Bugs in Stedelijk Leven

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Stedelijk Leven (City Living).
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Elke keer wanneer mijn Sim een ruimtereis heeft gemaakt wordt hij na terugkomst onzichtbaar.
Je ziet wel de plumbob maar geen Sim.
Ik moet dan het spel opslaan en afsluiten en opnieuw opstarten om hem weer te kunnen zien.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Werkt omkleden oik niet?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Iemand1 »

Ja omkleden of resetsim zou ik proberen.
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Iemand1 schreef:Ja omkleden of resetsim zou ik proberen.
Omkleden werkt, resetsim niet.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Zelfde verhaal als Sims 3 dus. Als ie daar onzichtbaar is moet je ook omkleden en werkt resetsim niet
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Na de laatste update van het gekochte spel kan ik niet goed meer bouwen in Newcrest.
Ik kan alleen maar een huis bouwen met 3 muren, zodra ik de 4e muur plaats kan ik met geen mogelijkheid meer binnen kijken.
Het huis is een soort van rabbithole geworden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Bee »

tarac schreef:Na de laatste update van het gekochte spel kan ik niet goed meer bouwen in Newcrest.
Ik kan alleen maar een huis bouwen met 3 muren, zodra ik de 4e muur plaats kan ik met geen mogelijkheid meer binnen kijken.
Het huis is een soort van rabbithole geworden.
Wat gek!
En als je een compleet kant en klaar kavel plaatst? Misschien heeft het te maken met wát voor kavel je aan het bouwen bent (kijk even bovenin bij de opties, winkel, particulier, bibliotheek, etc.)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Het lag kennelijk aan de Sim.
Met een ander figuur lukt het wel.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Op G4TW las ik dit van iemand die allerlei bugs had:
1. When my sim is not in their apartment, I can't find them. If I click on their icon to center the camera on them, it zooms me into a building that I have nothing to do with. After searching I will finally find them standing around somewhere completely different than where the camera takes me.

2. Actions are being cancelled immediately. If I click on them to go home, nothing happens. If I tell them to visit a building (the karaoke bar for example) they will just stand there.

3. I have noticed there are "jumps" in the animation. If I put my sim to bed, she will lay there for a few minutes than pop back up and stand by the bed. Same thing happens while sitting on the couch.

4. I only noticed this when talking to town sims. Not only will they jump around to different positions (sitting to standing) they will briefly hold out both arms to their sides.

5. One town sim I was talking to invited herself to my apartment, came in and made herself at home. (No I didn't invite her in or give her a key) Except she wouldn't go to the bathroom, peed on my floor twice , my sim would not mop it up because the action kept cancelling and she wouldn't leave. Even after I asked/told her to. Now she stands outside my door complaining and dropping over from no sleep. (Which is kinda funny but still annoying)
Ik heb daar nog niets van gemerkt
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Dit klinken meer als fouten in een save bestand of bugs als gevolg van mods die verouderd zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dit klinken meer als fouten in een save bestand of bugs als gevolg van mods die verouderd zijn
Ja, dat dacht ik zelf ook al.
Mijn vrouw speelt het zeer intensief en heeft geen van die problemen, maar zij heeft een origineel spel.
Joon
Gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 dec 2014, 23:51
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Joon »

Grootste bug die ik merk is dat mensen die ik de sleutel heb gegeven van mijn appartement elke dag langskomen en dan heel veel glazen water pakken. Moet elke keer alles opruimen. En de huisbaas gaat niet weg behalve als je dat vraagt.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Lol haha, dat is nog best grappig
Als ze maar weg gaan toxh? Haha. Ik ben nog bezig met een appartemenr bouwen. Ik moet natuurlijk weer moeilijk doen en heb gelijk voor dat luxe appartement gekozen boven op een gebouw (wat de enigr is in dat gebouw) en ben zelf weer wat leuks aan het maken haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lunasaur
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2015, 20:01
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Lunasaur »

