De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Hier kan je vragen stellen met betrekking tot het downloaden.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Zou toch graag even screens willen zien zoals Bee vroeg, dan weten ook wij zeker dat t wel of niet goed gaat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
claudtje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 dec 2014, 14:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door claudtje »

Dit is de map van sims 4 spa
Afbeelding

met daarin de bin en in de bin map de volgende bestandjes.

Afbeelding

De hele gamemap kopieer ik en plak ik vervolgens hier
Afbeelding

Verder weet ik zeker dat er niks van origin op die laptop staat. Er hebben namelijk nooit spellen op gestaan, laat staan iets wat met origin te maken heeft.
En het bestandje is niet onschadelijk gemaakt. Omdat de virusscanner constant uit heeft gestaan en ik vervolgens het bestand heb toegevoegd aan de uitzonderingen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door tarac »

claudtje schreef: Ik heb mijn gehele virusscanner uitgezet zowel tijdens de installatie als tijdens het opstarten van het spel. Ik kopieer de map game uit de folder van de sims 4 spa. En dan ga ik naar mijn c schijf open the sims 4 en plak daar de crack.

Verder heb ik nog nooit problemen gehad met cracks plaatsen bij andere spellen, maar deze wil gewoon niet.
De downloads van Sims-4 spellen zijn iso (daa) bestanden.
Dat betekent dat ze al tijdens het downloaden toegankelijk zijn voor je anti-virus en dan ook al tijdens het downloaden onschadelijk gemaakt kunnen worden.
Het enige bestandje dat "aangepakt" kan worden is RldOrigin.dll.
Heb je al RldOrigin.dll in winrar vorm gedownload vanuit dit topic en uitgepakt (met uitgeschakelde anti-virus) in de installatiemap van de Sims-4 - Game - Bin ?
Zie mijn bericht van 20 oktober 10.40 uur

Zo ziet mijn Bin-map er uit, dus incl. Winrar bestandje
bin.JPG
Wanneer blijkt dat Origin zo genaamd weer niet open staat, dan is RldOrigin.dll weer eens verziekt door het meest venijnige ant-virus dat ik ken (Alvira) en moet ik het Winrar bestandje weer even opnieuw uitpakken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
claudtje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 dec 2014, 14:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door claudtje »

Ik heb dat bestandje ook al gedownload, maar ik heb alles gedaan met uitgeschakelde virusscanner dus ook het complete spel gedownload.
Dan zou het dus moeten zijn dat iedere keer zodra ik mijn virusscanner aanzet hij het bestand onschadelijk maakt en ik dus eigenlijk nooit kan spelen tenzij ik mijn virusscanner niet aanzet.

Ik heb trouwens gewoon AVG.

als ik het nu nog eens probeer om dat bestandje er in te zetten, mag ik hem niet eens meer uitpakken in de bin map. De toegang wordt geweigerd.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door tarac »

Voer de handeling uit als Administrator.
In AVG moet je het bestandje laten opnemen als uitzondering, zowel in de map/schijf van je download als in de installatiemap.

Ga naar je installatiemap The Sims 4 - Game - Bin
Klik met rechts op het bestandje RldOrigin.dll
Kies Scannen met AVG
AVG zal nu met een schermpje komen dat er een bedreiging is geconstateerd
Klik met rechts op de bedreiging en kies Toevoegen aan uitzonderingen
avg.JPG
Klik op het plaatje voor een vergroting

Of je krijgt dit plaatje als het al in de uitsluitingen is opgenomen
avg melding.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
claudtje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 dec 2014, 14:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door claudtje »

Gedaan en nog steeds de melding. In ieder geval allemaal bedankt voor het helpen, maar ik stop er mee. Kan mijn tijd wel iets nuttiger besteden dan aan een spel wat ik enkel even wilde uit proberen. Misschien als ik over een tijdje wat meer tijd heb dat ik er nog even naar kijk, maar voor nu vind ik het genoeg geweest.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door Bee »

Ik heb ook AVG en heb sims4 in één keer foutloos geïnstalleerd.
Je moet dat bestandje gewoon even toevoegen in uitzonderingen van AVG en er is geen vuiltje aan de lucht.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Bij mij is het ook gewoon in 1x gelukt met AVG. AVG vroeg zelfs wat ik met het bestand wou doen en zo kon ik hem al aan de uitzonderingen toevoegen.

Jammer dat je het wil opgeven, want het moet gewoon werken
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
claudtje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 dec 2014, 14:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door claudtje »

Opgeven wil ik het niet, maar 3 tentamens gaan wel voor op een spelletje sims. Maar zoals ik al vaker gemeld heb dat bestandje heb ik toegevoegd aan de uitzonderingen. Het is niet dat ik niet weet waar ik mee bezig ben, normaal gaan dat soort dingen ook heel simpel, maar dit keer lukt het gewoon echt niet. Ik bedoel ik kan het bestandje wel 100x downloaden en toevoegen maar dat schiet ook niet op, dus waarschijnlijk zit er iets anders dwars. Ik heb namelijk op internet al meerdere mensen gehoord waarbij het niet gelukt is ook al hebben ze origin verwijdert en het bestand bij uitzonderingen staan.

