Sims 4 zonder Iso

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Plaats reactie
maaike1995
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2015, 15:57
Contacteer:

Sims 4 zonder Iso

Bericht door maaike1995 »

Hi all!

Ik heb al wat rondgezocht op dit forum, maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag.
Eerder heb ik het basisspel voor Sims 4 gedownload. Werkt nog steeds super goed en ben erg blij met de hulp die ik toen kreeg op het forum!
Echter zie ik dat er nu uitbreidingen zijn en vroeg ik me af of ik die ook op mijn basisspel kan installeren. Het basisspel heeft namelijk geen Iso bestand.

Mijn vraag is dus: Mijn basisspel is gedownload (moet mijn antivirus uitzetten en het bestand 'Electronic Arts Inc V.6 > Electronic Arts Inc > The Sims 4 > Game > Bin > The.Sims.4.Launcher' als administrator openen, zodat het bestand 3dmgame.dll niet verwijderd wordt) maar heeft geen iso bestand. Kan ik alsnog de uitbreidingen downloaden volgens de handleiding en mijn spellen behouden?

Groetjes Maaike
maaike1995
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2015, 15:57
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door maaike1995 »

Of moet ik van mijn vorige gedownloade spel een Iso maken? Zullen mijn gespeelde spellen dan niet verwijderd worden?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door tarac »

Ja dat kan, maar niet meer met de versie van 3DM.
Je moet de oude installatie van de sims-4 verwijderen met Revo uninstaller en opnieuw de basis van Reloaded downloaden + de updates en In de Natuur en Aan het werk.
Je spelgegevens blijven bewaard.
maaike1995
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2015, 15:57
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door maaike1995 »

Thanks voor de snelle reactie!

Moet ik mijn spelgegevens nog ergens opslaan? Zo niet, Hoe kan het dat dat blijft bestaan? Is dat ergens opgeslagen? (Gewoon interesse ;) )
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door tarac »

maaike1995 schreef:Thanks voor de snelle reactie!

Moet ik mijn spelgegevens nog ergens opslaan? Zo niet, Hoe kan het dat dat blijft bestaan? Is dat ergens opgeslagen? (Gewoon interesse ;) )
Je spelgegevens staan in
Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4
Als je 100% zeker wilt zijn dat de spelgegevens bewaard worden, kopieer dan dat mapje de Sims 4 even naar je bureaublad.
maaike1995
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2015, 15:57
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door maaike1995 »

tarac schreef:
maaike1995 schreef:Thanks voor de snelle reactie!

Moet ik mijn spelgegevens nog ergens opslaan? Zo niet, Hoe kan het dat dat blijft bestaan? Is dat ergens opgeslagen? (Gewoon interesse ;) )
Je spelgegevens staan in
Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4
Als je 100% zeker wilt zijn dat de spelgegevens bewaard worden, kopieer dan dat mapje de Sims 4 even naar je bureaublad.
Ik kan Sims 4 niet vinden met Revo (ook niet in configuratiescherm > programma verwijderen). Is het voldoende om de map te verwijderen, denk je?
Naamloos.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door tarac »

maaike1995 schreef:[quote="tarac
Ik kan Sims 4 niet vinden met Revo (ook niet in configuratiescherm > programma verwijderen). Is het voldoende om de map te verwijderen, denk je?
Naamloos.png
In dat geval wel ja.
Er blijkt dus niets in het register te staan (3DM-versie ?)
maaike1995
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2015, 15:57
Contacteer:

Re: Sims 4 zonder Iso

Bericht door maaike1995 »

tarac schreef:
maaike1995 schreef:[quote="tarac
Ik kan Sims 4 niet vinden met Revo (ook niet in configuratiescherm > programma verwijderen). Is het voldoende om de map te verwijderen, denk je?
Naamloos.png
In dat geval wel ja.
Er blijkt dus niets in het register te staan (3DM-versie ?)
Ja ik heb de 3DM-versie denk ik. Heb nu dus die bestanden verwijderd, hopelijk werkt het!
Bedankt voor de hulp ^-^
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”