Meubels verdwijnen

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Meubels verdwijnen

Bericht door kevinblaas »

In het grote Katten en Honden topic zag ik dat ik niet de enige was waarbij meubels verdwenen direct nadat ik ze kocht, dit komt door cc, maar is het al bekend welke mod dit veroorzaakt? Want 1060 mods uitpluizen hiervoor gaat wel heel lang duren.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door BanaanZombie »

Het is op te lossen met Sims 4 Studio!
Bee schreef:
ChelsyF schreef:Via sims4studio.com heb ik de laatste versie gedownload. Als het programma is opgestart zou je via ‘tools’ en dan ‘batch fix’ de cc kunnen aanpassen. Momenteel ben ik er nog mee bezig. Ik heb meer dan 10000 objecten in mods folder staan, dus ik zal wel een tijdje bezig zijn met alles aan te passen.
Ik ben erachter hoe je dit het snelste doet:
Download en installeer Sims 4 Studio (zie hierboven Taracs link)

Open Sims 4 studio
Ga naar Tools - Batch Fixes - Objects - Fix Objects for Cats & Dogs

Het programma komt dan met de vraag waar je de backup van je CC wilt neerzetten
Verander de link of klik gewoon op ja (standaard in C:Documenten)

En je CC wordt aangepast. Hij laat ook nog even zien welke items aangepast zijn.
Hierna kon ik gewoon mijn bank plaatsen!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door Lindavanorsouw »

Hij geeft aan dat ik 0 fixes heb? Dus niks is opgelost haha
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door BanaanZombie »

Hm misschien is de mod die het probleem veroorzaakt dan nog niet geupdate? Gokje hoor, weet niet precies hoe het werkt.

Als je probleem wel opgelost was zonder je mods, dan koet je gaan uitzoeken welke mod voor het probleem zorgt. Dit doe je door je mods steeds in 2 groepen te verdelen en dan te kijken in welke groep het probleem zit. Die groep deel je dan weer in in 2 groepen enzovoort
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef:Hij geeft aan dat ik 0 fixes heb? Dus niks is opgelost haha
Dan doe je toch iets niet goed. Staat de juiste map geselecteerd waar je Mods in zitten?
En nadien kun je zien welke cc is aangepast, let op dat dit de backup bestanden zijn, die je dus NIET terug moet gaan zetten!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door Lindavanorsouw »

BanaanZombie schreef:Hm misschien is de mod die het probleem veroorzaakt dan nog niet geupdate? Gokje hoor, weet niet precies hoe het werkt.

Als je probleem wel opgelost was zonder je mods, dan koet je gaan uitzoeken welke mod voor het probleem zorgt. Dit doe je door je mods steeds in 2 groepen te verdelen en dan te kijken in welke groep het probleem zit. Die groep deel je dan weer in in 2 groepen enzovoort

Gelukt! Behalve de koelkast. Daar staat nog steeds geen optie over personeel aannemen
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:
BanaanZombie schreef:Hm misschien is de mod die het probleem veroorzaakt dan nog niet geupdate? Gokje hoor, weet niet precies hoe het werkt.

Als je probleem wel opgelost was zonder je mods, dan koet je gaan uitzoeken welke mod voor het probleem zorgt. Dit doe je door je mods steeds in 2 groepen te verdelen en dan te kijken in welke groep het probleem zit. Die groep deel je dan weer in in 2 groepen enzovoort

Gelukt! Behalve de koelkast. Daar staat nog steeds geen optie over personeel aannemen
Het kan een foutje in Honden en Katten zijn, heb je de laatste patch al gedownload en geinstalleerd ?
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
BanaanZombie schreef:Hm misschien is de mod die het probleem veroorzaakt dan nog niet geupdate? Gokje hoor, weet niet precies hoe het werkt.

Als je probleem wel opgelost was zonder je mods, dan koet je gaan uitzoeken welke mod voor het probleem zorgt. Dit doe je door je mods steeds in 2 groepen te verdelen en dan te kijken in welke groep het probleem zit. Die groep deel je dan weer in in 2 groepen enzovoort

Gelukt! Behalve de koelkast. Daar staat nog steeds geen optie over personeel aannemen
Het kan een foutje in Honden en Katten zijn, heb je de laatste patch al gedownload en geinstalleerd ?

Jazeker. Alle mapjes uitgepakt in sims 4. Zie geen verschil om eerlijk te zijn. Weet ook niet wat de bugs waren. Maar alleen de koelkast werkt dus niet. Erg vreemd
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:
tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
BanaanZombie schreef:Hm misschien is de mod die het probleem veroorzaakt dan nog niet geupdate? Gokje hoor, weet niet precies hoe het werkt.

Als je probleem wel opgelost was zonder je mods, dan koet je gaan uitzoeken welke mod voor het probleem zorgt. Dit doe je door je mods steeds in 2 groepen te verdelen en dan te kijken in welke groep het probleem zit. Die groep deel je dan weer in in 2 groepen enzovoort

Gelukt! Behalve de koelkast. Daar staat nog steeds geen optie over personeel aannemen
Het kan een foutje in Honden en Katten zijn, heb je de laatste patch al gedownload en geinstalleerd ?

Jazeker. Alle mapjes uitgepakt in sims 4. Zie geen verschil om eerlijk te zijn. Weet ook niet wat de bugs waren. Maar alleen de koelkast werkt dus niet. Erg vreemd
Al een andere koelkast geprobeerd ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef: Jazeker. Alle mapjes uitgepakt in sims 4. Zie geen verschil om eerlijk te zijn. Weet ook niet wat de bugs waren. Maar alleen de koelkast werkt dus niet. Erg vreemd
Ik heb hetzelfde als jij.
Op geen enkele koelkast krijg je nog de optie over personeel aannemen. Overige acties doen het wel allemaal. Er zijn meer mensen die dit gemeld hebben dus waarschijnlijk is het een bug die nog niet is aangepakt.

Edit: Het zou iets te maken hebben met diervoeder sinds Cats & Dogs las ik ergens
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Meubels verdwijnen

Bericht door Lindavanorsouw »

Is er al een oplossing voor de koelkast?

Helaas nog een fout ontdekt. Tijdens evenement zwart en wit feestje, kan er geen zwart en witte koekjes aangevinkt worden om te maken. Hetzelfde als luisteren naar klassieke muziek. Dan gebeurd er ook niks
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”