Bugs in Stedelijk Leven

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Stedelijk Leven (City Living).
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Nowella »

Ik vind trouwens wel dat hij haperig is. Vensters openen veel minder soepen, vooral bij Boeken kopen bijvoorbeeld duurt het vrij lang voordat het venster verschijnt terwijl dit normaal nooit zo was. Is Stedelijk Leven zoveel zwaarder? Zou het helpen om mijn beeldinstellingen op lager te zetten?

Wat ik me ook afvroeg, ik heb de laatste paar maanden een paar keer gehad dat mijn spel stopt met werken en dat ik hem dan opnieuw moet installeren. Dit deed ik dus altijd met de All-in-one download van Tarac, maar hoe zit dat nu met Stedelijk Leven erbij? Moet ik dan EN de All-in-one installeren en daarna weer Stedelijk Leven, zoals ik nu dus eigenlijk heb gedaan?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Nowella schreef: Wat ik me ook afvroeg, ik heb de laatste paar maanden een paar keer gehad dat mijn spel stopt met werken en dat ik hem dan opnieuw moet installeren. Dit deed ik dus altijd met de All-in-one download van Tarac, maar hoe zit dat nu met Stedelijk Leven erbij? Moet ik dan EN de All-in-one installeren en daarna weer Stedelijk Leven, zoals ik nu dus eigenlijk heb gedaan?
Ja, die methode werkt prima.
De nieuwe all-on-one bevat wederom alles maar het wordt natuurlijk wel een steeds grotere download.

Ik hoor wel vaker dat de Sims 4 ineens spontaan onderdelen kwijt is en opnieuw geinstalleerd moet worden.
Kijk eens bij https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... 069#p21069
Dit voorkomt dat mappen e.d. ineens geweigerd worden, ook al speel je er al dagen mee.

Hoe meer downloads in je spel hoe groter de kans op haperen.
Gebruik je b.v. MC Command, zo ja, download de nieuwste versie voor 1.25
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Nowella »

tarac schreef:
Nowella schreef: Wat ik me ook afvroeg, ik heb de laatste paar maanden een paar keer gehad dat mijn spel stopt met werken en dat ik hem dan opnieuw moet installeren. Dit deed ik dus altijd met de All-in-one download van Tarac, maar hoe zit dat nu met Stedelijk Leven erbij? Moet ik dan EN de All-in-one installeren en daarna weer Stedelijk Leven, zoals ik nu dus eigenlijk heb gedaan?
Ja, die methode werkt prima.
De nieuwe all-on-one bevat wederom alles maar het wordt natuurlijk wel een steeds grotere download.

Ik hoor wel vaker dat de Sims 4 ineens spontaan onderdelen kwijt is en opnieuw geinstalleerd moet worden.
Kijk eens bij https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... 069#p21069
Dit voorkomt dat mappen e.d. ineens geweigerd worden, ook al speel je er al dagen mee.

Hoe meer downloads in je spel hoe groter de kans op haperen.
Gebruik je b.v. MC Command, zo ja, download de nieuwste versie voor 1.25
Het is niet hetzelfde probleem als in dat topic volgens mij. Ik had er al eerder ergens over gepost, ik weet niet meer waar, maar het spel gaat dan ineens haperen en dan weet ik eigenlijk al dat het weer gaat gebeuren. Hij hapert, en dan ineens krijg ik de melding 'Sims 4 werkt niet meer' en wordt hij afgesloten. De truc met de Sims 4 map _oud noemen en alles overzetten werkt over het algemeen wel, maar niet altijd en dan moet ik alles opnieuw installeren. Maar de nieuwe All-in-one op jouw site is dus helemaal compleet nu?

Ik gebruik trouwens geen downloads (meer) in mijn spel. De downloads die ik had zitten nu eigenlijk al in de uitbreidingen dus ik vind het niet meer nodig.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Nowella schreef:Maar de nieuwe All-in-one op jouw site is dus helemaal compleet nu?
Ja, zowel de 1-klik als de zonder installatie zijn nu incl. Stadsleven.
Lunasaur
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:01
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Lunasaur »

BanaanZombie schreef:En heb je mods?
Nee, ik heb een volledig modvrij spel omdat de download zo laat was en alle mods niet meer de juiste gameversion hadden voor mijn spel. Zekere voor het onzekere :lach:
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Fiend »

Ik heb een volledig modvrije game, en ook een zeer vervelende bug tegen gekomen. Kort verhaal: Stroomkastje appartement ging stuk, huisbaas komt repareren, hij blijft stuk en kan geen actie meer uitvoeren.. Maar ook heel bijzonder: Er is een 2de bijgekomen in de kinderkamer, recht door een stoel heen.
Zie filmpje van probleem: https://youtu.be/yX0n0mmt1-U
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Stedelijk Leven”