Sims 4 seizoenen 22 juni

Stel hier je vragen, geef tips en uitleg over het uitbreidingspakket: Jaargetijden (Seasons).
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
Nu wil ik hem opnieuw downloaden en openen met Windows verkenner. Maar de link doet het niet meer. Hij kan die patch niet vinden op stack. Zal wel een tijdelijke error zijn?
Helaas is dat geen tijdelijke error. Stack heeft mijn cloud gesloten.

Dat is heel erg balen! Betekent dat ook jouw forum en site eraf gaan?! Nee toch hè?! Dan zijn deze noobs en ikzelf, de grootste noob, echt verloren! Want waar kan ik nu opnieuw de patch downloaden?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:
tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
Nu wil ik hem opnieuw downloaden en openen met Windows verkenner. Maar de link doet het niet meer. Hij kan die patch niet vinden op stack. Zal wel een tijdelijke error zijn?
Helaas is dat geen tijdelijke error. Stack heeft mijn cloud gesloten.

Dat is heel erg balen! Betekent dat ook jouw forum en site eraf gaan?! Nee toch hè?! Dan zijn deze noobs en ikzelf, de grootste noob, echt verloren! Want waar kan ik nu opnieuw de patch downloaden?
Je kunt de update 1.44.83.1020 via DEZE TORRENT downloaden.
Nee, het forum en de site draaien niet onder Stack, dus dat is geen probleem.
Kijk eventueel op mijn ENGELSE PAGINA voor alle downloads van de Sims 4 via torrents.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Lindavanorsouw »

Oke gelukkig. Maar de patch pakt helaas ook niet goed uit. Nog steeds dezelfde foutmelding :(. Ik heb de inhoud van de patch laten overschrijven in de sims 4 map. Ik had namelijk heel veel bestanden uit jouw download. Niet maar 3 bestandjes maar echt de hele inhoud
tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:
Nu wil ik hem opnieuw downloaden en openen met Windows verkenner. Maar de link doet het niet meer. Hij kan die patch niet vinden op stack. Zal wel een tijdelijke error zijn?
Helaas is dat geen tijdelijke error. Stack heeft mijn cloud gesloten.

Dat is heel erg balen! Betekent dat ook jouw forum en site eraf gaan?! Nee toch hè?! Dan zijn deze noobs en ikzelf, de grootste noob, echt verloren! Want waar kan ik nu opnieuw de patch downloaden?
Je kunt de update 1.44.83.1020 via DEZE TORRENT downloaden.
Nee, het forum en de site draaien niet onder Stack, dus dat is geen probleem.
Kijk eventueel op mijn ENGELSE PAGINA voor alle downloads van de Sims 4 via torrents.
Sterre61
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:27

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Sterre61 »

Hoi, wat vinden de mensen van het pakket? Ik wil graag jullie mening weten :normalelach:
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door garapoes »

Ja op zich leuk maar niet super geweldig ofzo.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Lindavanorsouw »

Om mijn sims 4 het te laten doen, ga ik alles verwijderen en de all in 1 click installatie doen. Vervolgens saves en mods terugzetten. Hopelijk gaat hij het weer doen want dit is zo balen
adje
Gebruiker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 20:47
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door adje »

Hee,
Ik zag dat er een nieuwe update is uitgebracht 1.44.88 vanwege bugs in Jaargetijden. Is hij downloadbaar en hoe en wat?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

adje schreef:Hee,
Ik zag dat er een nieuwe update is uitgebracht 1.44.88 vanwege bugs in Jaargetijden. Is hij downloadbaar en hoe en wat?
De torrent voor deze update is HIER beschikbaar
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

tarac schreef:
adje schreef:Hee,
Ik zag dat er een nieuwe update is uitgebracht 1.44.88 vanwege bugs in Jaargetijden. Is hij downloadbaar en hoe en wat?
De torrent voor deze update is HIER beschikbaar
En HIER als directe download
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door meisjelief91 »

hey is het mogelijk dat ik ergens alleen de crack voor seizoenen ergens kan downloaden heb de sims 4 seizoenen al geïnstalleerd via zlorigin maar nu ga ik binnenkort op vakantie en neem me pc gewoon mee maar nu heb ik daar geen internet dus kan ik de sims niet spelen via zlorigin en met een crack heb ik zl origin ook niet nodig dus is dat wel mogelijk.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

meisjelief91 schreef:hey is het mogelijk dat ik ergens alleen de crack voor seizoenen ergens kan downloaden heb de sims 4 seizoenen al geïnstalleerd via zlorigin maar nu ga ik binnenkort op vakantie en neem me pc gewoon mee maar nu heb ik daar geen internet dus kan ik de sims niet spelen via zlorigin en met een crack heb ik zl origin ook niet nodig dus is dat wel mogelijk.
Het meest recente mapje Game kan je HIER vinden.
Downloaden, uitpakken met Winrar.
Ik raad je aan om het uitgepakte mapje Game eerst een andere naam te geven, b.v. Game_cracked en het dan naar je installatiemap te kopieren.
Via je oude mapje Game kan je dan spelen met ZLOrigin, via Game-cracked kan je het gekraakte spel (zonder internet) spelen.
Wel natuurlijk even een nieuwe koppeling maken voor je bureaublad van TS4 of TS4_x64.exe uit je mapje Game-cracked\Bin
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door meisjelief91 »

