het, anders zou ik het niet plaatsen !!!
Maar, graag gedaan hoor.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Hoe groot is groot? Want deze zal natuurlijk iets onder de 20gb vallen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Hoe groot is groot? Want deze zal natuurlijk iets onder de 20gb vallen
Ik meen me te herinneren dat ongeregistreerde versies van Poweriso maar tot een paar honderd MB gaan, dus alles boven de 1 GB gaat dus zeker niet lukken.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Je hebt dus ook voor dit een geregistreerde versie nodig, want de max is 300MB

Maar die inlog gegevens staan natuurlijk gwn op tarac.nl dus ik ben nu de complete iso aan het maken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lunasaur
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:01
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Lunasaur »

Heel erg bedankt Tarac!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Lunasaur schreef:Heel erg bedankt Tarac!
kevinblaas schreef:Hij werkt! Ik ben je echt enorm dankbaar tarac, maar dat was ik al sinds je Sims3 downloads op je vorige forum. =p
ximadreamer schreef:dankjewel tarac voor alle moeite!!! net het isotje binnengehaald en ben nu bezig met de bestanden overschrijven.
mitaloco schreef:Het heeft je volgens mij heel veel bloed zweet en tranen gekost, maar ik ben je heel dankbaar voor alle moeite!
Bee schreef:Tarac wat ben je toch een engel, dat je zo je best doet dat mensen dit nog voor de kerst kunnen downloaden!!

Dank je en graag gedaan hoor
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

GELUKT!
Heb zelf een iso gemaakt en het is ook nog in 1x gelukt haha

En jawel, zonder installatie is hij zowaar in 1x opgestart!
Werd wel weer eens tijd dat mn laptop mee ging werken en iets in 1x lukt haha

En natuurlijk weer bedankt Tarac as always maar dat eeet je
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:GELUKT!
Heb zelf een iso gemaakt en het is ook nog in 1x gelukt haha

En jawel, zonder installatie is hij zowaar in 1x opgestart!
Werd wel weer eens tijd dat mn laptop mee ging werken en iets in 1x lukt haha

En natuurlijk weer bedankt Tarac as always maar dat eeet je
Ja, het maken van een iso is wel heel erg makkelijk. Daarom gebruik ik iso's ipv winrar.
Winrar kost veel tijd om in te pakken en nog veel meer tijd om uit te pakken.
Het maken van een iso kost ongeveer evenveel tijd als een Winrar, maar koppelen doe je in een paar seconden en je hoeft gelukkig niets meer uit te pakken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door Bee »

mitaloco schreef:Het heeft je volgens mij heel veel bloed zweet en tranen gekost, maar ik ben je heel dankbaar voor alle moeite!
Ik denk dat je daar gelijk in hebt ... Al vanaf dat Stadsleven uit kwam heeft Tarac het hele internet afgestruind voor een werkbare versie ZONDER alle ellendige troep die meestal meekomt. De keren dat hij zijn PC weer eens schoon moest maken van alle scam, adaware en andere virussen en ellende zijn moeilijk te tellen ... en dat allemaal omdat die man gewoon een hart van goud heeft. Mag wel eens gezegd worden, mag niet van hem maar ik doe het lekker tóch!!! Super, en dat na 1,5 dag vanaf dat het ding te downloaden was!?!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

Bee schreef:
mitaloco schreef:Het heeft je volgens mij heel veel bloed zweet en tranen gekost, maar ik ben je heel dankbaar voor alle moeite!
Ik denk dat je daar gelijk in hebt ... Al vanaf dat Stadsleven uit kwam heeft Tarac het hele internet afgestruind voor een werkbare versie ZONDER alle ellendige troep die meestal meekomt. De keren dat hij zijn PC weer eens schoon moest maken van alle scam, adaware en andere virussen en ellende zijn moeilijk te tellen ... en dat allemaal omdat die man gewoon een hart van goud heeft. Mag wel eens gezegd worden, mag niet van hem maar ik doe het lekker tóch!!! Super, en dat na 1,5 dag vanaf dat het ding te downloaden was!?!
Hartelijk dank. Helaas duurde het 1,5 dag omdat ik een dag verloor omdat ik gisteren natuurlijk uitgerekend moest werken.
Ik zat gisteren dan ook "niet lekker in mijn vel" tijdens het werk want ik wist dat "mijn kindjes" zoals ik jullie altijd noem, zaten de springen om een goede download.
Morgenochtend staat ook de volledige 1-klik voor de complete collectie van de Sims 4 ook weer ter beschikking.
Daarna de .weebly sites weer aanpassen.

