Dieren genezen werkt niet

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Plaats reactie
Michellem1990
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2018, 16:09
Contacteer:

Dieren genezen werkt niet

Bericht door Michellem1990 »

Hallo,

Ik heb een dierenkliniek geopend in Sims 4. Nu is het zo dat ik dieren wel kan onderzoeken en behandelen, maar nadat ik een dier succesvol heb behandeld, blijven het dier en het baasje staan. Het baasje krijgt een simdollar teken boven zijn of haar hoofd, maar ik kan niet factureren. Als ik op deze optie klik, verdwijnt de actie. Ik kan dan ook geen nieuwe patient aannemen, want ik zou nog bezig zijn met de huidige patient.
In het veld(linksboven als je bezig bent met onderzoeken) komt ook geen verdere informatie als ik verder ga met onderzoeken.
Ben ik dan nog niet klaar met onderzoeken en behandelen? Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Dieren genezen werkt niet

Bericht door BanaanZombie »

Dit probleem heb ik ook gezien bij Clare Siobhan. Wat zij dan doet is de kliniek sluiten, kavel verlaten. Je kunt dan terug gaan en nog eens proberen. Het lijkt een bug te zijn die er af en toe is. Ik weet niet of je mods hebt?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Michellem1990
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2018, 16:09
Contacteer:

Re: Dieren genezen werkt niet

Bericht door Michellem1990 »

Dankje voor de reactie :)
Geen mods, ik ga het zo nog eens proberen. Ik heb sims afgesloten, hopen dat het werkt!
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”