Sims aan het werk doet het niet

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Hallo,

Ik heb de sims 4, alle updates en de sims aan het werk gedownload aan de hand van het filmpje. Na de installatie heb ik mijn computer ook opnieuw opgestart. Nu heb ik de Sims 4 opgestart via Sims get to work op het bureaublad maar alles van de sims aan het werk ontbreekt? Ook de nieuwe wereld enzovoort.

Wat moet ik doen...
Fenarijo
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 dec 2014, 19:54
Contacteer:

Sims 4 na Aan het Werk werkt plots niet meer

Bericht door Fenarijo »

Van de week heb ik voor het laatst Sims 4 gespeeld incl de geinstalleerde Aan het Werk via downloads.
Spel heeft het prima gedaan.

De rest van de week niet meer gespeeld en wilde zojuist spelen. Krijg ik een melding dat eerst Origin gestart moet worden. Dit was de vorige keer dus niet zo (dat heb ik ook niet).

Ik dacht dan zet ik opnieuw de crack files erin, geeft mijn computer een melding van een trojaans paard.

Wat kan ik het beste doen? Of moet ik alles deïnstalleren en opnieuw installeren?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door tarac »

Het filmpje nog maar een keer goed bekijken en er proberen achter te komen wat je fout gedaan hebt.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 na Aan het Werk werkt plots niet meer

Bericht door tarac »

Download een nieuw Bin-mapje (klik hier)
Pak het uit met Winrar.
Verwijder je oude mapje Bin en zet de nieuwe, uitgepakte, map daar voor in de plaats.
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ik heb het filmpje stap voor stap nagelopen en heb alle stappen exact gevolgd...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door tarac »

Dan heb je waarschijnlijk aan het begin van het filmpje niet goed opgelet, daar waar ik zei dat ik eerst alles van de Sims4 en Origin had verwijderd.
Want als je met een schone lei begint en je precies doet volgens het filmpje, dan kan het niet fout gaan.
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ik heb alles verwijderd en opnieuw begonnen met het filmpje. Ik heb voordat ik begon origin en alle Sims 4 spellen van mijn pc gewist. Opnieuw ontbreekt alle content van de Sims aan het werk... Ik snap niet wat ik fout blijf doen, ik volg letterlijk alle stappen op.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door Bee »

rosalinde3 schreef:Ik heb alles verwijderd en opnieuw begonnen met het filmpje. Ik heb voordat ik begon origin en alle Sims 4 spellen van mijn pc gewist. Opnieuw ontbreekt alle content van de Sims aan het werk... Ik snap niet wat ik fout blijf doen, ik volg letterlijk alle stappen op.
Heb je alles verwijderd met Revo?
Zie hier een instructiefilmpje hoe je Revo Uninstaller gebruikt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ja heb ik gedaan.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door Bee »

Je ziet toch iets over het hoofd anders zou het werken. Dus bekijk het fimpje over het installeren nog eens en dat van Revo.
Heb je Origin wel uitgeschakeld?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ja origin staat op offline
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ik heb het opnieuw geprobeerd en weer geen succes. Daarom heb ik deze keer opgenomen wat ik deed, misschien dat iemand ontdekt wat ik fout doe?

deel 1: https://www.youtube.com/watch?v=A6UkBi0ANzI
deel 2: https://www.youtube.com/watch?v=YbguoU99Zk4

alvast bedankt
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door tarac »

rosalinde3 schreef:Ik heb het opnieuw geprobeerd en weer geen succes. Daarom heb ik deze keer opgenomen wat ik deed, misschien dat iemand ontdekt wat ik fout doe?

deel 1: https://www.youtube.com/watch?v=A6UkBi0ANzI
deel 2: https://www.youtube.com/watch?v=YbguoU99Zk4

alvast bedankt
Ik heb je filmpjes bekeken en kan niet ontdekken wat er fout gedaan is.
Ik mag aannemen dat je evt. eerdere installaties of pogingen daartoe hebt verwijderd met Revo.
Verder zie ik in je eerste filmpje bij 3:43 ineens het logo van McAfee op je taakbalk verschijnen.
Kennelijk is McAfee op dat moment in werking getreden om een gedeelte van je crack "onschadelijk" te maken waardoor rldOrigin.dll niet meer gestart kan worden.
Dat bestand is juist nodig om Origin NIET op te laden.
In het 2e filmpje is die M weg en komt AVG in actie bij de prullenbak

Ik denk dat je McAfee even moet uitschakelen en vanuit een nieuwe gedownloade Crack map de crack opnieuw moet plaatsen. Ik vermoed dat de Crack map van je eerdere download ook al door McAfee aangepast is.
Een schone Crack map kan je hier downloaden.

