paren?

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Honden en Katten (Cats and Dogs).
Plaats reactie
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

paren?

Bericht door Sterre61 »

hoi iedereen,

ik wil dat mijn hond gaat paren. Er was een mannelijke hond in de buurt, die niet gecastreerd was. Ook kwamen er hartjes uit de mond van mijn hond.
Heeft iemand hiermee ervaring? Want een nestje lijkt me wel erg leuk! Moet ik als eigenaar bijvoorbeeld bevriend zijn met de hond?
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

Re: paren?

Bericht door Sterre61 »

iemand een idee? want wil het wel graag!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: paren?

Bericht door Bee »

Ik zou het eigenlijk ook niet weten voor in sims 4 maar waarschijnlijk moet je dan een hondenhok kopen zodat zij wat privacy kunnen hebben?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

Re: paren?

Bericht door Sterre61 »

Bee schreef:Ik zou het eigenlijk ook niet weten voor in sims 4 maar waarschijnlijk moet je dan een hondenhok kopen zodat zij wat privacy kunnen hebben?
we hebben geen hondenhok :tong:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: paren?

Bericht door BanaanZombie »

In sims 4 heb je idd geen hondenhok. Het is niet super makkelijk om te paren. De dieren moeten elkaar mogen, maar daar heb jij niet veel controle over
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: paren?

Bericht door Bee »

Sterre61 schreef:hoi iedereen,

ik wil dat mijn hond gaat paren. Er was een mannelijke hond in de buurt, die niet gecastreerd was. Ook kwamen er hartjes uit de mond van mijn hond.
Heeft iemand hiermee ervaring? Want een nestje lijkt me wel erg leuk! Moet ik als eigenaar bijvoorbeeld bevriend zijn met de hond?
Ik heb er nog even op gegoogled.
Je moet sowieso als eigenaar 'vrienden' zijn met je hond. Als je dan op een kavel bent waar een mogelijke match is kun je bij jouw hond de suggestie doen om een puppie/nestje te maken met die hond. Voorwaarden zijn dat de honden elkaar mogen en natuurlijk dat niet één van hen gecastreerd of gesteriliseerd is. Daarbij zijn er dagen waarop de honden er meer toe geneigd zijn en dagen waarop het niet lukt. Als het wel lukt zie je een soort interactie. Iets later weet je of de hond zwanger is of niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

Re: paren?

Bericht door Sterre61 »

Bee schreef:
Sterre61 schreef:hoi iedereen,

ik wil dat mijn hond gaat paren. Er was een mannelijke hond in de buurt, die niet gecastreerd was. Ook kwamen er hartjes uit de mond van mijn hond.
Heeft iemand hiermee ervaring? Want een nestje lijkt me wel erg leuk! Moet ik als eigenaar bijvoorbeeld bevriend zijn met de hond?
Ik heb er nog even op gegoogled.
Je moet sowieso als eigenaar 'vrienden' zijn met je hond. Als je dan op een kavel bent waar een mogelijke match is kun je bij jouw hond de suggestie doen om een puppie/nestje te maken met die hond. Voorwaarden zijn dat de honden elkaar mogen en natuurlijk dat niet één van hen gecastreerd of gesteriliseerd is. Daarbij zijn er dagen waarop de honden er meer toe geneigd zijn en dagen waarop het niet lukt. Als het wel lukt zie je een soort interactie. Iets later weet je of de hond zwanger is of niet.
Oke bedankt voor het opzoeken! Kon het zelf namelijk niet vinden!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: paren?

Bericht door BanaanZombie »

Die interactie is als ze geluidjes maken waarbij er hartjes uit hun mond komen. Dit doen ze vrij vaak, je hebt het waarschijnlijk als eens gezien!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: paren?

Bericht door Bee »

Sterre61 schreef:
Oke bedankt voor het opzoeken! Kon het zelf namelijk niet vinden!
Graag gedaan! Post je een foto van je pups als het gelukt is? :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

Re: paren?

Bericht door Sterre61 »

Bee schreef:
Graag gedaan! Post je een foto van je pups als het gelukt is? :)
Zal ik zeker doen!
Plaats reactie

Terug naar “Honden en Katten”