Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
SimsFreakje
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 apr 2016, 18:21
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door SimsFreakje »

Heb je misschien nog een oplossing, Tarac?
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door garapoes »

Ik heb dit probleem ook maar ik heb er soms wel last van en soms niet. Geen idee waar het dan aan ligt want er verandert volgens mij niets. Ik gebruik ZLOrigin om te spelen. De originele Origin heb ik dan niet meer nodig toch?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door tarac »

garapoes schreef:Ik heb dit probleem ook maar ik heb er soms wel last van en soms niet. Geen idee waar het dan aan ligt want er verandert volgens mij niets. Ik gebruik ZLOrigin om te spelen. De originele Origin heb ik dan niet meer nodig toch?
Inderdaad, je hebt de originele Origin niet nodig
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door garapoes »

ZLorigin start op dit moment niet bij mij op. Ik klik op de snelkoppeling maar er gebeurt gewoon niks. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen er last van? ZLclient doet het wel!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door tarac »

garapoes schreef:ZLorigin start op dit moment niet bij mij op. Ik klik op de snelkoppeling maar er gebeurt gewoon niks. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen er last van? ZLclient doet het wel!
Net getest, geen problemen.
Probeer je spel eens te starten via het onderste balkje in je ZClient aanmeldschermpje.
Sims 4 kiezen en dan op Run klikken.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door garapoes »

Hij doet het weer! Gister had ik wat spellen geïnstalleerd, misschien was mijn computer even van slag. Als ik kies voor Run dan krijg ik de melding dat Origin niet loopt. :(
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door tarac »

garapoes schreef:Hij doet het weer! Gister had ik wat spellen geïnstalleerd, misschien was mijn computer even van slag. Als ik kies voor Run dan krijg ik de melding dat Origin niet loopt. :(
Op mijn laptop heb ik hetzelfde probleem en op mijn PC floept het probleemloos naar de Sims 4 zonder Origin op te starten of iets dergelijks.
DaaantjeX
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2019, 14:37
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door DaaantjeX »

Hoe kan ik dan Sims 4 openen? want heb al die reacties gelezen en geen van alle doet t.... ik wilde zo graag weer spelen want heb net de nieuwe sims 4 eiland leven gekocht dus en ik wil dolllgraaaag spelen! kan jullie mij helpen om te vertellen hoe ik dit moet doen om hem weer kunnen openen :huilen:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door tarac »

DaaantjeX schreef: 21 jun 2019, 14:39 Hoe kan ik dan Sims 4 openen? want heb al die reacties gelezen en geen van alle doet t.... ik wilde zo graag weer spelen want heb net de nieuwe sims 4 eiland leven gekocht dus en ik wil dolllgraaaag spelen! kan jullie mij helpen om te vertellen hoe ik dit moet doen om hem weer kunnen openen :huilen:
Omdat je eilandverhalen gekocht heb (en je dus ook minstens het basisspel origineel gekocht moet hebben):
1. Ga naar Origin en log in
2. Open mijn spellen
3. Zoek de Sims 4
4. Klik op spelen

Als je alléén Eilandverhalen gekocht hebt en geen andere uitbreidingen dan gaat het niet werken, zonde van je centen.
DaaantjeX
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2019, 14:37
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door DaaantjeX »

heb alle pakketten etc. maar heb gedaan wat je net zei... maar hij start niet.. heel raar want heb nooooit problemen gehad.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Initialisatiefout bij opstarten / Origin loopt momenteel niet

Bericht door BanaanZombie »

Wat voor melding krijg je als je probeert op te starten? Miaschien kun je een screenshot posten.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”