Merry Christmas and happy Simsen !
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Haha je bent toch eigenlijk ook te goed
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door lobjed »

Dank je wel Tarac. Je bent inderdaad een man met een hart van goud. En engelengeduld.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

lobjed schreef:Dank je wel Tarac. Je bent inderdaad een man met een hart van goud. En engelengeduld.
Graag gedaan hoor.
Dat geduld werd wel ruim 7 weken op proef gesteld. Ik wilde de eerste zijn die met een aangepaste download voor alléén de nieuwe uitbreidingen kwam. Voor zover ik kan zien was ik dat dan ook.
Ik hoop dat het downloaden via Stack redelijk snel ging want ik ben geen liefhebber van torrents.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door BanaanZombie »

Ja ging heel snel! Was een download van 6gb natuurlijk, maar die had ik binnen een half uur binnen denk ik? We hebben sinds kortook sneller internet alleen mijn oude laptop is dus best traag. Maar ging dus erg snel naar wat ik gewend ben
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

Bee schreef:Ik heb hem zelf nog niet, maar probeer dit eens:

Sluit je spel af
Ga naar je map: Documenten\Electronic Arts
Hernoem je map De Sims 4 naar: De Sims 4 - oud
Start je spel weer op en je krijgt een nieuwe Sims 4 map
Kijk of het nu wel goed is

Is het nu wel goed?
Sluit je spel dan weer af
Je kunt nu de mapbestanden uit De Sims 4 - oud terugzetten in je nieuwe map
Dan heb je je eigen spelgegevens weer terug
Ik heb het net geprobeerd zonder mijn saves terug te zetten en zoals je het hebt uitgelegd. Alleen krijg ik weer dezelfde melding. Als ik dan een standaard familie wil gebruiken dan gaat hij wel naar het huis maar als ik dan terug wil naar werelden beheren dan krijg ik de melding dat het spel niet meer werkt en ik heb ook weer hetzelfde probleem dat stadleven en glamour er niet in zit
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door tarac »

xxxcharlottexxx schreef: Ik heb het net geprobeerd zonder mijn saves terug te zetten en zoals je het hebt uitgelegd. Alleen krijg ik weer dezelfde melding. Als ik dan een standaard familie wil gebruiken dan gaat hij wel naar het huis maar als ik dan terug wil naar werelden beheren dan krijg ik de melding dat het spel niet meer werkt en ik heb ook weer hetzelfde probleem dat stadleven en glamour er niet in zit
Ik krijg het idee dat jij gedownloade en gekochte spellen aan het mixen bent.
Dat kan best, maar bedenk dat zodra je via Origin update ALLE gedownloade, niet gekochte, uitbreidingen onbruikbaar worden gemaakt.
Voorbeeld: Je hebt Stadsleven gedownload en niet gekocht. Wanneer je dan met je sim naar die stad gaat en Origin update je spel, dan is je sim niet meer te vinden want je stad bestaat niet meer.

Nogmaals, wanneer je het spel laat updaten/bijwerken via Origin dan ben je alle, illegale, uitbreidingen kwijt.
xxxcharlottexxx
Gebruiker
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:55
Contacteer:

Re: NIEUW: Stedelijk leven

Bericht door xxxcharlottexxx »

tarac schreef:
xxxcharlottexxx schreef: Ik heb het net geprobeerd zonder mijn saves terug te zetten en zoals je het hebt uitgelegd. Alleen krijg ik weer dezelfde melding. Als ik dan een standaard familie wil gebruiken dan gaat hij wel naar het huis maar als ik dan terug wil naar werelden beheren dan krijg ik de melding dat het spel niet meer werkt en ik heb ook weer hetzelfde probleem dat stadleven en glamour er niet in zit
Ik krijg het idee dat jij gedownloade en gekochte spellen aan het mixen bent.
Dat kan best, maar bedenk dat zodra je via Origin update ALLE gedownloade, niet gekochte, uitbreidingen onbruikbaar worden gemaakt.
Voorbeeld: Je hebt Stadsleven gedownload en niet gekocht. Wanneer je dan met je sim naar die stad gaat en Origin update je spel, dan is je sim niet meer te vinden want je stad bestaat niet meer.

Nogmaals, wanneer je het spel laat updaten/bijwerken via Origin dan ben je alle, illegale, uitbreidingen kwijt.
Ik heb nog nooit een sims game gekocht en probeer hem gewoon op te starten met de crack die in het isobestandje zat. Ik heb hem dus ook nog nooit geupdate of bijgewerkt en ook niet origin geopend dus dat kan het denk ik niet zijn :vraagteken:

Ik ga hem nu voor de derde keer proberen over het oude spel heen te installeren, tenzij ik iets anders moet doen natuurlijk.
Dat werkte helaas niet. Ik krijg dan in het startscherm wel een melding dat alle packs tot en met uit eten zojuist geïnstalleerd zijn, daarna loopt hij even vast en gaat hij gewoon naar het startscherm
Laatst gewijzigd door xxxcharlottexxx op 23 dec 2016, 22:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Stedelijk Leven”