Installeren lukt niet

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Plaats reactie
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Installeren lukt niet

Bericht door Myrthexgeerligs »

Heyy, sinds ik de uitbreiding honden en katten downloadde, kreeg ik steeds een foutmelding van zlorigin dat er iets mis was gegaan. Daarom heb ik de sims gedeinstalleerd (verwijderd) in zlorigin en alles opnieuw gedownload. Het downloaden is nu gelukt, maar als ik de pakketten wil installeren, krijg ik de foutmelding die ik in de bijlage heb gezet. Heeft iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat hij de sims wel installeert?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Installeren lukt niet

Bericht door tarac »

Het lijkt er op dat (ZL)Origin meer dan 1x open staat.

Wanneer de problemen blijven aanhouden kun je de volgende stappen uitvoeren om de Origin cache te legen:
1. Sluit ZLOrigin en Zclient
2. Kijk via Taakbeheer (Alt+Ctrl+Del) of je bij processen nog iets van Origin ziet staan, zo ja, taak beeindigen.

Ga nu via Verkenner naar je schijf C
Klik op Beeld en kijk of verborgen bestanden weergeven is aangevinkt, zo nee, vink het aan.
Ga naar de map ProgramData ->Origin
Verwijder alles uit de map Origin BEHALVE de map LocalContent

Ga weer terug naar de C schijf
Klik op Gebruikers ->Jouw gebruikersnaam -> AppData
Open de map Local en verwijder de map Origin
Ga weer terug naar Gebruikers ->Jouw gebruikersnaam ->Appdata
Open de map Roaming en verwijder weer de map Origin

Sluit alles af en start je computer opnieuw op
Ga via Zclient weer naar ZLOrigin
Klik links bovenaan op het woordje Origin
Kies Toepassingsinstellingen -> Geavanceerd
Kijk bij "de games worden geinstalleerd op de volgende locatie" of dat nog overeenkomt met waar jouw Sims 4 spel geinstalleerd staat.
(Staat jouw spel b.v. op Program Files (x86)\The Sims 4 dan moet er in dat balkje staan C:\Program Files (x86)\ , dus zonder vermelding The Sims 4)

Rechts-Klik nu bij My Games in ZLOrigin op het plaatje van de Sims 4 en kies Check for updates (of Repair game)
Als alles klaar is, klik weer met rechts op het plaatje van de Sims 4 en kies Gamedetails bekijken.
Het kan zijn dat je nog rechts boven op een ikoontje een oranje dowload-teken zit staan.
Klik daar op en kies Nu bijwerken (Bij mij was dat op Uit Eten en Peuters.)
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”