Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

Hallo allemaal,

gisteren heb ik succesvol de sims 4 in de natuur gedownload. Nu wil ik ook aan het werk downloaden maar krijg steeds dezelfde foutmelding, ik heb alles al meerdere keren opnieuw geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Dit zijn de foutmeldingen die ik krijg:

Kan dit item niet vinden
Het itiem bevindt zich niet langer in
C:\Gebruikers\Fiore\AppData\Local\Temp\$PowerISO$. Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw. Grote 494kB.

Vervolgens krijg ik meteen een bericht vanuit poweriso dat de server bezet is en dat ze de actie niet kunnen voltooien omdat het progamma Bin niet reageert.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes Fiore
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

Installeer PowerIso opnieuw
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

ik heb net poweriso geheel opnieuw geinstalleerd maar hij geeft helaas nogsteeds dezelfde foutmelding..
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

Is je download 3.300.032 kb groot ?
Zo niet, opnieuw downloaden.
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

Ik heb hem gedownload via partjes en die zijn precies de grote die je via de site hebt aangegeven. Ik kan alle bestanden kopiëren behalve het bestand: RldOrigin.dll van 494kb
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

Fiore93 schreef:Ik heb hem gedownload via partjes en die zijn precies de grote die je via de site hebt aangegeven. Ik kan alle bestanden kopiëren behalve het bestand: RldOrigin.dll van 494kb
Waarschijnlijk heeft je anti-virus dat bestand verwijderd.
Download een nieuwe Bin map
https://drive.google.com/open?id=0B-qjh ... authuser=0
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

Oke is goed. Moet ik dan in de natuur en aan het werk opnieuw downloaden? Eerste de map veranderen en dan downloaden of andersom?
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

ik heb het mapje bin gedownload en vervangen. Daarna nogmaals in de natuur en aan het werk gedownload. Bestand RlDorigin.dll krijg ik weer niet over gezet, nu via jullie site rld.dll bestand gedownload en ook in de map gezet. Maar als ik nu wil opstarten zegt hij dat er bestanden beschadigd zijn. Ook moet ik me inloggen bij origin zegt hij steeds maar als ik dan op inloggen druk zegt hij dat het tijdelijk niet mogelijk is.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

Het nieuwe mapje bin plaatsen en daarna niet weer opnieuw Aan het Werk of In de Natuur installeren.
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

Ik heb nu precies gedaan wat je zegt, nu start mijn sims wel weer op maar er is niets in mijn game veranderd.. Waar kan ik zien of de uitbreidingen wel zijn geinstalleerd?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door tarac »

Computer opnieuw opstarten - heel belangrijk
Dan je spel starten en in het 1ste scherm (waar je dus je werelden ziet) even controleren of er nieuwe werelden bij gekomen zijn.
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

Mijn computer net opnieuw opgestart en nogmaals de sims gestart, de werelden die ik heb zijn alleen willow creek en oasis springs
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Bee »

Je kan nog even proberen om de cachebestanden te verwijderen zie hier hoe je dat moet doen.

Als dat ook niet werkt zou ik echt het hele spel even deïnstalleren met Revo en dan opnieuw installeren.
Volg dan wel dit filmpje exact op.
Dan moet hij het doen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

ik heb er voor gekozen om alles te deinstaleren met revo. De basis heb ik origineel dus ben ik nu aan het installeren, hoop dat het zometeen wel lukt met de uitbreidingen anders geef ik het op haha. Origin zet ik zometeen na de laatste update op ofline, virusscanner staat al uit dus op hoop van zegen dan maar.
Fiore93
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 apr 2015, 17:38
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Fiore93 »

Ik heb geen enkele foutmelding gehad tijdens het installeren van de sims 4 en het downloaden van 'aan het werk'. Maar bij het opstarten gaf hij eerst aan dat mijn bestanden beschadigd waren, toen heb ik mijn mapje bin vernietigd met mijn virusscanner en vervolgens het nieuwe mapje bin gedownload en in de map Game geplaatst. Maar nu geeft hij steeds de melding: Opstarten niet mogelijk: initialisatiefout tijdens opstarten [135dec40:69731fb6:00000068:00000000]

Wat nu?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Foutmelding downloaden sims 4 aan het werk

Bericht door Bee »

Fiore93 schreef:Ik heb geen enkele foutmelding gehad tijdens het installeren van de sims 4 en het downloaden van 'aan het werk'. Maar bij het opstarten gaf hij eerst aan dat mijn bestanden beschadigd waren, toen heb ik mijn mapje bin vernietigd met mijn virusscanner en vervolgens het nieuwe mapje bin gedownload en in de map Game geplaatst. Maar nu geeft hij steeds de melding: Opstarten niet mogelijk: initialisatiefout tijdens opstarten [135dec40:69731fb6:00000068:00000000]

Wat nu?

Tarac heeft zelf ook het basispakket origineel en de uitbreidingen als download.
Als je gewoon EXACT zijn filmpje volgt dan moet het echt werken.

Kijk het probleem is natuurlijk dat we niet kunnen zien wat jij allemaal wel of niet doet maar het is een feit dat het bij ons wel werkt.
Ergens doe je dus iets niet goed. Ik heb zelf nooit bin mapjes hoeven verwijderen of vervangen bv.
Installeer je bv wel alles op dezelfde schijf? En zo zijn er tal van vragen.
Het filmpje geeft echt precies aan hoe je het spel goed installeert.
Bekijk ook nog even Taracs bericht hier: viewtopic.php?f=54&t=591
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”