Ondertussen staat ie er trouwens al een paar keer tussen. Heb er zelfs al een aantal weer verwijderd om het opnieuw te proberen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Ik snap het ook echt niet, want zoals je alles verteld doe je het gewoon goed. Waar gaat het dan mis grr. Super logisch dat je tentamens voor gaan hoor. Misschien kan Tarac een keer met Teamviewer bij je op de pc kijken als je dat wil (en hij haha)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door Bee »

Dat is inderdaad heel vreemd ... ik heb ook even een screen gemaakt van mijn AVG uitzonderingen waarin ik ook de map van de sims 4 heb toegevoegd (gewoon voor de zekerheid). Staan er niet nog ergens resten van je register op je PC? Van Origin of van de Sims 4? Heb je ook al een nieuwe sims 4 map geprobeerd? Zie forum en helpsite van Tarac.

Maar sowieso gaan je tentamens voor!! Je hebt helemaal gelijk!! Stomme sims ... :)

Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Rare vraag misschien, maar hoe verwijder je het spel goed al je het hebt geïnstalleerd op een externe harde schijf? Hij staat nu immers niet bij revo. Doordat ik mn laptop terug heb gezet naar fabrieksinstellingen en AVG na installatie een scan heb laten doen, heeft hij m'n spel onspeelbaar gemaakt door een bestand (MSVCP120.dll) te verwijderen. Nu moet ik het spel opnieuw installeren, maar eerst dus goed verwijderen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door Bee »

Ik heb zelf Revo Uninstaller Pro ooit gratis gedownload. Je kunt dan rechtsklikken op een programma of map en dan staat de optie 'verwijderen met Revo Uninstaller Pro' in het rijtje. Revo Uninstaller zelf openen lukt niet omdat je het dan eerst moet kopen, maar het programma hoeft niet geopend te worden want de rechtsklik functie werkt probleemloos. Ik doe het al jaren zo, reuze handig!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Rare vraag misschien, maar hoe verwijder je het spel goed al je het hebt geïnstalleerd op een externe harde schijf? Hij staat nu immers niet bij revo. Doordat ik mn laptop terug heb gezet naar fabrieksinstellingen en AVG na installatie een scan heb laten doen, heeft hij m'n spel onspeelbaar gemaakt door een bestand (MSVCP120.dll) te verwijderen. Nu moet ik het spel opnieuw installeren, maar eerst dus goed verwijderen
Vreemd verhaal.
Wanneer je de PC teruggezet hebt naar fabrieksinstellingen zijn ALLE na aankoop van de PC geïnstalleerde programma's verwijderd.
Ze kunnen dan nog wel op andere - niet systeem - schijven staan maar zijn niet meer in het register aanwezig en dus waardeloos.
Je kunt die vorige installaties gewoon verwijderen door de mapjes weg te gooien. Omdat ze niet in het register staan ziet Revo ze ook niet meer.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Oh natuurlijk, ze staan niet in het register dus kan er daar ook niks achterblijven
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Oh natuurlijk, ze staan niet in het register dus kan er daar ook niks achterblijven
Niet helemaal waar.
De bestaande mapjes zullen bij opnieuw installeren slechts deels overschreven worden.
Downloads blijven op die manier toch nog steeds in je spel.
Je moet die oude mapjes dus echt verwijderen als je alles opnieuw, goed, wilt installeren
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Ja dat snap ik wel idd, maar op dit moment staat er in Mijn Documenten ook geen map Electronic Arts. De Enige mappen van sims staan op mn harde schijf, dus die moet ik wissen. Kan ik trouwens niet beter de uninstal optie gebruiken van het spel zelf?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
XXsimses
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 apr 2016, 10:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door XXsimses »

Hai,
Ik heb op dit moment alleen sims 4 basisspel en aan het werk, nu wil ik de andere uitbreidingen ook graag op mijn laptop hebben. Moet ik nu alle uitbreidingen een voor een downloaden en installeren, of kan ik een alles-in-een torrent/stack downloaden en die installeren? Moet ik dan mijn oude spel eerst verwijderen?

Ik heb trouwens geen origin meer op mijn laptop staan? Moet dat wel?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door BanaanZombie »

Zijn die spellen die je nu hebt gekocht of niet?

Als t gedownload is kan je volgens mij zo de all in one installeren. Maar naar minn mening kan het geen kwaad t even t verwijderen met Revo

Origin mag je lekker weg laten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
EVA_1989

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door EVA_1989 »

Please wie kan me helpen met het installeren van de sims 4 plus alle pakketten??? Zit al dagen te proberen maar kom er niet echt wijs uit... wil het geel graag instaleren voor mijzelf en mijn gehandicapte zusje... wie is zo lief en wilt me helpen op afstand?? Alvast heel erg dankjewel!!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De enige juiste manier om de Sims-4 te verwijderen/installeren

Bericht door tarac »

EVA_1989 schreef:Please wie kan me helpen met het installeren van de sims 4 plus alle pakketten??? Zit al dagen te proberen maar kom er niet echt wijs uit... wil het geel graag instaleren voor mijzelf en mijn gehandicapte zusje... wie is zo lief en wilt me helpen op afstand?? Alvast heel erg dankjewel!!
De meest makkelijke manier om in 1x alles van de Sims 4 te installeren is via de all-in-one.
Downloaden, koppelen, spelen
zie DEZE PAGINA voor een volledige uitleg.

Of kijk HIER voor installatie per pakket.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Downloaden”