Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Bericht door Lurania »

Ik heb alles van de Sims 4 opnieuw gedownload en wil ze nu koppelen.. maar met de tweede update heb ik het probleem dat de bovenstaande melding verschijnt. Ik kan hem koppelen aan Poweriso maar als ik dan dubbelklik komt er te staan:

"F:\

Toepassing niet gevonden."

Dat gebeurt ook als ik hem aan een andere virtuele schijf koppel (Dan verandert F:/ in I:/) maar daar kom ik verder niet verder mee..

Het bestand is 1.350.052 kB dus hij is de goede grootte, maar wat nu het probleem is..?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Bericht door tarac »

Je hebt het dus over update 1.4.83.1010
Die koppel je aan PowerIso
Dan open je het gekoppelde Poweriso station (F of I) door er met rechts op te klikken.
Daarna klik je op setup (zonder cijfertje) en dan komt die foutmelding ?
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Bericht door Lurania »

Nee, niet helemaal..

Ik heb het inderdaad over die update, die ik aan speler F of I koppel.
Ik kom echter niet ín het PowerIso station, want of ik nu dubbelklik, klik+enter..

Huh? Hij doet het wel met rechtermuisklik + "Openen" .. maar, hoe komt dat? Ik dubbelklik er namelijk altijd op en dan start hij gewoon.. ook met het basisspel heb ik dat gedaan en die opende wel gewoon! :O

Edit: Hij is nu wel gewoon geinstalleerd zonder foutmelding en toen ik "Aan het werk" koppelde kon ik daar weer wél op dubbelklikken..

Maar nu snap ik er helemaal niets meer ervan haha! :P
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Bericht door tarac »

Lurania schreef:Nee, niet helemaal..

Ik heb het inderdaad over die update, die ik aan speler F of I koppel.
Ik kom echter niet ín het PowerIso station, want of ik nu dubbelklik, klik+enter..

Huh? Hij doet het wel met rechtermuisklik + "Openen" .. maar, hoe komt dat? Ik dubbelklik er namelijk altijd op en dan start hij gewoon.. ook met het basisspel heb ik dat gedaan en die opende wel gewoon! :O

Edit: Hij is nu wel gewoon geinstalleerd zonder foutmelding en toen ik "Aan het werk" koppelde kon ik daar weer wél op dubbelklikken..

Maar nu snap ik er helemaal niets meer ervan haha! :P
Een bestand als Setup.exe of Autorun zou je CD moeten starten bij dubbelklikken.
Maar soms wil dat niet lukken, daarom gebruik ik altijd de rechtermuisknop om de CD te openen en dan handmatig op Setup te klikken.
Zit ergens in je instellingen waar je opgeeft wat de computer moet doen als je een CD plaatst.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Bericht door Lurania »

Ik blijf het gek vinden omdat dit de eerste keer is dat ik dit probleem heb.. maar dan weet ik dat áls het probleem zich later voordoet, ik altijd met rechts kan starten!

Bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding: Toepassing niet gevonden

Bericht door tarac »

Lurania schreef:Ik blijf het gek vinden omdat dit de eerste keer is dat ik dit probleem heb.. maar dan weet ik dat áls het probleem zich later voordoet, ik altijd met rechts kan starten!

Bedankt!
Je ondervangt het probleem ook door het net zo te doen als op het filmpje.
Dus in de taakbalk op het mapje te klikken en dan op het station te klikken dat je wilt openen.
Dat schakelt ook veel sneller tussen de diverse stations en je bibliotheken
taakbalk.PNG
Dit is dus de linkerkant (venster) van Verkenner.
Wanneer je hier dus op een station klikt gaat het meteen open
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”