tarac schreef:
meisjelief91 schreef:hey is het mogelijk dat ik ergens alleen de crack voor seizoenen ergens kan downloaden heb de sims 4 seizoenen al geïnstalleerd via zlorigin maar nu ga ik binnenkort op vakantie en neem me pc gewoon mee maar nu heb ik daar geen internet dus kan ik de sims niet spelen via zlorigin en met een crack heb ik zl origin ook niet nodig dus is dat wel mogelijk.
Het meest recente mapje Game kan je HIER vinden.
Downloaden, uitpakken met Winrar.
Ik raad je aan om het uitgepakte mapje Game eerst een andere naam te geven, b.v. Game_cracked en het dan naar je installatiemap te kopieren.
Via je oude mapje Game kan je dan spelen met ZLOrigin, via Game-cracked kan je het gekraakte spel (zonder internet) spelen.
Wel natuurlijk even een nieuwe koppeling maken voor je bureaublad van TS4 of TS4_x64.exe uit je mapje Game-cracked\Bin
super dank je wel tarac. nu kan ik op vakantie ook gewoon simsen als het slecht weer is.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Lindavanorsouw »

Ik heb momenteel sims 4 met alle uitbreidingen en wat mods. De lags die ik heb duren ontzettend lang. Vooral in restaurants kan ik niet meer komen. Alles hangt vast en kan geen tafel boeken. Duur mameijk 2 dagen voordat er wat gebeurd, soms gebeurd er niks. Kan iemand helpen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Ik heb momenteel sims 4 met alle uitbreidingen en wat mods. De lags die ik heb duren ontzettend lang. Vooral in restaurants kan ik niet meer komen. Alles hangt vast en kan geen tafel boeken. Duur mameijk 2 dagen voordat er wat gebeurd, soms gebeurd er niks. Kan iemand helpen?
Probeer het toch eens zonder mods (nieuw Sims 4 mapje in Documenten\Electronic Arts0
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Lindavanorsouw »

tarac schreef:
Lindavanorsouw schreef:Ik heb momenteel sims 4 met alle uitbreidingen en wat mods. De lags die ik heb duren ontzettend lang. Vooral in restaurants kan ik niet meer komen. Alles hangt vast en kan geen tafel boeken. Duur mameijk 2 dagen voordat er wat gebeurd, soms gebeurd er niks. Kan iemand helpen?
Probeer het toch eens zonder mods (nieuw Sims 4 mapje in Documenten\Electronic Arts0
Gedaan. Heb er nu een paar cc in staan zoals haren en wat jurken. Verder niks en een nieuwe game aangemaakt. Nog steeds traag. Ook de ccleaner geprobeerd
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door BanaanZombie »

Zonder mods betekend zonder ALLE mods. Ook 1 haar cc kan problemen geven. Als het zonder wel werkt kun je je cc updaten met sims 4 studio. Maar als het zonder ook niet werkt is er wat anders aan de hand. Dus test even zonder ook maar 1 mod om het te kunnen uitsluiten.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Lindavanorsouw »

BanaanZombie schreef:Zonder mods betekend zonder ALLE mods. Ook 1 haar cc kan problemen geven. Als het zonder wel werkt kun je je cc updaten met sims 4 studio. Maar als het zonder ook niet werkt is er wat anders aan de hand. Dus test even zonder ook maar 1 mod om het te kunnen uitsluiten.

Ook zonder mods duurt het laden ontzettend lang en blijf ik lags ondervinden. Super balen! Kan het aan de vele saves liggen? Helemaal nieuwe game doet hij het wel goed zonder saves.

Ik zie nu ook dat ik een hele map vol met saves heb. Heb nu alleen de laatste versie saves overgeplaatst. Dus alles met een 4? Als ik het spel opnieuw laadt dan zie ik dat ik precies ben gebleven waar ik was. Dus alleen die saves overzetten was een goed idee. Helaas duurt het laden nog steeds ontzettend lang
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 seizoenen 22 juni

Bericht door Bee »

Maar je hebt toch eigenlijk alleen je laatste save nodig? En die zou ik dan even opnieuw opslaan zodat alle nieuwe gegevens worden opgefrist. Ws ben je dan van je lag af ook.

Dus, nieuwe simsmap, alleen de laatste save en nog eens proberen. Lukt het dan nog steeds niet dan gwn een nieuw spel.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Jaargetijden”