Ik ben wel heel erg blij met je filmpje omdat veel anderen ditzelfde probleem hebben en ik na meerdere keren verwijderen en installeren nooit op het echte probleem (McAfee) terecht kwam.
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ik heb de nieuwe crack map geplaatst en ik krijg de melding dat origin niet loopt....

Ik snap echt niet meer wat ik anders kan doen om het wel te laten werken :(
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door xJessica »

rosalinde3 schreef:Ik heb de nieuwe crack map geplaatst en ik krijg de melding dat origin niet loopt....

Ik snap echt niet meer wat ik anders kan doen om het wel te laten werken :(
Heb je wel McAfee tijdelijk uitgeschakeld? En eerdere installaties verwijderd met Revo Uninstaller?
Not all monsters do monstrous things
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Ja beide gedaan
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door SimloverCynthiaa »

Ik heb hetzelfde probleem gister alles van de sims 4 gedownload en geinstaleert zoals op de site staat, ook ik krijg niks van GTW in mijn spel terwijl hij wel geinstalleerd heb, ik heb wel AVG maar geen mcafee.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Bij mij is het ook nog steeds niet opgelost..
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door SimloverCynthiaa »

tarac kan het niet komen doordat ik alle ep's heb van Sims 3? doe verder precies wat er gezecht word en heb ook alles verwijderd met revo
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door SimloverCynthiaa »

Probleem opgelost bij mij, gewoon weer alles herhaarld met revo uninstaller weer alles opnieuw gedaan en nu doet hij het ineens wel terwijl ik alles hetzelfde heb gedaan dus weet niet wat er nu anders is
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door tarac »

Wanneer je de spellen opnieuw wilt installeren, dan moet je de oude installaties verwijderen met Revo Uninstaller.
Doe je dat niet, dan blijven er 11 registerinstellingen en 9 mappen bewaard waardoor een nieuwe installatie vast kan lopen.
zie filmpje op deze pagina waar het precies wordt uitgelegd wat je moet doen.
Gebruikersavatar
Lady010
Gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:21
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door Lady010 »

hallo ik had een vraagje ik had sims4 op me laptop en ook get to work enz. maar ik moest mijn lappie opnieuw doen en nu wou ik mijn sims 4 opnieuw installeren maar ik krijg de melding dat: opstarten is niet mogelijk. de inhoud van jou gebruiksgegevens zijn gecreeerd met een nieuwere versie van de sims 4 en kan niet worden geladen. voer via orgin een update uit om je game te kunnen spelen. Ik heb alles precies volgens het filmpje van tarac gedaan. Wie o wie weet wat er fout is gegaan en wat ik moet doen om weer te kunnen simsen. ik heb sims 4 en in de natuur origineel maar ik heb alles gedownload omdat ik liever alles gedownload heb. Mvg linda
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door tarac »

Lady010 schreef:hallo ik had een vraagje ik had sims4 op me laptop en ook get to work enz. maar ik moest mijn lappie opnieuw doen en nu wou ik mijn sims 4 opnieuw installeren maar ik krijg de melding dat: opstarten is niet mogelijk. de inhoud van jou gebruiksgegevens zijn gecreeerd met een nieuwere versie van de sims 4 en kan niet worden geladen. voer via orgin een update uit om je game te kunnen spelen. Ik heb alles precies volgens het filmpje van tarac gedaan. Wie o wie weet wat er fout is gegaan en wat ik moet doen om weer te kunnen simsen. ik heb sims 4 en in de natuur origineel maar ik heb alles gedownload omdat ik liever alles gedownload heb. Mvg linda
Je spel is dus "verziekt" door Origin.
zie http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=11&t=1114
Kijk onder de kop "Laatste update"
Gebruikersavatar
Lady010
Gebruiker
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2015, 12:21
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door Lady010 »

AAAAH oke bedankt tarac
rosalinde3
Gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 apr 2015, 14:19
Contacteer:

Re: Sims aan het werk doet het niet

Bericht door rosalinde3 »

Bij mij doet die het na tig keer proberen nog stééds niet... Ik volg precies de aanwijzingen van het filmpje, heb zelfs mccafe verwijderd, AVG staat uit. Alles verwijderd met revo enz. Is er echt geen andere optie dat ik alsnog GTW op mijn pc kan krijgen..?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”