Sims 4 seizoenen 22 juni

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Jaargetijden (Seasons).
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Hoihoi,

Sinds ik de sims 4 jaargetijden heb gedownload in zlorigin zijn alle huizen die ik in de wereld zet leef van binnen, terwijl er wel meubels in zouden moeten zitten. Ook de huizen die al in de wereld staan zijn leeg. Daarnaast heb ik dat als ik een huis geplaatst heb en ik wil terug vanuit de bouwmodus naar wereld beheren, dan loopt m’n spel vast. Hebben hier meer mensen last van? En heeft iemand een oplossing?
Gebruik je downloads (mods)
Ja!
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

Myrthexgeerligs schreef:
tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Hoihoi,

Sinds ik de sims 4 jaargetijden heb gedownload in zlorigin zijn alle huizen die ik in de wereld zet leef van binnen, terwijl er wel meubels in zouden moeten zitten. Ook de huizen die al in de wereld staan zijn leeg. Daarnaast heb ik dat als ik een huis geplaatst heb en ik wil terug vanuit de bouwmodus naar wereld beheren, dan loopt m’n spel vast. Hebben hier meer mensen last van? En heeft iemand een oplossing?
Gebruik je downloads (mods)
Ja!
En ik heb al ingeschakeld dat er mods in de game mogen
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

Ik kom er nu ook achter dat ik geen meubels kan plaatsen in huizen. Ik krijg dan de melding “scriptoproep mislukt”...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door BanaanZombie »

De mods zijn hier het probleem. Vaak na een update, en vooral na een nieuwe uitbreiding werken veel mods niet meer.
Dit valt op te lossen met Sims 4 Studio!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

BanaanZombie schreef:De mods zijn hier het probleem. Vaak na een update, en vooral na een nieuwe uitbreiding werken veel mods niet meer.
Dit valt op te lossen met Sims 4 Studio!
Oke! Staat hier ergens een uitleg over?
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

Myrthexgeerligs schreef:
BanaanZombie schreef:De mods zijn hier het probleem. Vaak na een update, en vooral na een nieuwe uitbreiding werken veel mods niet meer.
Dit valt op te lossen met Sims 4 Studio!
Oke! Staat hier ergens een uitleg over?

Het is al gelukt, lang leve youtube tutorials ;) Bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

Seizoenen beschikbaar zie HIER
shefearsoblivion
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2015, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door shefearsoblivion »

Kan het zijn dat mods ook de kalender in de weg zitten? (Mcc, road to fame, ui cheat extension)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door BanaanZombie »

Mods kunnen alles in de weg zetten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
shefearsoblivion
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2015, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door shefearsoblivion »

Duidelijk! Ik denk dat er meer mensen zijn die hier baat bij kunnen hebben... Een lijst met welke mods al dan niet werken met seasons, en eventuele updates!

UI cheat extension zat inderdaad de kalender in de weg..
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door BanaanZombie »

Zijn die niet te fixen dan met Sims 4 studio?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Bee »

tarac schreef:Seizoenen beschikbaar zie HIER
Het werkt weer uitstekend Tarac! Dankjewel.
Sims 4 studio is ook geupdate voor seizoenen, versie 3.1.1.8 en 1.2.1.3, zie de link HIER. Lees wel even de informatie die erbij staat: Vertaling - Verwijder NIET je backup bestanden die sims 4 sudio aanmaakt voordat je zeker weet dat je CC naar behoren werkt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door adje »

tarac schreef:Seizoenen beschikbaar zie HIER
Hee Tarac, dankjewel!
Ik ben alleen wel in de war, zocht ook hoe ik een expansion pack iso bij mijn andere sims 4 packs te zetten, maar ik kan niet het juiste bestand vinden.... hoe kan ik de seizoenen expansion pack bij mijn all in one sims 4 pack erin zetten? Waar moet ik kijken?
EDIT: Moet ik alle bestanden in de allinone iso verwisselen met de bestanden van de seizoenen pack?
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

Ik krijg nu steeds de melding dat het laden van het spel mislukt is door een foutmelding als ik een spel wil starten. Kan dit ook door mods komen? Heb m’n mods al opgeschoond met sims 4 studio
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

adje schreef:
tarac schreef:Seizoenen beschikbaar zie HIER
Hee Tarac, dankjewel!
Ik ben alleen wel in de war, zocht ook hoe ik een expansion pack iso bij mijn andere sims 4 packs te zetten, maar ik kan niet het juiste bestand vinden.... hoe kan ik de seizoenen expansion pack bij mijn all in one sims 4 pack erin zetten? Waar moet ik kijken?
EDIT: Moet ik alle bestanden in de allinone iso verwisselen met de bestanden van de seizoenen pack?
Zet je Anti-virus even uit
Open je huidige allinone.iso
Kopieer alle mapjes naar een zelf gekozen plek op je (externe) harde schijf b.v. C:\Program Files
Als dat klaar is, open de iso van Seasons en kopeer die mapjes naar diezelfde map zoals b.v. C:\Program Files
Zodat alles in map The Sims 4 terecht komt.
Open het mapje Game -> Bin en maak een snelkoppeling van TS4.exe of TS4_x64. exe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

