sims branden en verder spelen

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
daniquehx
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 dec 2014, 13:37
Contacteer:

sims branden en verder spelen

Bericht door daniquehx »

Hallo,

Ik heb even een vraagje. Mijn laptop is half kapot en word opgestuurd naar de reperateur. nu krijg ik een andere laptop als 'leentoestel', kan ik hier gewoon verder spelen met mijn sims spel als ik hem brand op een cd-rom? of moet ik hem opnieuw downloaden en als ik er dan mee speel en mijn andere laptop weer terug krijg zijn dan alle opgeslagen dingen verdwenen? en hoe zit het met de uitbreidingen? moet ik dan alles op 1 cd zetten of hoe werkt dit precies?

Groet,
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: sims branden en verder spelen

Bericht door tarac »

daniquehx schreef:Hallo,

Ik heb even een vraagje. Mijn laptop is half kapot en word opgestuurd naar de reperateur. nu krijg ik een andere laptop als 'leentoestel', kan ik hier gewoon verder spelen met mijn sims spel als ik hem brand op een cd-rom? of moet ik hem opnieuw downloaden en als ik er dan mee speel en mijn andere laptop weer terug krijg zijn dan alle opgeslagen dingen verdwenen? en hoe zit het met de uitbreidingen? moet ik dan alles op 1 cd zetten of hoe werkt dit precies?

Groet,
Wanneer je het spel origineel hebt (geen download) dan kan je die via je Origin account op je "leentoestel" zetten.
Heb je de spellen gedownload dan kan je downloads op een externe harde schijf of een USB stick van minimaal 16 GB zetten en van daaruit opnieuw installeren.
(Een CD of een DVD is helaas te klein, een CD heeft max 700 MB opslag dus alléén al voor het basisspel zou je ca. 14 CD's nodig hebben)
Je spelgegevens uit Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4 zou je op een DVD kunnen branden en overzetten naar je leentoestel, maar een externe schijf of USB stick is makkelijker.
Die opgeslagen spellen kun je natuurlijk dan steeds uitwisselen tussen je oude - leentoestel - gerepareerde computer
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”