Sims 4 mac downloaden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Sims4fun
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2015, 20:49
Contacteer:

Sims 4 mac downloaden

Bericht door Sims4fun »

Ik heb sinds kort een macbook pro 13 inch retina display. Ik wil graag weten of ik de sims 4 erop kan downloaden. Iemand tips? :grijns:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 mac downloaden

Bericht door tarac »

Sims4fun schreef:Ik heb sinds kort een macbook pro 13 inch retina display. Ik wil graag weten of ik de sims 4 erop kan downloaden. Iemand tips? :grijns:
Downloaden kan natuurlijk altijd, maar of je het dan ook kan installeren en spelen ????
Op dit moment zijn er nog geen downloads voor de Mac gesignaleerd.

We hebben dan wat meer gegevens van dat Macbook nodig
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Sims 4 mac downloaden

Bericht door Lurania »

Waarom vraag je eerst of deze PC geschikt is, waarbij het antwoord 'waarschijnlijk niet door de videokaart is', om hem vervolgens alsnog te kopen en dan weer te vragen of hij geschikt is..? Had je niet beter kunnen wachten met kopen en in je andere topic kunnen lezen?

Ik doel trouwens hierop:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic ... 6420#p6420
Sims4fun
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2015, 20:49
Contacteer:

Re: Sims 4 mac downloaden

Bericht door Sims4fun »

Lurania schreef:Waarom vraag je eerst of deze PC geschikt is, waarbij het antwoord 'waarschijnlijk niet door de videokaart is', om hem vervolgens alsnog te kopen en dan weer te vragen of hij geschikt is..? Had je niet beter kunnen wachten met kopen en in je andere topic kunnen lezen?

Ik doel trouwens hierop:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic ... 6420#p6420
Ik had de macbook al ik wilde alleen weten of hij geschikt was om te downloaden...
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Sims 4 mac downloaden

Bericht door Lurania »

Oh ik dacht dat je hem wilde kopen, sorry!

Maar waarschijnlijk is hij dus niet geschikt.. je kan hem downloaden en proberen (maar er is op dit moment nog geen werkende Mac-versie, dus behalve als je een windows-partitie kan maken en ik weet niet hoe dat moet, zou ik wachten tot er een geschikte voor is). Dan kun je altijd kijken of hij te spelen valt, misschien niet op de hoogste instellingen maar wel op redelijke instellingen!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”