Myrthexgeerligs schreef:Ik krijg nu steeds de melding dat het laden van het spel mislukt is door een foutmelding als ik een spel wil starten. Kan dit ook door mods komen? Heb m’n mods al opgeschoond met sims 4 studio
Welke foutmelding is het ?
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Ik krijg nu steeds de melding dat het laden van het spel mislukt is door een foutmelding als ik een spel wil starten. Kan dit ook door mods komen? Heb m’n mods al opgeschoond met sims 4 studio
Welke foutmelding is het ?
Twee stuks, de foutmelding op de afbeelding, en een foutmelding die ik krijg als ik met mijn familie wil spelen. Van die tweede heb ik helaas geen foto, maar er staat iets in met fout bij laden spel. Foutmelding ... (allemaal cijfers en letters)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door adje »

tarac schreef:
adje schreef:
tarac schreef:Seizoenen beschikbaar zie HIER
Hee Tarac, dankjewel!
Ik ben alleen wel in de war, zocht ook hoe ik een expansion pack iso bij mijn andere sims 4 packs te zetten, maar ik kan niet het juiste bestand vinden.... hoe kan ik de seizoenen expansion pack bij mijn all in one sims 4 pack erin zetten? Waar moet ik kijken?
EDIT: Moet ik alle bestanden in de allinone iso verwisselen met de bestanden van de seizoenen pack?
Zet je Anti-virus even uit
Open je huidige allinone.iso
Kopieer alle mapjes naar een zelf gekozen plek op je (externe) harde schijf b.v. C:\Program Files
Als dat klaar is, open de iso van Seasons en kopeer die mapjes naar diezelfde map zoals b.v. C:\Program Files
Zodat alles in map The Sims 4 terecht komt.
Open het mapje Game -> Bin en maak een snelkoppeling van TS4.exe of TS4_x64. exe
werkt helemaal goed, dankjewel Tarac
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

Myrthexgeerligs schreef:
tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Ik krijg nu steeds de melding dat het laden van het spel mislukt is door een foutmelding als ik een spel wil starten. Kan dit ook door mods komen? Heb m’n mods al opgeschoond met sims 4 studio
Welke foutmelding is het ?
Twee stuks, de foutmelding op de afbeelding, en een foutmelding die ik krijg als ik met mijn familie wil spelen. Van die tweede heb ik helaas geen foto, maar er staat iets in met fout bij laden spel. Foutmelding ... (allemaal cijfers en letters)
Heb je al tussentijds de computer even opnieuw opgestart ?
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:
tarac schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Ik krijg nu steeds de melding dat het laden van het spel mislukt is door een foutmelding als ik een spel wil starten. Kan dit ook door mods komen? Heb m’n mods al opgeschoond met sims 4 studio
Welke foutmelding is het ?
Twee stuks, de foutmelding op de afbeelding, en een foutmelding die ik krijg als ik met mijn familie wil spelen. Van die tweede heb ik helaas geen foto, maar er staat iets in met fout bij laden spel. Foutmelding ... (allemaal cijfers en letters)
Heb je al tussentijds de computer even opnieuw opgestart ?
Ja al meerdere keren
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

Ik heb nu al mijn mods weggehaald en dan werkt hij wel... dus het moet aan de mods liggen denk ik
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door BanaanZombie »

Myrthexgeerligs schreef:Ik heb nu al mijn mods weggehaald en dan werkt hij wel... dus het moet aan de mods liggen denk ik
Dan zou je even de 50/50 methode kunnen proberen om er achter te komen welke mod de problemen veroorzaakt. Simpelweg het spel opstarten mer de helft van de mods. Is het probleem er? Split je die sectie weer, enzovoort
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Myrthexgeerligs
Gebruiker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 dec 2014, 13:36
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Myrthexgeerligs »

BanaanZombie schreef:
Myrthexgeerligs schreef:Ik heb nu al mijn mods weggehaald en dan werkt hij wel... dus het moet aan de mods liggen denk ik
Dan zou je even de 50/50 methode kunnen proberen om er achter te komen welke mod de problemen veroorzaakt. Simpelweg het spel opstarten mer de helft van de mods. Is het probleem er? Split je die sectie weer, enzovoort
Dat klinkt handig! Dankjewel
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door XXsimses »

Hoi,
Na het installeren van Seizoenen krijg ik bij het opstarten via de snelkoppeling een foutmelding: bestand of map is beschadigd en onleesbaar.
Ik heb de losse download gepakt, gekoppeld aan PowerISO en daarna alles gekopieerd naar de installatiemap en alles vervangen.
Wat heb ik fout gedaan?
Groetjes
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

XXsimses schreef:Hoi,
Na het installeren van Seizoenen krijg ik bij het opstarten via de snelkoppeling een foutmelding: bestand of map is beschadigd en onleesbaar.
Ik heb de losse download gepakt, gekoppeld aan PowerISO en daarna alles gekopieerd naar de installatiemap en alles vervangen.
Wat heb ik fout gedaan?
Groetjes
Gee idee, velen zijn U voor gegaan en spelen het spel probleemloos.
Ergens moet je dus een foutje hebben begaan
Schakel je anti-virus even uit en kopieer het mapje Game van de download nog eens opnieuw naar je installatiefolder
Plaats reactie

Terug naar “Jaargetijden”