Ik heb gemerkt dat de tijd niet versnelt wordt als er een evenement bezig is beneden het appartement en mijn sim slaapt. Ook als mijn sim gaat werken en er is niemand in mijn appartement dan versnelt de tijd soms ook niet. Ik heb ook al de bug van hierboven meegemaakt waarbij mijn sim niet naar huis wil of 'vast' zit op een stoel. Deze bugs zijn wel gebeurd in een save waarin ik al een aantal gespeelde families heb. Voor de rest heb ik nog niet genoeg gespeeld om iets anders op te merken, maar zal het zeker laten weten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

En heb je mods?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik heb ook bugs sinds stedelijk leven: 1. Tijdens date's gebeurt het regelmatig dat de afspraak ineens mislukt terwijl de tijd nog niet om is. En dat terwijl het afspraakje erg goed gaat! 2. Ook heb ik ineens een evenement in mijn appartement waarbij het tijd balkje loopt maar geen doelen zijn gesteld. Dus alles is wit en onzichtbaar, ziet eruit alsof dat niet klopt. Vaak komt er op dat moment iemand binnen met de sleutel die roept; game avond! Of wat anders.. Maar dan nog klopt dit niet. Iemand hier ervaringen mee?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Ik blijf gewoon maar vragen of je mods in je spel hebt (downloads)


Bij een nieiwe uitbreiding zijn je downloads gelijk veroudert en kunnen voor problemen zorgen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door tarac »

Ik heb nog steeds bugs in het originele spel.
1. Bij zangoefening blijf je het zingen horen ook al is de oefening al lang afgelopen. Zo kan je wel een "koortje" beginnen, jammer alleen is dat ze allemaal een ander liedje zingen.
2. Bij terugkeer van ruimtereizen is de sim onzichtbaar. Je moet dan omkleden kiezen om hem/haar weer zichtbaar te maken.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Lindavanorsouw »

BanaanZombie schreef:Ik blijf gewoon maar vragen of je mods in je spel hebt (downloads)


Bij een nieiwe uitbreiding zijn je downloads gelijk veroudert en kunnen voor problemen zorgen
Ik heb 1 mod en dat is geen intro. Helaas heb ik wel een intro dus werkt die niet. Alleen bij aangepast materiaal staat die mod schijnbaar. Deze heb ik altijd al in het spel gehad. Zou het daar aan kunnen liggen? Moet ik aangepast materiaal uitschakelen of?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Ja daar kan het aanliggen, de mod is veroudert voor de nieuwste update wss en eerkt dus niet. Maar kan dus ook voor de andere problemen zorgen. Haal ze gewoon dus even helemaal uit je map
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Lindavanorsouw »

BanaanZombie schreef:Ja daar kan het aanliggen, de mod is veroudert voor de nieuwste update wss en eerkt dus niet. Maar kan dus ook voor de andere problemen zorgen. Haal ze gewoon dus even helemaal uit je map
P
Gewoon bij mods en dan verwijderen? Ik heb ook een bug (die er al het hele spel is..) dat het super lang duurt voordat ze een actie gaan ondernemen. Dus staan ze allemaal stil en ineens gaan ze de actie vervullen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Dat is niet echt een bug dat ligt gewoon aan je pc. Je zou je instellingen wat lager kunnen zetten. Het id een zwaar spel
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Lindavanorsouw »

BanaanZombie schreef:Dat is niet echt een bug dat ligt gewoon aan je pc. Je zou je instellingen wat lager kunnen zetten. Het id een zwaar spel

Oké thanks, dan ga ik de resolutie lager zetten. De tip van de mod verwijderen heeft helaas niet gewerkt.
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door Nowella »

Mijn bugs tot nu toe (2 dagen spelen):

- Als mijn Sim aan het werk is of slaapt, dus in versnelde versie, springt de tijd raar. Er staat dan dat het 15:00 uur is en blijft daarop staan terwijl het in snelheid 1 11.00 uur is.
- Bij Kopen > decoraties > rommel blijft het icoontje geel, alsof je nieuwe spullen hebt, maar ik heb alles al gezien en hij blijft op geel staan.
- Eerder genoemd: als er beneden een evement is versnelt de tijd niet als mijn Sims liggen te slapen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Bugs in Stedelijk Leven

Bericht door BanaanZombie »

Grappig, ik had die bug van het gele icoontje de hele tijd, tot nu toe. Sinds ik stadsleven er op heb staan is die bug bij mij WEG
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Stedelijk Leven”